וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש האריך מעצרה של סקסולוגית החשודה באי דיווח על הכנסות ב-1.2 מיליון שקל למס הכנסה

אסף ברגרפרוינד

25.11.2002 / 18:03

שופט בית המשפט השלום בתל אביב קבע בהחלטתו להאריך את מעצרה של איריס ברואון, כי שחרורה יחבל בפעולות חקירה נוספות של חוקרי מס הכנסה



בית המשפט השלום בתל אביב האריך אתמול ביומיים את מעצרה של איריס ברואון, סקסולוגית העוסקת במתן ייעוץ מיני בכנסים וסדנאות, החשודה באי דיווח על הכנסות בסך 1.2 מיליון שקל למס הכנסה.

בבקשת המעצר, שהוגשה על ידי היחידה הארצית למודיעין ושטח במס הכנסה, נטען כי בעקבות פעילות מודיעין סמויה עלו חשדות כי ברואון אינה רושמת את מלוא ההכנסותה מהפעילות העסקית שלה. כמו כן עלו חשדות כי הכספים שהיא מקבלת מופקדים בחשבונות בנק אחרים, וזאת על מנת להקשות על מס הכנסה.



לאור החשדות ביצעו חוקרי מס הכנסה חיפוש בביתה, שממנו עולה לטענתם כי קיים חשד כי ברואון לא דיווחה על כל הכנסותיה במהלך השנים האחרונות למס הכנסה, וכן כי נהגה להפקיד בחשבון הבנק של בנה ב-3 השנים האחרונות 1.2 מיליון שקל מפעילותה העסקית שלא דווחו למס הכנסה.

שופט בית המשפט השלום בתל אביב, יצחק יצחק, קבע בהחלטתו להאריך את מעצרה של ברואון כי "אין מדובר בחשד לביצוע עבירה קלה אלא בהעלמות מס בהיקף כספי ניכר". השופט הוסיף כי שחרורה של ברואון יחבל בפעולות חקירה נוספות של חוקרי מס הכנסה, אשר נדרשות לטענתם בכדי לבסס את חומר הראיות שנאסף נגדה, והדגיש כי "קיים יסוד סביר הקושר את החשודה לביצוע העבירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully