וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתי אלון במשפט החבורה הירושלמית: נתתי 10 צ'קים, כ"א על סך מיליון וחצי שקל, לאנשים מירושלים שעופר היה חייב להם כסף

משה ריינפלד

25.11.2002 / 19:04

אלון העידה היום בביהמ"ש המחוזי בירושלים במשפטם של יוסי מלכה ויצחק בר מוחא, הנאשמים כי חטפו את עופר מכסימוב כדי לאלץ אותו לפרוע חובות על הימוריו



אתי אלון, הנאשמת הראשית במעילה בכספי הבנק למסחר, ובעלה שלומי, העידו היום בבית המשפט המחוזי בירושלים במשפטם של יוסי מלכה ויצחק בר מוחא, שנמנו עם החבורה הירושלמית שהיתה מעורבת בפרשה. השניים נאשמים כי חטפו את אחיה של אלון, עופר מכסימוב, והחזיקו אותו בבתי מלון בירושלים כדי לאלץ אותו לפרוע חובות על הימוריו בבתי הקזינו שבבעלותם.



התובעת, עו"ד נורית ליטמן, ביקשה כי עדותה של אלון תינתן בדלתיים סגורות. סניגורה של אלון במשפטה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, מוטי שקלאר, ביקש שמתן העדות במשפט בירושלים יידחה עד שיסתיים המשפט בתל אביב. אבל השופטת מרים נאור דחתה בקשות אלה, וקבעה כי העדות תישמע בדלתיים פתוחות. השופטת הדגישה כי עדותה של אלון לא תשמש כראיה נגדה במשפטה.



אלון אישרה בעדותה כי מעלה בכספי הבנק, וטענה כי עשתה זאת בגלל חובותיו של אחיה. "את הכספים העברתי לאחי, לאבי, ולאנשים כמו בני רביזדה, אהרן אוהב ציון, ואחד ששון". הכוונה לששון בראשי שיצא מהארץ כאשר נחשפה פרשת המעילה. על פי טענות המשטרה היה בראשי איש הקשר של החבורה הירושלמית. אלון סיפרה כי נהגה להעביר לששון צ'קים בנקאיים וכן העבירה כספים לשלושה חשבונות בנקים שאת מספריהם מסר לה.



עוד העידה אלון כי אחיה עופר היה חייב כספים לאנשים בירושלים וביקש ממנה שתפרע את חובותיו. "נתתי להם 10 צ'קים, כל אחד על סך מיליון וחצי שקל", אמרה. לטענתה, אמר לה אחיה כי הוא אינו יכול לחזור לתל אביב עד ש"יגמור את הסיפור בירושלים".



"ראיתי אותו פעם בירושלים במלון. למחרת ראיתי אותו פעם נוספת. נפגשתי איתו ליד הבית של אמא שלי. הוא אמר שהוא נוסע לחו"ל, לא יודע לכמה זמן, וצריך עוד צ'קים. לא רציתי לתת לו. הוא כעס ובכה יותר מתמיד. גם אני בכיתי וצעקתי. בסוף נתתי לו עוד שלושה צ'קים, האחרונים שהיו לי, על סך שלושה וחצי מיליון שקל כל אחד, עבור תשלום החובות שנותרו לו", העידה אלון.



היא סיפרה כי לאחר שנסע אחיה לחו"ל שמרה על קשר טלפוני איתו. היא אישרה כי גם לאחר נסיעת האח המשיכה לגנוב מיליוני שקלים מהבנק. בתשובה לשאלה מדוע הסגירה את עצמה, אמרה אלון: "גם בגלל הביקורת של הבנק, גם הלחצים של עופר וגם כי הרגשתי שאני מתפוצצת".



בחקירה הנגדית של הסניגור, עו"ד יאיר גולן, הודתה אלון כי אין לה מושג כמה כסף היה עופר חייב ולמי. היא הוסיפה כי לא שמעה מעולם איומים על חיי אחיה ולא ידעה על שום מעשה אלימות כלפיו. לטענתה, לא ראתה מימיה את מלכה ובר מוחא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully