וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה זרמון חוגגת בממלכת האינסטגרם המטורפת של מתחם מרתון תל אביב

22.2.2018 / 11:48

Samsung הקימה בכיכר רבין מתחם אינסטגרמי, כשהרעיון מאחוריו הוא החיבור בין ספורט לקהילה. אתם מצטלמים, מעלים לאינסטגרם עם ההאשטאג samsungfiltermarathon# והיא תתרום לקהילה. אושיית האינסטוש דנה זרמון בדקה מקרוב איפה הכי כדאי להצטלם ואילו הפתעות מחכות לכם

צילום מסך

אחת הדרכים הכי יפות לראות את יופייה של תל אביב הוא לרוץ אותה. הריצה בין השדרות לרחובות ובין הפארקים לחוף הים נותן לנו את העיר בווייב ספורטיבי ומהנה. זאת הדרך להרגיש את חופי הים המרהיבים, הבריזה בנמל תל אביב, הבניינים היפים בעיר הלבנה ואת הקצב והאווירה שיוצרים התל אביביים.

ביום שישי, 23 בפברואר, יוזנקו בשעה 06:00 בבוקר רצי המרתון בנקודת הזינוק שבשדרות רוקח, סמוך למרכז הירידים, ואחריהם יוזנקו המקצים הנוספים: חצי מרתון, מסלול אופני יד, מרוץ ל-10 ק"מ ומרוץ ל-5 ק"מ.

זאת השנה החמישית שחברת Samsung לוקחת חסות על האירוע שמחבר בין ספורט, פנאי ותרבות. לא קל לרוץ, בטח מרתון, אבל הריצה משחררת וטובה לגוף ולנפש, ובעידן הדיגיטלי אנחנו אוהבים להראות לכולם כשטוב לגוף וטוב לנפש שלנו. לכן Samsung הקימה השנה בכיכר רבין את מתחם EXPO - מתחם אינסטגרמי, כשהרעיון מאחוריו הוא החיבור בין ספורט לקהילה. כל מי שמצטלם במתחם ומעלה את התמונה לאינסטגרם עם ההאשטאג samsungfiltermarathon# מחייב את Samsung לתרום לקהילה. במתחם יש גם פעילויות נוספות לכל המשפחה. איך נראה המתחם? מה אילו הפתעות מחכות לכם? ואיפה הכי כדאי להצטלם? אושיית האינסטגרם דנה זרמון בדקה מקרוב. צפו.

וואלה! NEWS בשיתוף Samsung

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully