וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: דוד פתאל פותח את השבוע בבורסה לניירות ערך

רונית מטיאס

25.2.2018 / 9:19

וגם: מי חגג פורים ותרם לעמותת שניר, למי בישל השף אביב משה, מי הגיע להרצאה של קבוצת פקטורי 54, מי התפנק במתחם ה-VIP אחרי מרתון תל אביב?

פתאל פותח

דוד פתאל פותח את המסחר בבורסה בתל אביב. עומר מסינגר,
דוד פתאל, ובניו: נדב, אסף ויובל והנהלת החברה פותחים את המסחר/עומר מסינגר

19 שנים לאחר הקמת רשת מלונות פתאל, פתחו הבוקר דוד פתאל, ובניו: נדב, אסף ויובל והנהלת החברה את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב. פתאל נכנסת לבורסה בשווי שוק של כ-3.9 מיליארד שקל, ומצטרפת לתת ענף מלונאות ותיירות הכולל 7 חברות עם שווי שוק של כ-11 מיליארד שקל, כשחברת פתאל היא הגדולה מביניהן.

איתי בן זאב, אביה מזרחי מגן, שחר עקה, דוד פתאל, נדב פתאל, אסף פתאל, יובל פתאל. עומר מסינגר,
איתי בן זאב, אביה מזרחי מגן, שחר עקה, דוד פתאל, נדב פתאל, אסף פתאל, יובל פתאל/עומר מסינגר

החברה תיכנס למדדי הדגל של הבורסה ת"א-90 ות"א-125 בתחילת מאי. פתאל הודה לצוות ההנהלה שיחד הצליחו להצמיח את החברה ממלון בודד לאימפריית מלונות באירופה ולרשת הגדולה בישראל. איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה אמר כי פתאל היא הסנונית הראשונה ב-2018 שבחרה להנפיק בבורסה בתל אביב - ההנפקה הגדולה ביותר מ-2010, וכי הם גאים לראות חברות בסדר גודל כזה בבורסה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

פורים למען הילדים

זיו כספי, יואב פלאטו שרון, רותם שחבר, ניר שמול. רונית מטיאס,
זיו כספי, יואב פלאטו שרון, רותם שחבר, ניר שמול/רונית מטיאס

איש העסקים ניר שמול, עו"ד יואב פלטו שרון ורותם שחבר, מנכ"לית עמותת שניר, ערכו אמש במתחם האירועים 7 בתל אביב מסיבת פורים שהפכה למסורת והכנסותיה קודש לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך ולמשפחות מעוטות יכולת. המוזמנים נהנו משפע אלכוהול, פלאפל וסלטים של דוכני פלאפל בריבוע, ודוכן אוכל של טום אביב זוכה מאסטר שף.

רינת ומוטי כוזהינוף, ניצה ויוסי זילברברג. רונית מטיאס,
רינת ומוטי כוזהינוף, ניצה ויוסי זילברברג/רונית מטיאס

את הקלוריות שרפו על רחבת הריקודים עם הופעה של להקת "שמונים" ודי. ג'יי קרן דותן ואייל כץ. שמול הודה לתורמים ופלטו-שרון הודה לפעילים המתגייסים יומיומית לסיוע ולקידום מטרות עמותת שניר ואמר כי ללא המתנדבים לא ניתן להרים נשף שכזה לעזור ולסייע למאות ילדים ומשפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ.

צילי נווה, דניאלה רייבנבך, עופרה רייף שמלצר, רותם שחבר. רונית מטיאס,
צילי נווה, דניאלה רייבנבך, עופרה רייף שמלצר, רותם שחבר/רונית מטיאס
גיא יקר רותם שחבר וניר שמול. מקור רייבנבך,
גיא יקר, רותם שחבר וניר שמול/מקור רייבנבך
פורים שניר טובי וענבל שמלצר. מקור רייבנבך,
טובי וענבל שמלצר/מקור רייבנבך
seperator

הום סוויט הום

רינה טל ואלוי פריג'יירו. רונית מטיאס,
רינה טל ואלוי פריג'יירו/רונית מטיאס

אלוי פריג'יירו, המנהל הבינלאומי של זארה הום, נחת בישראל במיוחד לפתיחת הסניף השני של רשת Zara Home בקניון אילון. פריג'יירו הצטרף לרינה טל, מנכ"לית הקניון, שלא הסתירה התרגשותה בעת גזירת הסרט. המוזמנים נהנו מקוקטייל בוקר והשקת הקולקציות החדשות.

שמואל עטייה ורינה טל. רונית מטיאס,
שמואל עטייה ורינה טל/רונית מטיאס

פריג'יירו עבד בצמוד לצוות הישראלי ופיקח על הליך הקמת החנות ועיצובה. זהו הסניף השני של Zara Home בישראל, המצטרף לסניף הראשון שנפתח בקניון TLV Fashion Mall. הסניף החדש נפתח בקומה השנייה של קניון איילון, על שטח של 550 מ"ר. Zara Home נחשב למותג העיצוב המוביל מבית זארה עם למעלה מ-500 חנויות בכ-60 מדינות בעולם, ומציע קולקציות נאמנות לטרנדים עולמיים חמים באופנת עיצוב הבית.

seperator

אופנה ותרומה

אורטל צור ואילן דניאל. דנה קופל,
אורטל צור ואילן דניאל/דנה קופל

אילן דניאל, מנכ"ל מתחמי G תל אביב, ודנה יקותיאל הדר, מנהלת שיווק קניון Gצמרת, חברו לחיים ארנטל, יו"ר עמותת זחכרון מנחם, לאסתי שוורץ, סמנכ"לית העמותה, ושלומית עוז, מנהלת האירועים של העמותה, וערכו תצוגת אופנה להעלאת המודעות של תרומת השיער להכנת פאות לחולות סרטן. התצוגה, בהפקת נדב אליהו אפטר, נערכה בקניון G צמרת, כשעשרות סלבריטאיות דגמנו לצד ילדות המתמודדות עם מחלת הסרטן.

אילן דניאל, דנה גרוצקי, דנה יקותיאל הדר, נדב אליהו אפטר וגילת אנקורי. רפי דלויה
אילן דניאל, דנה גרוצקי, דנה יקותיאל הדר, נדב אליהו אפטר וגילת אנקורי/רפי דלויה

בצופים: דליה ממרוד, מבעלי תדיראן; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל; מיה גבאי, סמנכ"לית שיווק ונכסים גזית גלוב ישראל; שני חורש הולנדר, מנהל שיווק קבוצת גזית גלוב ישראל; אורטל צוק, מנכ"לית G רוטשילד.

שני חורש הולנדר,דנה יקותיאל הדר, מאיה גבאי, אילן דניאל וירון אשל. רפי דלויה
שני חורש הולנדר, דנה יקותיאל הדר, מאיה גבאי, אילן דניאל וירון אשל/רפי דלויה
seperator

פסטה בכיכר

ירון בלום,  אביב משה, וורד קירש. אביב חופי
ירון בלום, אביב משה וורד קירש/אביב חופי

10 שעות לפני שמרתון סמסונג תל אביב העשירי הוזנק לדרכו, נערכה ארוחת הפסטה המסורתית, הפעם עם פסטת RUMMO האיטלקית ובניצוחו של השף אביב משה.

רון חולדאי וריון גון. רונן טופלברג,
רון חולדאי וריון גון/רונן טופלברג

בטועמים: ירון בלום, מנכל דיפלומט משווקת פסטה רומו; רון חולדאי, ראש עיריית ת"א; וורד קירש, מנהלת פיתוח עסקי דיפלומט; ריון ג'ון, מנהלי עסקי חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית בסמסונג; אנה ליפניק לוי, מנהלת שיווק תאגידי בסמסונג; אלון סולר, מחזיק תיק הספורט בעירייה; מוטי אמברם, מנהל רשות הספורט בעירייה.

seperator

המרתוניסטים

ג'ון טאק, שלום מוליוב ומרטין שיינקלנד. אביב חופי
ג'ון טאק, שלום מוליוב ומרטין שיינקלנד/אביב חופי

החברים של ליאת ושלום מוליוב שהשתתפו במרתון סמסונג תל אביב, התייצבו בתום הריצה במתחם ה-VIP האקולוגי של אדידס. באירוע, שהפיקה ליאת מוליוב, נהנו המוזמנים מעמדות מסאז', מוסיקה עם DJ דלית רצ'סטר והופעה של סטטיק ובן אל. את הקלוריות השלימו בארוחה של מסעדת "בני-הדייג" שהגישה דגים, סלטים, חריימה עם חלה, פאייה צמחונית ופאייה דגי-ים ומסעדת "חצר גודלמן", שהגישה מאפים תוצרת, ממולאים צמחוניים, סלטים, שקשוקה תרד ושקשוקה חצילים, חלות בריוש, ולקינוח פירות 40 סוגי בקלאווה ומאפים.

ורד רוזן וליאת מוליוב. אביב חופי
ורד רוזן וליאת מוליוב/אביב חופי

ברצים: אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; הראל חייקין, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל; אור עופר, מנכ"ל סימילאר ווב; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב; דוד בן משה, מנכ"ל קניון רמת אביב; אילן דניאל, מנכ"לG צמרת; חי גליס, מנכ"ל ביג; גיא קרן, מנכ"ל קריון חיפה; מרטין שיינקלנד, מנכ"ל אזור המזה"ת באדידס וג'ון טאק, סמנכ"ל שיווק.

seperator

פורים ב-7

אושיר אסבן אנג'לה לנציאנו , לירן בן אבגי ורן פרסברג. רונית מטיאס,
אושיר אסבן, אנג'לה לנציאנו , לירן בן אבגי ורן פרסברג/רונית מטיאס

הד-סינמה ומטבחי ולקוצינה מבית Hed group בשיתוף קבוצת בולטהאופ, חגגו במתחם האירועים 7 בתל אביב מסיבת פורים מושקעת. הוד גמליאל ודני אקרמן, בעלי hed group קיבלו את האורחים בתחפושות משעשעות ודאגו שהמוזמנים יהנו ממסיבת ריקודים עם DJ סקאזי, ארוחת ערב של השף עומר מילר, תחרות תחפושות והופעה של נטע ברזילי והלופר, זוכת "הכוכב הבא לאירוויזיון".

צבי גרש ורמה דותן. רונית מטיאס,
צבי גרש ורמה דותן/רונית מטיאס
הוד גמליאל, גל מרום, טל פיש. רונית מטיאס,
הוד גמליאל, גל מרום, טל פיש/רונית מטיאס
נירית פרנקל הילה ודני ישראלביץ, אורלי דקטר. רונית מטיאס,
נירית פרנקל הילה ודני ישראלביץ, אורלי דקטר/רונית מטיאס
עדי חמיצר, מיכאל אזולאי, דני אקרמן, ברוך לזר. רונית מטיאס,
עדי חמיצר, מיכאל אזולאי, דני אקרמן, ברוך לזר/רונית מטיאס
שרלי דן ודני אקרמן. רונית מטיאס,
שירלי דן ודני אקרמן/רונית מטיאס
אורנה ומשה צור, גלי וורד, גיא ותהילה שלף. רונית מטיאס,
אורנה ומשה צור ,גלי וולד, גיא בלושינסקי ותהילה שרף/רונית מטיאס
טל נרדי ,מיכי סתר, שרלי דן. רונית מטיאס,
גל נרדי, מיכי סתר, שירלי דן/רונית מטיאס
seperator

פאודה אקספרס

פרנקו וולה, עידו עלמני, רון וקסלר וליאור רז. רועי בית און,
פרנקו וולה, עידו עלמני, רון וקסלר וליאור רז/רועי בית און

אמריקן אקספרס ערכה במלון שרתון תל אביב, אירוע ללקוחות הפרימיום. המוזמנים נהנו מקוקטייל והרצאה של ליאור רז, יוצר ושחקן ראשי בסדרה "פאודה", בה סיפר על הסדרה, תהליך היצירה והצצה אל מאחורי הקלעים.

במאזינים: רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט; עידו עלמני, מנהל פעילות אמריקן אקספרס; פרנקו וולה, מנכ"ל מלון שרתון.

seperator

מועדון תרבות

אביב ודילן גפן , שני פרידן ויפעת אירני. חן ושגל,
אביב ודילן גפן, שני פרידן ויפעת אירני/חן ושגל

בכירי רשת FACTORY54 השיקו ב"קלארו" מועדון תרבות המציע מגוון הרצאות כשהסדרה הראשונה עוסקת באושר. מועדון ההרצאות הוא יוזמה משותפת של יפעת אירני ושני פרידן, ההכנסות מערבי ההרצאות יועברו כתרומה לעמותות לקידום החינוך בישראל.

תומר ויפעת אירני. חן ושגל,
תומר ויפעת אירני/חן ושגל

אירני אמרה כי הקונספט של סדרת ההרצאות נולד מתוך התחושה שהיום, לצד המידע האינסופי שנגיש לאנשים אוהבי למידה יש כוח למפגש בין אנשים, ויש חשיבות לחוויה שנוצרת כשמאזינים לרעיונות מאדם מעורר השראה פנים מול פנים. "בשנים האחרונות נוצרה בפקטורי 54 קהילה ואנחנו רואים בסדרת ההרצאות הזדמנות להיחשף ולהכיר נושאים חדשים ומגוונים מהמומחים המובילים במסגרת אינטימית ומיוחדת. פרידן אמרה כי היה חשוב לבחור מרצים מעוררי השראה, ונבחרו המובילים שהם חוד החנית במדע, פילוסופיה, יצירתיות ועוד.

seperator

יופי במטבח שף

אוסנת זלכה, ניר צוק, יהודית ינוס, יעל בילט-צין. רונית מטיאס,
אוסנת זלכה, ניר צוק, יהודית ינוס, יעל בילט-צין/רונית מטיאס

יעל בילט-צין, מנהלת שיווק לילית קוסמטיקה; יהודית ינוס, מנהלת הדרכה שיסיידו; ואוסנת זלכה, מנהלת המותג, השיקו על ארוחה של השף ניר צוק, בביתו שביפו, סדרת טיפוח חדשה לנשים בשנות ה-20 לחייהן. ינוס הסבירה כי WASO הוא חיבור של שתי מילים יפניותWA -הרמוניה-SO השראה היוצרות הרמוניה מושלמת והוסיפה כי הסדרה מושתת על פילוסופיה יפנית עתיקת יומין הנקראת WASHOKU המהווה את הבסיס של המטבח היפני המסורתי, ומוקירה את ייחודיותו של כל רכיב על מנת למקסם את התועלת הטבעית במוצרים.

הפילוסופיה גורסת כי שימוש נכון ביתרונות ובתועלות הנמצאות בכל מאכל, הכרחי לחיזוק כוחו של הגוף. הפילוסופיה הייחודית של Washoku משכה את תשומת הלב העולמית בזכות החיבור לסגנון חיים בריא המכבד את המגוון העשיר הנמצא בטבע וחושף את התועלות של הרכיבים. גישה ייחודית זאת, בשילוב טכנולוגיה מתקדמת של שיסיידו, יצרה סדרה המעניקה לעור עושר מהטבע.

seperator

סיפור חייה

דבי מצקין, סגלית גוסטר, דליה ממרוד, עתליה שמלצר. באמצעות נוקיה 8,
דבי מצקין, סגלית גוסטר, דליה ממרוד, עתליה שמלצר/באמצעות נוקיה 8

סגלית גוסטר, ד"ר לרפואה משלימה וקרמה תרפיסטית, התארחה בסוף השבוע בסלון ביתם של דבי וגיורא מצקין להרצאה "מסע אישי שהוביל לריפוי גורל, האם זה אפשרי בכלל !?" גוסטר אמרה כי האירועים השונים בחיינו הם השיעורים המאתגרים שמובילים לצמיחה ושינוי חיינו לבחור באומץ ליצור שינוי וכי הכל בידינו.

seperator

בוקר של זהב

מרינה קבישר ואירית רחמים. עופר חן,
מרינה קבישר ואירית רחמים/עופר חן

כפיר פופוביץ', מבעלי תכשיטי מדיא, ומרינה קבישר - הפרנזטורית של המותג השיקו קולקציית קפסולה בעיצובה של קבישר, שתימכר בחנות המותג בקניון TLV FASHION MALL , חלק מההכנסות יועברו כתרומה למען ניצולי שואה ולעמותת" קבוצת שורשים".

דנה ספקטור ודניאל פופוביץ'. עופר חן,
דנה ספקטור ודניאל פופוביץ'/עופר חן
seperator

בייבי בום

אביגייל ויוסי סוקניק קון. מקור ערן קלינגר,
אביגייל ויוסי סוקניק קון/מקור ערן קלינגר

אביגיל סוקניק-קון השיקה במסעדת טאטי בייקרי את מותג התינוקות Bibu Baby והציגה את החידושים החמים בעולם התינוקות. בעלה יוסי, סמנכ"ל הפיתוח והטכנולוגיות של החברה, תיעד את האירוע בלייב בנייד. סוקניק-קון סיפרה כי הגיעה מתחום השיווק ועבדה באופיס דיפו ובמתחם העסקיםone ורק כשהפכה לאם לשני ילדים, החליטה להקים בעצמה את המותג.

seperator

הפרזנטורים

שיר אלמליח ומאור בוזגלו. אלעד גוטמן,
שיר אלמליח ומאור בוזגלו/אלעד גוטמן

למעלה מ-100 אלף שקל, זה הסכום שהדוגמנית שיר אלמליח ושחקן הכדורגל מאור בוזגלו יפקידו כל אחד בחשבון הבנק שלו. הפרזנטורים של מותג הג'ינסים לי קופר לקיץ 2018. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה", יעלה בתקציב של כ-3 מיליון שקל בטלוויזיה, בדיגיטל, ברשתות החברתיות, שלטי חוצות, קטלוג, פוסטרים בנקודות המכירה ופעילות יחסי ציבור. דן איתמר, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בקבוצת בריל, מפעילת רשת לי קופר בישראל אמר כי לאור הצלחת הקמפיינים המשותפים בחרו להמשיך עם אלמליח ובוזגלו לעונה שלישית.

seperator

נסיעה טובה

יוני אביטוב, אורי להב, פייר להוטי, מיכאל לוי, ג'אנלואיג'י בנדטי ועומר לוי. גלעד קוולרציק,
יוני אביטוב, אורי להב, פייר להוט, מיכאל לוי, ג'אנלואיג'י בנדטי, ועומר לוי/גלעד קוולרציק

מתחם השירות החדש והמתקדם שלIVECO למשאיות ומסחריות שנפתח בסוף השבוע בפארק התעשיות ראם, הוסב לערב אחד לאולם אירועים. על הקולינריה ניצח טל חובש, מבעלי קייטרינג "פלפל פרודקשן" שאירח את השף אבי לוי, ובאמנותית מופע ריקודים של אנה ארונוב וחיים פרשטיין ומופע מוזיקלי של מירי מסיקה.

אורי להב, מיכאל לוי, פייר להוט, גאנלואיגי בנדטי ועומר לוי. גלעד קוולרציק,
אורי להב, מיכאל לוי, פייר להוט, ג'אנלואיג'י בנדטי ועומר לוי/גלעד קוולרציק

יוני אביטוב, מנכ"ל החטיבה העסקית בקבוצת סמל"ת, הפתיע את האורחים כשבמהלך הערב העלה לבמה 3 משאיות STRALIS X-WAY שהושקו באוותו מעמד. ג'אנלואיג'י בנדטי, שגריר איטליה בישראל לא ויתר ובדק בעצמו את הקבינה של המשאית עם עומר לוי, משנה למנכ"ל קבוצת סמל"ת.

במשיקים: מיכאל לוי, יו"ר קבוצת סמל"ת; פייר להוט, נשיא IVECO העולמית; אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת; עומר לוי, משנה למנכ"ל סמל"ת; יקי אנוך, יו"ר איגוד יבואני הרכב; ניר שרצקי, מנכ"ל ומבעלי איתוראן ועמי סרנגה, המשנה למנכ"ל; שמוליק קליין, מנכ"ל ובעלים קל אוטו; מירון לוי, משנה למנכ"ל יצחק לוי; משה כהן, מנכ"ל אלדן שירותי דרך; רוברט יזרעאלי, מנכ"ל טרפילוג; תומר דותן, מנכ"ל ובעלים אוטודיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully