וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 3 שבועות: מנכ"ל הוניגמן, מיכה רונן, מתפטר מתפקידו

שני מוזס וענת ביין-לובוביץ'

26.2.2018 / 19:06

כתב לעובדים: "הסכמתי לחזור לתפקיד המנכ"ל בידיעה שיחד נוכל להתמודד עם הקשיים העוברים על השוק הקמעונאי בכלל וענף האופנה בפרט, אך לא העליתי על דעתי ששבועיים בלבד אחרי כניסתי לתפקיד, תיקלע החברה להקפאת הליכים - תחום שאיני בקיא בו"

הוניגמן. תמר מצפי, גלובס
הוניגמן/גלובס, תמר מצפי

מנכ"ל הוניגמן, מיכה רונן, הודיע היום (ב') לעובדים כי הוא מתפטר 3 שבועות לאחר שנכנס לתפקיד. רונן כיהן בתפקיד מנכ"ל הוניגמן במשך כ-5 שנים ועזב אותו לפני שנתיים.

במכתב שהעביר רונן בשעות האחרונות לעובדי החברה, הוא כתב: "הסכמתי לחזור לתפקיד המנכ"ל בידיעה שיחד נוכל להתמודד עם הקשיים העוברים על השוק הקמעונאי בכלל וענף האופנה בפרט, אך כלל לא שיערתי ולא העליתי על דעתי ששבועיים בלבד אחרי כניסתי לתפקיד המנכ"ל, תיקלע החברה להקפאת הליכים - תחום שאיני בקיא בו".

עוד הוסיף רונן: "בהיותי מנהל מקצועי 'נטו', אני מעדיף להשאיר את ניהול החברה בתקופת הקפאת ההליכים בידי אלה המתמחים בכך".

בתוך כך, אמש (ג') קבע שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב כי נאמני הוניגמן, עו"ד קרן רייכבך-סגל ורו"ח בועז גזית, יישארו בתפקיד הנאמנים גם לאחר שהתיק הועבר מהמחוזי בנצרת למחוזי בתל-אביב.

חברת הוניגמן, אחת מקבוצות קמעונאות האופנה הגדולות והמוכרות בישראל, נכנסה לפני כשבוע וחצי להליך של הקפאת הליכים. החובות האדירים של הוניגמן מוערכים ב-234 מיליון שקל, מתוכם קרוב ל-120 מיליון שקל לבנקים.

קבוצת הוניגמן, שנוסדה ב-1978, נמצאת בבעלות האחים מיכה ויעקב הוניגמן. הקבוצה מנהלת 3 מותגים: הוניגמן נשים, TNT והוניגמן קידס. הקבוצה מעסיקה למעלה מ-1,000 עובדים.

  • עוד באותו נושא:
  • הוניגמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully