וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: ליאון קופלר מארח את דוגמנית ויקטוריה סיקרט

רונית מטיאס

27.2.2018 / 12:50

וגם: מי הגיע לקרנבל האופנה הקיצי של רנואר, מה עשו שולם פישר ומתיו ברונפמן בבירת הנגב, אייל שני משיק יין בסלון ואיפה חגגו האדריכלים

מילוקה משיקים

לאון קופלר וסטלה מקסוול. רפי דלויה
ליאון קופלר וסטלה מקסוול/רפי דלויה

ליאון קופלר, יו"ר ובעלי סופר פארם; ניצן לביא, המנכ"ל; דני לוזון, המשנה למנכ"ל; עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר וגלי ברגר, מנהלת התוכן וחברת הנהלה, אירחו את דוגמנית העל סטלה מקסוול להשקת MILUCCA - מותג קוסמטיקה איכותי ומקצועי במחיר נגיש. לוזון אמר שאין לו ספק שמ-MILUCCA תשנה את השוק ותביא בשורה חדשה באיכות ובדרך הפנייה לנשים.

לאון קופלר וסטלה מקסוול. רפי דלויה
ליאון קופלר וסטלה מקסוול/רפי דלויה

מותג MILUCCA הושק לאחר פיתוח של מעל לשנתיים עם שותפים מובילים בעולם ויכלול בשלב הראשון כ-200 מוצרי איפור ובהמשך מוצרי טיפוח. המוצרים מיוצרים במפעלים מובילים באירופה, ויימכרו בסטנדים ייעודיים בכל 240 סניפי סופר פארם. המוצרים קיבלו שמות קליטים עם קריצה כמו nice to mat you למייק אפ מאט, AHLALALALONG למסקרה מאריכה ועוד. מילוקה יציע מעל 200 מוצרים המיוצרים בעיקר באיטליה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גלי ברגר ווירגיני בוששה. אביב חופי
גלי ברגר ווירגיני בוששה/אביב חופי
נועם פרוסט,  לאון קופלר, וגלית גוטמן. אביב חופי
נועם פרוסט, לאון קופלר וגלית גוטמן/אביב חופי
עופר לוי וניצן לביא. רונית מטיאס,
עופר לוי וניצן לביא/רונית מטיאס
דני לוזון, גבריאלה קופלר, מיה מישורי, ליאון קופלר, גלי ברגר. רונית מטיאס,
דני לוזון, גבריאלה קופלר, מיה מישורי, ליאון קופלר, גלי ברגר/רונית מטיאס
seperator

בוקר מואר עם רנואר

אלי וחגית ברקוביץ  רוית ברוש,  רונקו רון קאהן. רונית מטיאס,
אלי וחגית ברקוביץ רוית ברוש, רונקו רון קאהן/רונית מטיאס

בחברת "רנואר" ויתרו העונה על תצוגה גרנדיוזית והשיקו את קולקציית אביב-קיץ 2018 בקרנבל קיצי במרינה בהרצליה. המוזמנים התרווחו על כיסאות נוח ברחבה שבחוץ ונהנו מאווירת חוף ים שהוקמה בפנים, כשברחבי המתחם נבנו פינות מיצג בהן הוצגו הטרנדים על דוגמנים ודוגמניות.

יעל שלביה מישל תמיר ניבר מדר סרג דרעי. רפי דלויה
יעל שלביה, מישל תמיר, ניבר מדר, סרג' דרעי/רפי דלויה

בעמדת המארחים: חגית ואלי ברקוביץ ויוסי ברוש, מבעלי קבוצת רנואר; סרג' דרעי, מנכ"ל קבוצת רנואר; מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק; אריה שיבר, סמנכ"ל פיתוח עסקי קב' רנואר והפרזנטורים - ניבר מדר, גפן ברקאי ויעל שלבייה.

seperator

רוח ישראלית

בני לוין ומיקי דהב. רפי דלויה
בני לוין ומיקי דהב/רפי דלויה

הרוח הישראלית ערכה באולם סמולרש בתל אביב, את אירוע ההתרמה השנתי לילדים בסיכון. הארגון, שהוקם על ידי הסוכנות היהודית, מציין בימים אלה 20 שנים בהן הוא פועל לצמצום פערים חברתיים בישראל ולהעצמת ילדים ונוער.

אורית וחיים פייגלין. רפי דלויה
אורית וחיים פייגלין/רפי דלויה

מיכל ינאי הנחתה ומירי מסיקה ואמיר דדון הופיעו. עופרה פוקס מנור העניקה לטל ברודי את אות הרוח הישראלית ע"ש אהוד מנור ז"ל - שהגה את שם הארגון והיה חלק ממנו.

אלי פישר וסיגל בר-און. רפי דלויה
אלי פישר וסיגל בר-און/רפי דלויה

מיקי דהב, מנכ"לית הרוח הישראלית, הודתה לתורמים ביניהם: יואל קושיצקי, בעלי יעל תוכנה ושורקומפ ויו"ר הרוח ישראלית; בני לוין, ממייסדי נייס; דרור נגל, מנכ"ל אזורים; איש העסקים ניקי קפולוטו; שי ירון, מנהל קרנות הנאמנות של אלטשולר שחם; אליעזר טוקמן, מנכ"ל סימנס לשעבר; דודי פולטרק, מבעלי קבוצת רולטיים; גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה; דורון גיגי, מנכ"ל קבוצת יעל; אייל פרנקל, מנכ"ל מוסדות חינוך ותרבות תל אביב; פרופסור עדי ערמוני; רז דרבי, מנכ"ל מפעיל; אסף מירוויס, מנכ"ל א.י אלקטרוניקה; רועי מדעי, מנכ"ל פרסיס מדיקל; עו"ד ריצ'ארד (ריצ'י) רוברטרס, מייסד משרד עורכי הדין שיבולת ושות; עו"ד רונן עדיני, מנחם אורן בעלי חברת אורנים; רונן מואס, מבעלי קומסקיור; משה אטיאס, סמנכ"ל כספים במטריקס.

משה והניה נור. רפי דלויה
משה והניה נור/רפי דלויה
תרצה וטל ברודי. רפי דלויה
תרצה וטל ברודי/רפי דלויה
seperator

ממתגים וחוגגים

יואב בן יקר וברק קנה. מקור רימון כהן,
יואב בן יקר וברק קנה/מקור רימון כהן

ברק קנה, יו"ר קבוצת טלכלל (Teleclal), ויואב בן-יקר, המנכ"ל, חגגו במועדון 1947 בתל אביב את המיתוג החדש של הקבוצה הקיימת 25 שנה. הקבוצה כוללת 7 חברות בת: טלמסר, מוקדים, החברה להזזת הרים, גטסל, Jobit, MyKantina, ו-BuyMe. לאחרונה סיימה החברה תהליך מיתוג מחדש, הנובע מתוך הרצון לחדשנות מתמדת, פיתוח תשתיות הקבוצה וחיפוש הזדמנויות חדשות. אמן החושים ליאור סושרד, ריתק את הקהל במשחקי חושים.

seperator

אור ויופי

עירית אורן גונדרס ניצה אורי ויעל בילט. מרקור רני רהב,
עירית אורן גונדרס, ניצה, אורי ויעל בילט/מרקור רני רהב

ניצה בילט, מנכ"לית לילית קוסמטיקה"; אורי בילט, סמנכ"ל הסחר; יעל בילט מנהלת השיווק ועירית אורן גונדרס, מייסדת ויו"ר עמותת "אור למשפחות", אירחו עשרות אימהות שכולות מהעמותה, להרצאות וסדנאות טיפוח ויופי חווייתית. אורי בילט, אמר כי אירוח נשים שכולות של עמותת "אור למשפחות" היא מסורת קבועה של לילית קוסמטיקה, שאימצה את העמותה בהתנדבות ומפנקת מידי חודש בוקר חוויתי עם מיטב מותגי הקבוצה.

seperator

פעם רביעית באר שבע

מאגנוס הלגרן, גק גקסון, שולם פישר, מתיו ברונפמן,  שוקי קובלנץ ורוביק דנילוביץ. מקור רני רהב,
מאגנוס הלגרן, ג'ק ג'קסון, שולם פישר, מת'יו ברונפמן, שוקי קובלנץ ורוביק דנילוביץ'/מקור רני רהב

תושבי באר שבע התעוררו שמחים ומאושרים. רשת איקאה השיקה את החנות הרביעית של הרשת בעירם בהשתתפות: בעלי הרשת, שולם פישר ומת'יו ברונפמן, שהגיע לארץ במיוחד לפתיחה; שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל; מאנגוס הלגרן, שגריר שוודיה בישראל; רוביק דנילוביץ', ראש העיר.

הרב הראשי של באר שבע, הרב יהודה דרעי, קבע את המזוזה. האירוע נחתם בטקס ניסור העץ המסורתי ולאחריו נפתחו הדלתות בפעם הראשונה והאורחים נהנו מארוחת בוקר שוודית ושופינג.

seperator

על המסלול

אלאונורה טוראסה, רוני מרמלשטיין, דניאלה לאור. רונית מטיאס,
אלאונורה טוראסה, רוני מרמלשטיין, דניאלה לאור/רונית מטיאס

רוני מרמלשטיין, מנהלת מותג טומי הילפיגר בישראל, אירחה את אלאונורה טוראסה, מנהלת שיווק ותקשורת בטומי הילפיגר העולמית, שהגיעה לארץ להשקת קולקציית הקיץ החדשה של המותג. השתיים ערכו ארוחת בוקר בחנות הדגל במתחם שרונה והציגו את קולקציית אביב-קיץ 2018 של הילפיגר, כולל קולקציית הקפסולה הרביעית והאחרונה בשיתוף הפעולה המוצלח שהיה לה עם הילפיגר.

מכאן טסו טוראסה והקולקציה לשבוע האופנה במילנו, לתצוגת של הילפיגר, בה הציגה חדיד על מסלול שעוצב ברוח מרוצי המכוניות של "פורמולה 1" בשיתוף קבוצת MERCEDES-AMG ודימה מסלול מרוצים עליו צעדו הדוגמניות. בין הצופים היו גם בר רפאלי ששמעה כי הקולקציה עוצבה בהשראת הספורט המוטורי.

seperator

ווק טו ווק

מאיה זאנה ואלינור קופלר. עופר חן,
מאיה זאנה ואלינור קופלר/עופר חן

איש העסקים ניר מעתוק, הזכיין בישראל של רשת מסעדות WOK TO WALK האסייתית המתמחה בנודלס בהרכבה אישית, פתח את הסניף הראשון של הרשת בנחלת בנימין פינת רוטשילד בתל אביב בהשקעה של כמיליון שקל. בגלל לחץ שנוצר במסעדה שינס מעתוק מותניים והקפיץ נודלס.

ניר מעתוק. עופר חן ווק טו ווק,
ניר מעתוק/עופר חן ווק טו ווק

מעתוק סיפר כי הסניף השני יפתח במתחם שרונה ובשנתיים שלוש הקרובות, הרשת תפתח כ-40 סניפים בזכיינות. את הבלעדיות קיבל מעתוק בזכות ניסיון ברשתות מזון אסייתיות צו'קה וצ'יינה-טאון שבבעלותו עם 24 סניפים בקניונים, מרכזי קניות ומתחמי בילוי מובילים.

הרשת מפעילה כ?100 סניפים ברחבי אירופה, ארה"ב, דרום אמריקה, הודו, מרוקו וסעודיה, ונמצאת במגמת התרחבות עולמית. בחודשים האחרונים חתמה הרשת על חוזים להענקת זיכיונות לפתיחת סניפים באיטליה, אוסטרליה, הוואי ומלטה ומתעתדת לפתוח עוד כ-100 סניפים בעולם במהלך שלושת השנים הקרובות.

Wok to Walk שהוקמה ב?2004 על ידי האחים נחמן ודב מלוא והאחים בועז וליאור שוויצר באמסטרדם, שמחזיקים גם ברשת פלאפל מעוז באירופה ובארה"ב. הרשת מוחזקת בבעלות משותפת עם החברה היפנית הציבורית TORIDOLL CORP שבבעלותה מעל 1,200 מסעדות אסיתיות.

seperator

מאמינים בצעירים

ירון בר ורעות פרנקל. אביב חופי
ירון בר ורעות פרנקל/אביב חופי

רעות פרנקל, מנהלת מועדון בני הנוער iteen, וירון בר, מנכ"ל playbuzz, הרצו בחלל we work בפני בני נוער על יזמות עסקית ואיך מקימים סטארט אפ. הסיבה: הם רואים בבני הנוער את העתיד הטכנולוגי וקהל שראוי להשקיע בו ולארח אותו.

seperator

יצרתיות מעוצבת

מירה גרשוביץ ליאורה פרומנצבקו ויוספה זהבי. אלעד גוטמן,
מירה גרשוביץ ליאורה פרומנצבקו ויוספה זהבי/אלעד גוטמן

חברת אלוני השיקה בבית קנדינוף ביפו את תוכנית האדריכלים Alony Culture הכוללת סדרת אירועים חווייתיים שסוקרים את הנעשה בארץ ובעולם דרך מפגשים אישיים עם דמויות בסצנת העיצוב והאמנות. המוזמנים נהנו מארוחת ערב, הרצאה של גל גאון והילה נבו מגלריית גל גאון על "פרא מתורבת והעולם החדש" והרצאה של גבריאלה קיאבה, המנהל האומנותי של סטודיו העיצוב מרסל וונדרס, שהגיע מאמסטרדם על "לנשום ולחיות יצירתיות". קיאבה ציטט את הפילוסופיה של מרסל וונדרס ואמר שכדי ליצור סביבה של אהבה צריך לחיות עם תשוקה ולדאוג שהחלומות הכי אקזוטיים יתגשמו.

הילה נבו גל גאון ענת פרץ דויד וגבריאלה קיאבה. אלעד גוטמן,
הילה נבו, גל גאון, ענת פרץ, דויד וגבריאלה קיאבה/אלעד גוטמן

דוד מטלון, מנכ"ל אלוני אמר כי אנו נמצאים בפתחו של עידן המערב איכויות משדות שונים, וחיבורים שנוצרים בין עולמות תוכן המובילים את העשייה של כולנו.

seperator

בלי לחץ

ענת קליין סמי סגול. מקור לב תקשורמ,
ענת קליין וסמי סגול/מקור לב תקשורמ

איאן ריזלי, נשיא רוטרי העולמי, הגיע לביקור בישראל לרגל הצגת פרויקט "היפר לייף" שיזמה ענת קליין מרוטרי ישראל למלחמה באלצהיימר באמצעות הנגשת תאי לחץ. דני פסלר, נגיד רוטרי ישראל, אמר כי אלצהיימר נחשבת למגיפה של העולם המערבי והאתגר העומד בפנינו הוא טיפול ומיגור הדמנציה והוא מאמין שהמחקר החדש ופורץ הדרך במרכז סגול לרפואה הפרברית בראשות פרופ' שי אפרתי יביא לאיכות חיים הודות לטיפול בתאי לחץ.

seperator

הכל זהב

יהודה משי זהב וערן יסעור. שלומי בלבול,
יהודה משי זהב וערן יסעור/שלומי בלבול

יהודה משי-זהב, ממייסדי ארגון זק"א, הגיע למשרדי פורום שיווק, המארגנים בישראל את פרסי מוצר השנה ואותות ה-Superbrands. משי-זהב הגיע לקבל רשמית את אות ה-Superbrands לאחר כניסתו של הארגון לרשימת מותגי העל שבחר הקהל בישראל.

ערן יסעור, עורך המהדורה הישראלית של הספר, העניק לו את האות וסיפר כי בילדותו משפחתו התגוררה סמוך לשכונות החרדיות בירושלים ונתקלו לא אחת במאבקי השבת בהם השתתף משי-זהב.

משי-זהב הציג את פעילות זק"א בארץ ובעולם ויסעור אמר שימליץ בפני הארגון הבינלאומי לצרף את המותג "זק"א" לרשימת אלפי המותגים הפעילים במדינות אלו.

seperator

נוסעים ומגייסים

לוי יצחק, אילן קרני , אלי אילדיס. סאשה פרילוצקי,
לוי יצחק, אילן קרני ואלי אילדיס/סאשה פרילוצקי

אלי אילדיס ולוי יצחק נצפו נוסעים באוטובוסים של "מטרופולין" במסגרת קמפיין של החברה לגיוס נהגי אוטובוס חדשים להצטרף לשורות מטרופולין. אילן קרני, מנכ"ל החברה, קפץ לבקר ובדוק האם אילדיס, שמחזיק ברישיון לרכב כבד מעוניין "לעשות סיבוב" על האוטובוס.

seperator

קנאביס לפנים

אורי רודריג, שולי רודריג  ודנה גרוצקי. מוטי זאבי,
אורי רודריג, שולי רודריג ודנה גרוצקי/מוטי זאבי

שולי ואורי רודריג, בעלי חברת הקוסמטיקה הישראלית SR Cosmetics , השיקו ב"סידסקו" - כנס ארגון הקוסמטיקאיות השנתי סדרת תכשירי קנאביס חדשה שפיתחו. דנה גרוצקי, פרזנטורית החברה הכריזה במיקרופון על החידוש, והזמינה את הנוכחים להתנסות במוצר ול"חשש את עורן".

seperator

המלאך רפאל

גלית גוטמן רונית רפאל. מקור שלמור,
גלית גוטמן ורונית רפאל/מקור שלמור

גלית גוטמן, מצטרפת לנבחרת הפרזנטוריות של מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" ומותג מוצרי הטיפוח L-RAPHAEL שמרכזי רונית רפאל הם הזכיינים הבלעדיים שלו בישראל. גוטמן תככב בקמפיין שיעלה באביב 2018 בישראל.

seperator

יין בסלון

יואש בן אליעזר, לי בולדס, ג'יל אסולין ועידו לוינסון. יחצ,
יואש בן אליעזר, לי בולדיס, ג'יל אסולין ועידו לוינסון/יחצ

יואש בן אליעזר, משנה למנכ"ל טמפו משקאות, וג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן וסגל, ערכו אמש בסלון של אייל זני ערב טעימות לרגל השקת Free Run, סדרת יינות חדשות של סגל. באווירת היין הפראי, הפכה ההשקה לארוחה שמחה ועליזה האופיינית לסלון.

ג'יל אסולין ולי בולדס. יח"צ,
ג'יל אסולין ולי בולדס/יח"צ

המוזמנים שמעו על תהליך הפקת ה Free Run-התירוש הראשוני היוצא מהענבים, נוזל הניגר חופשי מהענב ללא התערבות, עשיר בטעם, צבע וארומה הייחודי לכרם ולזן הענבים, וטעמו שני יינות אדומים, קברנה סוביניון ומרלו שהלכו נהדר עם המנות שכללו דגים, בשרים, פסטות וירקות - שהוכנו על ידי עידו לוינסון, היינן הראשי והשף אייל שני. רגע לפני פיזור ואיחולי החג שמח, נערך הפנינג מתוקים עם מוזיקה ושקשוק כפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully