וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: איך חגגו אנשי העסקים בפורים?

רונית מטיאס

4.3.2018 / 12:58

וגם: מי הגיע להשקת הקרן לזכר עו"ד קרן נהרי גילת, מי פתח תערוכה בטרקלין העסקים של אל על, מה השיק מנכ"ל קבוצת גולף בקניון רמת אביב, מה לבשו המוזמנים למסיבה של הצלמת קארן גילרמן

פורים בכרמל

גיא ודנה בלושינסקי. רונית מטיאס,
גיא ודנה בלושינסקי/רונית מטיאס

מצעד תחפושות זרם אמש למסעדת אל גאוצ'ו במלון כרמל שבנתניה. הסיבה למסיבה: יום הולדת 60 לרופא השיניים דוד פימה, שארגנה לו אשתו שרון פימה, בעלת בוטיק על שמה בחיפה.

יוסי והדר ויליגר , ניצה ויוסי זילברברג, יהודה אדלר. רונית מטיאס,
יוסי והדר ויליגר, ניצה ויוסי זילברברג, יהודה אדלר/רונית מטיאס

בתוכנית: ארוחת ערב, הופעה של ריקודים סלוניים, רקדנית בטן ולסיום מסיבת ריקודים עליזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רייצל ויצמן, דוד ושרון פימה. רונית מטיאס,
רייצל ויצמן, דוד ושרון פימה/רונית מטיאס

בחוגגים: שולי ופרופ יהודה אדלר, ניצה ועו"ד יוסי זילברברג, הדר ויוסי ויליגר, הילי ודני פישר, בת-שבע בובליל, עו"ד אורית מור סיניבר.

seperator

מסיבה בסיקסט

עתליה ואסי שמלצר צילום. רונית מטיאס,
עתליה ואסי שמלצר/רונית מטיאס

משפחת שמלצר אירחה במתחם שלמה סיקסט בצריפין מסיבת פורים עליזה ותחרות תחפושות. המוזמנים נהנו ממזנוני אוכל, בר משקאות, מסיבת ריקודים והופעה של עומר אדם.

ליאת גרינוולד, עופרה רייף שמלצר, נורית ויוני זלצמן. רונית מטיאס,
ליאת גרינוולד, עופרה רייף שמלצר, נורית ויוני זלצמן/רונית מטיאס

בחוגגים: עתליה שמלצר, עופרה רייף שמלצר, צילי נווה, הניה ומשה נור, שלווה הסל.

seperator

מסיבת רחוב

חוגגים במסיבת פורים, תל אביב, 2 במרץ 2018. ראובן קסטרו
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי/ראובן קסטרו

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, התחפש להודי והתייצב במסיבת רחוב פורימית שנחגגה בכיכר המדינה בתל אביב בצהרי שישי. את המסיבה הפיקו חברות ד'פלוס ומיוזיק טי אל וי, בהשקעה של יותר מ-1.5 מיליון שקל. המסיבה הוכתרה כמסיבת הרחוב הגדולה ביותר שהיתה בישראל.

seperator

מסיבה בזאפה

ג'ק וראלי סמית. יח"צ,
ג'ק וראלי סמית/יח"צ

עופרה אלרואי חגגה מסיבת פורים בזאפה תל אביב, בתוכנית: ארוחת ערב וריקודים. התייצבו והתחפשו: קותי לוריא ואורית בנבנישתי, מבעלי תגבור; עו"ד ג'ק סמית וראלי סמית מבעלי מותג R+O; דרי ודדו צורי ממוחברים לחיים; אורלי יצחקוב.

אורית בנבנשתי וקותי לוריא. יח"צ,
אורית בנבנישתי וקותי לוריא/יח"צ
seperator

הקרן של קרן

תמיר גילת ואהוד אולמרט. רונית מטיאס,
תמיר גילת ואהוד אולמרט/רונית מטיאס

ענת וצביקה בר-נתן אירחו בביתם ברמת השרון את ערב ההשקה הראשון של הקרן לזכר עו"ד קרן נהרי גילת ז"ל - קרן ייעודית לחקר סרטן השד לנשאיות של הגן BRCA, המתנהלת במסגרת הקרן לחקר הסרטן בישראל ICRF. המוזמנים נהנו מקוקטייל איכותי שלאחריו הרצאות מרתקות.

אילנית לנדסמן יוגב צביקה וענת בר נתן. רונית מטיאס,
אילנית לנדסמן, יוגב צביקה וענת בר נתן/רונית מטיאס

פרופ' אפרת לוי-להד, ראש המערך הגנטי בבית החולים שערי צדק, הרצתה אודות פריצות דרך מרשימות בחקר הקשר בין גנטיקה וסרטן וד"ר שני פאלוך, שטיפלה באופן מסור בקרן נהרי במשך שנים, סיפרה על התמודדות מעוררת השראה של קרן ז"ל עם מחלתה. עו"ד תמיר גילת, בעלה של קרן ז"ל המוביל את הקרן לחקר הסרטן בישראל סיפר על פועלה של אשתו האהובה ותרומתה למימוש חזונם המשותף - לפעול במסגרת הקרן לחקר הסרטן בישראל על מנת לקדם את חוקרי הסרטן בישראל ולפעול להשגת מלגות למימון מחקרים פורצי דרך.

עליזה אולמרט, אפרת לוי-להד, שני פלוש שמעון,  רילה ואודי רענני. רונית מטיאס,
עליזה אולמרט, אפרת לוי-להד, שני פלוש שמעון, רילה ואודי רענני/רונית מטיאס

הקרן לחקר הסרטן בישראל פעילה 42 שנים וממנת את רוב חקר הסרטן הבסיסי בישראל. עד היום חילקה הקרן מעל 65 מיליון דולר ליותר מ-2,300 מחקרים. המדענים הזוכים במלגות נבחרים כל שנה על ידי ועדת מדענים בלתי תלויה מארצות הברית המרכיבה מדי שנה את נבחרת החלומות של חוקרי הסרטן בישראל.

איילת פינקוס,, אילן ואיריס בן דרור. רונית מטיאס,
איילת פינקוס, אילן ואיריס בן דרור/רונית מטיאס

במשיקים: מני ואילת גורמן, יגאל שרמייסטר והנית, עו"ד אלכס הרטמן, עו"ד אודי סול, ד"ר שלמה שגב, שמעון וייינטרוב, השופט חאלד כבוב, השופטת רקפת מוהר, פרופ' עינת אבן-ספיר.

אילן וורד גרינבוים, יורם אלטמן, שרון גזית. רונית מטיאס,
אילן וורד גרינבוים, יורם אלטמן, שרון גזית/רונית מטיאס
הילה רהב, תמיר גילת, רני רהב, הילה ואודי רענני. רונית מטיאס,
הילה רהב, תמיר גילת, רני רהב, הילה ואודי רענני/רונית מטיאס
seperator

אמנות בטרקלין

מירה פיזיצקי ונתן אלקנוביץ. סיון פרג,
מירה פיזיצקי ונתן אלקנוביץ/סיון פרג

בטרקלין המלך דוד של אל על בנתב"ג הושקה תערוכת עבודות של הצייר והאמן נתן אלקנוביץ, המציג פורטרטים-הומאז' לדמויות אייקוניות כמו דוד בן-גוריון, אלברט איינשטיין ומוזיקאים קלאסיים. מירה פיזיצקי, ראש אגף שרות בטיסה של אל על אמרה כי "אנחנו שמחים לארח את תערוכתו של נתן אלקנוביץ להנאת לקוחות היוקרה של אל על המתארחים בטרקלין. ההומאז' לדמותו של דוד בן גוריון, בהקשר למקום ולימים בהם אנו מציינים 70 שנים לאל על ולמדינה, מרגשת במיוחד וזוכה לתגובות נלהבות מקהל הנוסעים".

seperator

הטופ של השופ

רונה בן דוד, לרי זקוטו צליל שחורי תומר אימרמן. רונית מטיאס,
רונה בן דוד, לרי זקוטו צליל שחורי תומר אימרמן/רונית מטיאס

רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף, התייצב בשעת בוקר מוקדמת בחנות הדגל של רשת האופנה הבריטית TOPSHOP בקניון עופר רמת אביב, כדי להשיק את קולקציית הבגדים לאביב-קיץ 2018. צליל שחורי, מנהלת המותג ערכה למוזמנים פרזנטציה והכרות עם הטרנדים המובילים.

במאזינים: לרי זקוטו, מנהל פעילות TOPSHOP בישראל; רונה בן-דוד, מנהלת השיווק ותומר אימברמן, מנהל הרשת, שנהנו גם מארוחת בוקר בריאותית שהוגשה במקום.

seperator

יותר עדיף

שלומי אברהם, יוסי אקרמן.. עדנה מללי,
שלומי אברהם ויוסי אקרמן/עדנה מללי

שלומי אברהם, מנכ"ל מועדון הצרכנות עדיף, ויוסי אקרמן, נשיא אלביט לשעבר, פתחו במתחם Openvally בקיסריה את המשרדים החדשים של "עדיף". עדיף הוא מועדון לאנשים עם מוגבלות שהצטרף לקהילה העסקית במתחם, במטרה לייצר סינרגיה ושיתופי פעולה בין הדיירים. המועדון פועל מתוך ראייה חברתית לקידום אג'נדה ששמה דגש על תדמיתו של אדם עם מוגבלות בחברה וכוחו הכלכלי במרחב הצרכני, תוך מתן אפשרות לעסקים השונים בקהילת openvally להיות שותפים לעשייה החשובה.

seperator

סיכוי שווה

ריצ'ארד ברנשטיין ואורן הלמן. תמי דורסט,
ריצ'ארד ברנשטיין ואורן הלמן/תמי דורסט

ד"ר ריצ'ארד ברנשטיין, השופט העליון העיוור, ואורן הלמן, סמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל ומייסד דף הפייסבוק "סיכוי שווה" לשילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה, השיקו פרויקט שיתוף פעולה בין קהילת פייסבוק וליקנדין שנועד לעזור לסטודנטים עם מוגבלות להשתלב במשרות סטודנט מקצועיות בשירות המדינה בתקופת הלימודים או אחריה.

סיכוי שווה היא קהילה וירטואלית פעילה בפייסבוק ולינקדין עם קרוב ל-60 אלף חברים בשתי הרשתות. הלמן פנה לאנשים המעוניינים וקרא להם ליצור קשר עם סטודנטים המתמודדים עם מוגבלות כלשהיא ומחפשים עבודה במהלך תקופת לימודיהם או שצריכים עזרה בתעסוקה כסטודנטים בעלי מוגבלות. לדברי הלמן עד כה כ-250 אנשים עם מוגבלות התחילו לעבוד באמצעות פרסום בדף הפייסבוק או באמצעות משרות ייעודיות שמתפרסמות בדף.

seperator

כל הקודם זוכה

איילת צרפתי רוזן נעמי סימן טוב. צילום יחצ מקור רייבנבך,
איילת צרפתי רוזן, נעמי סימן טוב/צילום יחצ מקור רייבנבך

איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית רשת איידיגיטל, ונעמי סימן-טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול בפתח תקווה, פתחו את חנות איידיגיטל בקומה העליונה של הקניון. החנות משתרעת על שטח של כ-120 מ"ר. צרפתי-רוזן אמרה שזהו הסניף היחיד שנפתח באזור פתח תקווה וסימן-טוב אמרה שפתיחת סניף רשת iDigital היא נדבך נוסף בהתחדשות הקניון הגדול הכוללת כניסה של מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים כחלק משיפור התמהיל המסחרי וחווית הקנייה של לקוחות הקניון. 100 מבקרי הסניף הראשונים זכו במתנה מהרשת.

seperator

העיקר הבריאות

סאמר סרוג'י,  שלמה זוסמן ומיכאל אילוז. רוני אלב,
סאמר סרוג'י, שלמה זוסמן ומיכאל אילוז/רוני אלב

ב"מרכז הרפואי לגליל" בנהריה, נחנך המרכז לכירורגיית פנים ולסתות ורפואת פה. פרופ' סאמר סרוג'י, מנהל המרכז, ציין שהמרכז מצויד בטכנולוגויות המתקדמות ביותר בתחום ובירך את רעיה שטראוס בן-דרור, נשיאת עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל ואת ד"ר מסעד ברהום, מנהל המרכז, על התמיכה והתרומה הרבה להקמת המרכז.

seperator

ארוחה עם שפית

הניה נור, קארן גילרמן, אורית מור סיניבר. רונית מטיאס,
הניה נור, קארן גילרמן, אורית מור סיניבר/רונית מטיאס

היזמית והצלמת קארן גילרמן, חגגה יום הולדת 48 בביתה. המוזמנות נענו לאתגר קוד הלבוש ולבשו לבן או תחפושת. בזירה הגסטרונומית, השפית שושנה מקליפורניה, שפית פרטית של משפחות בצרפת ובהמפטונס, שבין לקוחותיה גיא עוזרי, רוד סטיוארט ועוד, שסיפרה שהיא התאהבה בישראל ורוצה להישאר.

בחוגגות: עו"ד אורית מור סיניבר, אירית פרלמן אדמוני, הניה נור, לימור צ'ורלי, רייצ'ל ויצמן.

seperator

מבט מצחיק

קורין גדעון ובועז להב. אלירן אביטל,
קורין גדעון ובועז להב/אלירן אביטל

אילן לפידות מנכ"ל "קבוצת לפידות"; בועז להב, סמנכ"ל השיווק; יפי אוטמזגין, מנהלת אזור מזרח אירופה וישראל חברת ALCON , נפגשו עם קורין גדעון על סט הצילומים של קמפיין מותג עדשות המגע ALCON המיובא ומשווק בישראל ע"י "קבוצת לפידות". גדעון ששמשת כפרזנטורית של המותג זו השנה השניה, זכתה לתגבורת של ירדן ג'רבי, הג'ודוקא הישראלית שפרשה לאחרונה והן מככבות בפרסומת בסיטואציה הומוריסטית.

seperator

מחניודה בתל-אביב

רן אסא, יהב ארלבוים , נדב ארנס, גלעד הלוי. רונית מטיאס,
רן אסא, יהב ארלבוים , נדב ארנס, גלעד הלוי/רונית מטיאס

גלעד הלוי, יו"ר דירקטוריון יקבי כרמל; נדב ארנס, מבעלי יקבי כרמל ורן אסא, מנהל השיווק נכנסו לכוננות פסח והשיקו ב'אנגלו ונינה', בצירים חדשים לסדרות היין הנמכרות ביותר בשוק. בקונספט "שפע של רגעי שמחה", של היקב הוצב שולחן אבירים ארוך עם קייטרינג מחניודה.

ליאור לקסר מירה איתן. רונית מטיאס,
ליאור לקסר מירה איתן/רונית מטיאס

הלוי אמר כי יקבי כרמל הם העבר, ההווה והעתיד של מדינת ישראל, היקב האהוב והוותיק בישראל, וכי בקבוקי היין שלו נמצאים שנים כמעט בכל בית בישראל, מה שמחזק את הרגשת השמחה, החום המשפחתי, הפתיחות והאופטימיות. אסא אמר כי עולם היין הוא עונתי ולקראת פסח מכירת היין גדלה באופן משמעותי, ומהוות כשליש מסך המכירות השנתי.

ממחקרים שערך היקב עולה כי מרבית צריכת היינות בשוק המאורגן היא בטווח מחיר של עד 40 שקל, והם פועלים בכל רמות המחירים. על מנת לענות על הצורך לקראת פסח, התמקדו בייקב ביינות נגישים ואיכותיים שכל אחד יוכל לקנות.

seperator

החגיגה של רעומה

עופר זקש, שירז קליר זקש, רעומה זקש. איזי איסטרוגו,
עופר זק"ש, שירז קליר זק"ש, רעומה זק"ש/איזי איסטרוגו

מעצבת האופנה, רעומה זק"ש, חגגה 29 שנים להיווסדה בקרנבל פורים בבית החייל בתל אביב. בתכנית: ההצגה "הקומה השלישית" ומסיבת תחפושות. בחוגגים: ציפי פינס, מנכ"לית תיאטרון בית לסין; עו"ד אירית ומשה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר; רותי שלמונים, מנכ"לית בן-גוריון ראשל"צ; לינור דדון, מנהלת שיווק קניון ערים כ"ס; דלית אגמון, מנכ"לית מתחם חורב חיפה; חנה ברזילאי, מנהלת שיווק ממילא אלרוב ירושלים.

seperator

נסיעה טובה

ליאת שחם אורי לייזרוביץ ואבינועם בר. צילום חצ מקור דני לוי,
ליאת שחם, אורי לייזרוביץ ואבינועם בר/צילום חצ מקור דני לוי

חברת אוטו סנטר - רשת למכירת רכב יד ראשונה, ליסינג פרטי ואפס ק"מ, השיקה קמפיין בהשקעה של כ-7 מיליון שקל. זו הפעם הראשונה מאז הקמתה שאוטו סנטר בוחרת בפרזנטור שיוביל את הקמפיין, השחקן אורי לייזרוביץ', שיעשיר את חשבון הבנק שלו בכ-200 אלף שקל עבור 4 סרטונים.

אבינועם בר, מנכ"ל רשת אוטו סנטר, אמר כי ענף הרכב נמצא בתחרות פרועה בשנים האחרונות. הצרכן הישראלי מתקשה להבחין בין החברות השונות ומה מציעה כל אחת. ליאת שחם, מנהלת התקשורת השיווקית בקבוצה, אמרה כי הפעם החליטו ללכת על כיוון שונה וחריג מבחינת הקריאייטיב בענף והם בטוחים ש"רותם נוגה" יהפוך לכוכב בכל בית.

seperator

הפרזנטורים

ארנון תורן, ירדן הראל, אנחל בונני ועופר ירום. אלון שפרנסקי,
ארנון תורן, ירדן הראל, אנחל בונני ועופר ירום/אלון שפרנסקי

קבוצת קניוני עזריאלי צירפה את אנחל בונני כפרזנטור לצד ירדן הראל המלווה את הקניונים זו השנה השנייה. ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, ועופר ירום, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה של הקניונים קפצו לצפות בשניים שהצטלמו לסרטונים לקידום המהלכים האסטרטגיים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully