וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשך השיפור בתוצאות מדיויז'ן: ההכנסות צמחו בכ-60% לכ-2.3 מיליון דולר

אלי דניאל

26.11.2002 / 12:38

רבעון שני ברציפות של רווחיות תפעולית; ההפסד הצטמק ל-57 אלף דולר; יו"ר הדירקטוריון: "ברבעון הרביעי אנחנו צפויים לעבור לרווחיות, גם בשורה התחתונה"



חברת מדיויז'ן הדמיה רפואית , העוסקת בפיתוח ובשיווק מוצרי הדמיה דיגיטליים לרפואת עיניים, מדווחת על המשך הגידול בהכנסותיה במקביל לצמצום בהפסדים.



החברה, אשר מניותיה נסחרות בבורסה בבריסל, הציגה ברבעון החולף הכנסות של כ-2.3 מיליון דולר - גידול של כ-60% בהשוואה להכנסות ברבעון המקביל. מתחילת השנה השיגה מדיויז'ן הכנסות בהיקף של כ-6.7 מיליון דולר - עלייה בשיעור של 32% לעומת ההכנסות אותן השיגה החברה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2001. בחברה מייחסים את הגידול במכירות למאמץ הממוקד בתחום זה, מאמץ אשר כלל את הרחבת צוות המכירות.



ה-EBITDA של החברה ברבעון החולף הסתכם ב-126 אלף דולר, וברמה התפעולית הצליחה מדיויז'ן להראות רווחיות זה הרבעון השני ברציפות, כשהפעם הסתכם רווח זה בכ-40 אלף דולר. מאז תחילת השנה רשמה החברה EBITDA של 309 אלף דולר ורווח תפעולי של 50 אלף דולר. לשם ההשוואה, בתקופה המקבילה היה לחברה הפסד תפעולי של 735 אלף דולר.



בשורה התחתונה מציגה מדיויז'ן הפסד נקי של 57 אלף דולר - שיפור בהשוואה להפסד של 285 אלף דולר שהיה לחברה ברבעון השלישי של שנת 2001. מתחילת השנה הסתכם ההפסד של החברה ב-176 אלף דולר - 76% פחות מההפסד בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2002.



ההון העצמי של החברה הסתכם ביום ה-30 בספטמבר 2002 ב-99 אלף דולר, שיפור בהשוואה לתחילת השנה, עת היה לחברה גירעון של 581 אלף דולר בהונה העצמי.



במהלך חודש אוקטובר חתמה מדיויז'ן על עדכון שני להסכם המסגרת עם חברת אגפא - הסכם אשר נחתם בשנת 2001 ועודכן לראשונה באפריל האחרון - על פיו הושקעו בחברה 500 אלף דולר נוספים, בתמורה ל-3.3% מהון המניות. על פי הסכם המסגרת ושני עדכוניו, החברה עתידה לקבל מאגפא לקראת המחצית של שנת 2003 כמיליון דולר נוספים. אגפא מחזיקה כיום בכ-18% ממניות מדיויז'ן והיא צפויה להגדיל את החזקתה לקרוב ל-25%, לאחר שהחברה תעמוד בשתי אבני דרך.



יונתן אדרת, יו"ר דירקטוריון החברה, התייחס לתוצאות הרבעוניות ומסר ל-TheMarker כי "יש לנו גידול מונוטוני מרבעון לרבעון בהיקף המכירות, ויש התעניינות רבה מאוד במוצרינו. ברבעון הרביעי אנחנו צפויים לעבור לרווחיות, גם בשורה התחתונה".



לדברי אדרת, "החברה לא מימשה אפילו באופן חלקי את ההסכם עם אגפא, והוא עתיד לבוא לידי ביטוי בשנה הבאה. במחצית השנייה של חודש ינואר מכנסת אגפא את מערך המוכרים שלה, ולהערכתנו, מהרבעון השני ניתן יהיה להרגיש בתרומה לשורת ההכנסות שלנו".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully