וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע למסיבת הפרידה ממנכ"ל אל על

רונית מטיאס

7.3.2018 / 11:58

וגם: מי זכה לאכול בסניף מסעדת NUR הניו יורקית, באיזה קמפיין תשתתף ניקול ראידמן, מה השיקה אשת העסקים והמשוררת גילה לפידות, למה הרימו בכירי טיב טעם כוסית

פרישה נעימה

דוד מימון ואמו. רונית מטיאס,
דוד מימון ואמו/רונית מטיאס

צמרת עולם העסקים וענף התעופה והתיירות נפרדו אמש מדוד מימון, מנכ"ל אל על היוצא, באירוע שנערך ב-EAST בתל אביב.

בארוחת הערב והמינגלינג לפני התחבקו מנכ"לי אל על לשעבר, חיים רומנו, עמוס שפירא ויואל פלדשו; לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית דיסקונט; אחישי גיל, מנכ"ל איסתא; משה מנו, גיל סמסונוב וחנן גליקמן ראשי משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב; טל גרנות גולשטיין, מנכ"לית הוט; עופר חודורוב, בעלים ומנכ"ל קבוצת דיזנהויז בי טי סי; דוד עברי, נשיא בואינג; קובי זוסמן, מנכ"ל יאטא; פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב; זיוה לוריא, מנכ"לית איירתור היוצאת; תמי מוזס בורוביץ', סגנית יו"ר אל-על וילדיה, נועה, יריב ונמרוד; יריב לרנר ועוד.

ליאור סושרד, עמית משיח, דוד מימון, מירה פיזיצקי, שטרסבורגר. רונית מטיאס,
ליאור סושרד, עמית משיח, דוד מימון, מירה פיזיצקי, מיקי שטרסבורגר/רונית מטיאס

באירוע הוקרן סרט בו התראיינו חבריו ושותפיו לדרך של מימון, שסיפרו על אישיותו, כולל ברכה מריי קונוק, נשיא בואינג לשעבר, עימו חתם מימון על תכנית ההצטיידות של 16 מטוסי הדרימליינר החדשים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גונן אוסישקין, יהודית גריסרו, דורון ודידי אלמוג. רונית מטיאס,
גונן אוסישקין, יהודית גריסרו, דורון ודידי אלמוג/רונית מטיאס

מימון העניק לגונן אוסישקין, המנכ"ל הנכנס, את מפתח אל על, וגונן אמר למימון שכל השיער שיגדל עכשיו לדוד ירד ממנו. בדברי הפרידה שנשא אמר מימון שהוא נפרד מחברה שהייתה כל עולמו, הכי בבית בעולם, אבל שהוא חש גם הקלה. מימון התנצל בפני משפחתו על שלא היה איתם מספיק זמן.

אילנית ליאון , ליאור סושרד, דורון ספיר. רונית מטיאס,
אילנית ליאון , ליאור סושרד, דורון ספיר/רונית מטיאס

כשדמעות חונקות את גרונו, הבטיח מימון לאימו, שנכחה בקהל, למלא את בקשתם של אחיו ליסוע לבקרה בבאר שבע ולבלות איתה זמן איכות, מה שהוא עושה כבר חצי שנה בימי ששי בצהריים.

עדינה שמיר, תמי מוזס בורוביץ, מאיר שמיר. רונית מטיאס,
עדינה שמיר, תמי מוזס בורוביץ, מאיר שמיר/רונית מטיאס

רגע לפני סיום האירוע, עלתה לבמה עינת שרוף שסחפה את כולם לרחבה כולל את רפאט מילצ'רסקי, מנכ"ל חברת התעופה הפולנית לוט, שהגיע במיוחד לאירוע ולמד משרוף לנענע.

יהודית גרייסרו ונחום פיינברג. רונית מטיאס,
יהודית גרייסרו ונחום פיינברג/רונית מטיאס
seperator

ניו יורק בתל אביב

מיכל בוטון, תומר הורוביץ, אפרת אנזל, עילי שוורצמן. שוקה כהן
מיכל בוטון, תומר הורוביץ, אפרת אנזל, עילי שוורצמן/שוקה כהן

תומר הורוביץ, סמנכ"ל החטיבה העסקית של נספרסו ישראל, והשף מאיר אדוני, השיקו אמש את לאונג' הקינוחים של נספרסו במסעדת NUR הניו יורקית של אדוני שנפתחה ב"אביגדור". המוזמנים טעמו תערובות קפה נדירות מנפאל והקילימנג'רו, והתרשמו מלאונג' קינוחים בניצוחה של הקונדיטורית מיכל בוטון בהשראת התערובות החדשות. בזכות שיתוף הפעולה בין אדוני ומסעדת NUR, הגיעה ניו יורק למי שלא טס אליה למשך 3 ימים, במהלכם ניתן יהיה להזמין את כל המנות של מסעדת NUR וליהנות מלאונג' הקינוחים של נספרסו.

תומר הורוביץ, עילי שוורצמן.. שוקה כהן
תומר הורוביץ, עילי שוורצמן/שוקה כהן

הורוביץ אמר כי בנספרסו גאים ונרגשים להביא את אחת המסעדות הידועות לישראל, וכי לנספרסו היסטוריה ארוכה של שיתופי פעולה עם כמה מהשפים המובילים בעולם. אדוני הודה שהוא שמח ונרגש להביא לתל אביב את חווית הקולינריה של NUR, שיתוף פעולה שיציע לסועדים חוויה כוללת מסביב לעולם.

דודו ותלמה אוטמזגין. רונית מטיאס,
דודו ותלמה אוטמזגין/רונית מטיאס
seperator

יין במדבר

שחר לנדמן, עדי כהן ואיציק וולף. רונית מטיאס,
שחר לנדמן, עדי כהן ואיציק וולף/רונית מטיאס

בכירי ישרקו, מקבוצת טיב טעם, חגגו במסעדת קיוטו בהרצליה את קבלת הזיכיון הבלעדי לשיווק יינות יקב מדבר. בין המנות שזרמו מהמטבח לגמו האורחים את מגוון היינות, ביניהם דרומי לבן, שרדונה ללא עץ, שנין בלאן, דרומי אדום, קברנה סוביניון, פינו נואר ויונייה.

גיא וולף, עמי יפרח ועדי כהן. אסף לב,
גיא וולף, עמי יפרח ועדי כהן/אסף לב

עדי כהן, מנכ"ל הקבוצה, אמר שהם גאים על הזכייה בשיווק הבלעדי של יינות יקב מדבר - מהלך המהווה חלק מאסטרטגיית ישרקו, שעיקרה חיזוק קטגוריית יינות הבוטיק בחברה הסקוטית. איציק וולף, מבעלי יקב מדבר אמר כי יש משמעות רבה ליקב הממוקם בערד - מקום בו בחרו למרות כל העצות שלא להעז להקים כרם בנגב כי ידוע שבמקום בלי מים אין ענבים - על אחת כמה וכמה, כשהכרם ממוקם באזור בגובה 800 מטר מעל פני הים, סופג קרינה גבוהה וחום יוצא דופן. "בתנאים כאלה, הגפן סובל, והיכן שהגפן סובל זה היין הכי טוב", הסביר וולף.

דנה ואיציק וולף. רונית מטיאס,
דנה ואיציק וולף/רונית מטיאס

"הערך המוסף שלנו זו האפשרות לעשות עסק בנגב, אזור שצריך יוזמות עסקיות חדשות", הוסיף וולף וקרא למוזמנים לבוא לחיות, לעבוד ולהפריח את הנגב כי זו ציונות אמיתית.

ויהי אור

עוזי דיין, סאל מיל' עירית אורן גונדרס, משה אדרי ומירי רגב. מוקי שוורץ,
עוזי דיין, סאל מיל' עירית אורן גונדרס, משה אדרי ומירי רגב/מוקי שוורץ

עירית אורן גונדרס, יו"ר עמותת אור למשפחות, קיבלה בכנס שדרות לחברה וידידות את אות המופת על תרומתה לביטחון חברתי על יצירת שגרת חיים בריאה עבור המשפחות השכולות ועידודה את בני המשפחה לבחור בחיים.

נכחו: השרה מירי רגב, עוזי דיין, נשיא כנס שדרות, ומשה אדרי, יו"ר אגודת הידידים של עמותת אור למשפחות.

seperator

שומעים הגדה

אריק שטיינר. מקור נטע הר לב,
אריק שטיינר/מקור נטע הר לב

אריק שטיינר, מנכ"ל רשת שטיינר מכשירי שמיעה, סייר בסניפי הרשת מהצפון לדרום וסיפר כי הרשת התומכת בעמותות שונות, לקחה חלק ביוזמה של עמותת "שמע" לקראת פסח והדפיסה מאות הגדות עם תרגום לשפת הסימנים. לדברי שטיינר, חווים לעיתים אנשים המתקשים לשמוע באירועים משפחתיים כמו ליל הסדר תחושת החמצה וחוסר נעימות. "פתרונות טכנולוגיים מתקדמים מאפשרים לכל אחד להנות מקריאה והאזנה להגדה ולסובבים", אמר שטיינר וחילק הגדות עם תרגום לשפת הסימנים.

seperator

ביקור הדנים

שי נער תמרה לסינג. מאלין גארדסטרום. כריסטיאן וולסו. שי אורי,
שי נער, תמרה לסינג, מאלין גארדסטרום, כריסטיאן וולסן/שי אורי

כריסטיאן וולסן, סמנכ"ל שיווק בינלאומי של טובורג הדנית, ומאלין גארדסטרום, המנהלת האזורית, הגיעו לביקור בישראל וסיירו עם שי נער, סמנכ"ל השיווק של IBBL ישראל ותמרה לסינג, מנהלת שיווק טובורג, במבשלות בירה ישראל באשקלון - יצרנית טובורג בישראל. השניים טעמו את טובורג בלאק, לאגר ענברי חזק עם 7.7% אלכוהול שפותח באופן ייחודי לצרכן הישראלי ובתמיכת מבשלת טובורג העולמית שבקופנהגן.

האורחים סיפרו לנער ולסינג כי במטה החברה התלהבו מהבירה החדשה שזכתה לציוני טעם גבוהים במיוחד במבחנים שנעשו בדנמרק.

seperator

חיפה ממריאה

יונה יהב וגונן אוסישקין. יחצ אל על,
יונה יהב וגונן אוסישקין/יחצ אל על

אלי דפס, יו"ר אל על; גונן אוסישקין, המנכ"ל; תמי מוזס בורוביץ, סגנית יו"ר הדירקטוריון ויונה יהב, ראש עיריית חיפה, קיבלו בנתב"ג את מטוס הדרימליינר הרביעי מבין 16 מטוסי הדרימליינר 787 החדשים של אל על שייקרא על שם העיר חיפה ויחליף מטוס ג'מבו מדגם 747-400 שייצא משירות בסוף הקיץ וקרוי על שם העיר. במוצ"ש יצא לראשונה מטוס דרימליינר של אל על להונג קונג וישתלב באופן קבוע בטיסות ליעד הפופולרי במזרח הרחוק.

seperator

כל מילה בסלע

יפית גרינברג ובני ארד. רונית מטיאס,
יפית גרינברג ובני ארד/רונית מטיאס

גילה לפידות, מבעלי קבוצת לפידות, משוררת וסופרת, והמוזיקאי קובי אשרת, השיקו במסעדת "פאסטל" בתל אביב את הדיסק "אני הסלע", הכולל 14 שירים שכתבה לפידות, הלחין אשרת ושרים יובל כספין, יהודה אליאס, עדנה גורן וגבריאלה לואיס. המוזמנים נהנו מארוחת ערב, נאום מרגש של לפידות, שסיפרה אנקדוטות מאחורי כתיבת השירים , וטעימה משירי הדיסק.

אלינור לפידות, קורין גדעון, אילן לפידות. רונית מטיאס,
אלינור לפידות, קורין גדעון, אילן לפידות/רונית מטיאס
דליה ממרוד, יונה ברטל וגילה לפידות. רונית מטיאס,
דליה ממרוד, יונה ברטל וגילה לפידות/רונית מטיאס
שלווה ויורם הסל עמי לפידות. רונית מטיאס,
שלווה ויורם הסל, עמי לפידות/רונית מטיאס
אילן, גילה ואלינור לפידות. רונית מטיאס,
אילן, גילה ואלינור לפידות/רונית מטיאס
seperator

זה רק ספורט

שרון פרי,לילך חייבי מנחם,ירדן ג'רבי,איילת גלילי, דנה סומברג. רונן מחלב,
שרון פרי, לילך חייבי מנחם, ירדן ג'רבי, איילת גלילי, דנה סומברג/רונן מחלב

בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה ברעננה, התקיים כנס "נשים מנהיגות ספורט" במעמד נשים מנהיגות מתחום הספורט הנשי בישראל. את הכנס יוזמו עו"ד איילת גלילי, סגנית יו"ר נעמ"ת ולילך חייבי מנחם, יו"ר אגודת הסטודנטיות והסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה, ועלו בו סוגיות שונות בנושאים כמו שיוויון או אי-שיוויון בספורט והטרדות מיניות בעולם הספורט.

לילך חייבי מנחם,אירה ויגדורצ'יק,מירי נבו,ורד בוסקילה,דניאל רוטברג,בן מיטלמן, איילת גלילי. יח"צ,
לילך חייבי מנחם, אירה ויגדורצ'יק, מירי נבו, ורד בוסקילה, דניאל רוטברג, בן מיטלמן, איילת גליל/יח"צ

אירה ויגדורצ'יק, מאמנת נבחרת ההתעמלות האמנותית, אמרה כי ענף ההתעמלות האמנותית הוא היחיד שנותרו בו רק נשים ושם הן חזקות ויפות.

seperator

הטרנד הבא

עינת ארליך ואסתי אקרמן. אמיר יעקבי,
עינת ארליך ואסתי אקרמן/אמיר יעקבי

מותג הוורמוט האיטלקי, מרטיני, אירח לכבוד יום האישה הבינלאומי הרצאה של הטרנדולוגית נתלי יצחקוב שסיפרה על הטרנדים החמים באופנה, עיצוב, לייף-סטייל ואלכוהול. מסתבר שאחד הטרנדים החזקים הוא קוקטיילים מושקעים, צבעוניים ועם אחוזי אלכוהול לא גבוהים. אסתי אקרמן, בעלים משותף של אקרמן משקאות, בירכה את איירין בנימין, ברמנית מבאר שבע שזכתה בתחרות בקרדי לגאסי ותייצג את ישראל בגמר הבינלאומי במקסיקו.

seperator

עוצמה בעציץ

שרית ארבל, מלי ביצור פרנס, עדינה בר שלום, עמליה אברמוב ומיכל רפאלי כדורי. ויצו יחצ,
שרית ארבל, מלי ביצור פרנס, עדינה בר שלום, עמליה אברמוב ומיכל רפאלי/ויצו יחצ

חברת הייעוץ הגלובלית, Tefen ישראל, כינסה למועדון ארוחת הבוקר ביישוב שבי ציון, נשים מובילות שדנו בנושאים הבוערים המעסיקים אותן.

מלי ביצור פרנס, מנכ"לית Tefen" ישראל", אמרה שהיא לא מכירה אף גבר שיודע לג'נגל בהצלחה בין קריירה לבית ומשפחה כמו שנשים יודעות. הרבנית עדינה בר-שלום אמרה שפמינזם זו מילה גסה שמתפרשת אצלנו כאגואיזם ואף אישה חרדית לא אוהבת להיות אגואיסטית. על הדרת נשים אמרה בר-שלום שהיא מתמרדת ומתנגדת לכל הפרדה מגדרית.

עוד במוזמנות: עמליה אברמוב מנכ"לית Amdocs Opt1ima; מיכל רפאלי כדורי סמנכ"לית הרגולציה של YES; ח"כ עליזה לביא, יו"ר הוועדה לקידום מעמד האשה ושוויון מגדרי, שאמרה שחלק גדול מהנשים שצעדו קדימה לא מתבוננות אחורה.

המוזמנות קיבלו כל אחת עציץ שנשתלו בו משפטים מעצימים.

seperator

סינים סינים

אדי קוקירמן, הונגשינג לי, לוק מולר, סברינה יינג.. דרור סיתהכל,
אדי קוקירמן, הונגשינג לי, לוק מולר, סברינה יינג/דרור סיתהכל

אדי קוקירמן, יו"ר קוקירמן ושותף מנהל בקרן קטליסט ויאיר שמיר, שותף בקרן קטליסט במשרדי קרן ובית ההשקעות קוקירמן, ערכו ב"מגדלי הארבעה" של קבוצת חג'ג' קוקטייל לפתיחת כנס GoforIsrael לעידוד השקעות ושיתופי פעולה בינלאומיים, ועל הדרך חגגו חצי יובל לקוקירמן.

באורחים: רוני צ'אן, יו"ר Hang Lung Properties ומייסד משותף של קרן ההון סיכון Morningside; חגי רביד, מנכ"ל קוקירמן והשותפים טל ברודי ובן טופור; יוסי ורדי; גד פרופר; שי להב, מנהל קתאי פסיפיק; לוק מולר, מנכ"ל OHAP מסינגפור; יואב עציון, שותף במשרד עו"ד APM; לירון לב, מנהלת ישראלית יחידה ב-Bank of Singapore, אחראית לשווקים בינלאומיים; סברינה יינג, מנהלת חברת הייעוץ הסינית Bingo Consulting.

seperator

קהילה זו השראה

מיכל אלבז, חגית רון רבינוביץ אשלי וקסמן. שוקה כהן
מיכל אלבז, חגית רון רבינוביץ אשלי וקסמן/שוקה כהן

מיכל אלבז, מייסדת, בעלים ומנכ"לית אתר GUILTY וגליה תורן חן, יועצת אסטרטגית ועורכת תוכן לאתר, השיקו בבית אנדרומדה את פרויקט "קהילה זו השראה" - פרויקט סרטוני השראה של נשים ישראליות פורצות דרך. "קהילה זו השראה" הוא מיזם חברתי המהווה תרומה לקהילה הנשית שהוקם במטרה לעודד שוויון חברתי וקידום נשים בתעשייה בישראל. את המיזם מובילים סרטוני ההשראה של נשים שהקימו קהילות המשפיעות על חייהן של אלפי נשים. הסרטונים יהיו זמינים כל השנה כמיזם חברתי וכתרומה לקהילה הנשית, במטרה לעודד שוויון חברתי וקידום נשים בתעשייה בישראל.

מיכל אלבז גליה תורן חן ורונית זיגלמן. שוקה כהן
מיכל אלבז, גליה תורן חן ורונית זיגלמן/שוקה כהן
seperator

חיות ולחיות

קמל סמואל לוי ואורנה בנאי. רונית מטיאס,
קמל סמואל לוי ואורנה בנאי/רונית מטיאס

חברת CONTIPET - יבואנית בלעדית של Wellness Core בישראל, מזון לכלבים ולחתולים, השיקה ב-DRAMA BAR בתל אביב מזון ייעודי להולכים על ארבע. המוזמנים נהנו מארוחת ערב והופעה של אבי נוסבאום.

כריסטוף ולמינק, קמל סמואל לוי, דניאל ברנל. מקור גלאי,
כריסטוף ולמינק, קמל סמואל לוי, דניאל ברנל/מקור גלאי

לכבוד ההשקה הגיעו לישראל בכירי החברה מחו"ל בראשם קמל סמואל לוי, מנכ"ל החברה; ד"ר דניאל ברנל, הווטרינרית הראשית של Wellness העולמית וקריסטוף ולמינק, ראש מחלקת המחקר והפיתוח בחברה, שלא ויתרו על סיור בחנויות.

אורנה בנאי ובעלי החברה הבטיחו לתרום כמות גדולה של מזון לכלבים וחתולים לעמותות "חבר" ו"תנו לחיות לחיות" ולסייע למאכילי חתולי רחוב במקומות שונים ברחבי ארץ.

seperator

מצטלמים ותורמים

ניקול ומישל ראידמן. אלכס ליפקין,
ניקול ומישל ראידמן/אלכס ליפקין

ניקול ראידמן וילדיה יככבו, זו העונה השנייה, בקמפיין לרשת גלי כשאת שכרם, בסך כ-3 מיליון שקל, תתרום ראידמן לבתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים.

דן איתמר, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בקבוצת בריל אמר שאין ספק שהקמפיין הראשון היה מוצלח, זכיר ואהוד בקרב הציבור, והעביר מסר של חוזק וגודל המותג. איתמר הוסיף כי הוא שמח שהראידמנים יתרמו את שכרם לקהילה - עובדה המתחברת לערכי הקבוצה ומהווה חלק בלתי נפרד ממדיניות קבוצת בריל לתרום לקהילה בדרכים שונות כמו שת"פ ארוך טווח עם עמותת "גדולים מהחיים".

ראידמן אמרה שזהו כבוד גדול שבחרו בהם שוב לקמפיין וזו הזדמנות לתרום לקהילה ולהמשיך לחנך את ילדיה להבין את חשיבות התרומה והתמיכה בקהילה.

seperator

בקטנה

ברשת ONOT & JUMP לא שוברים מסורת. משלחת של 28 מוכרות ומנהלות סניפים מצטיינות שבלטו באופן משמעותי ועברו את יעדי המכירות שניתנו להן ברבעון האחרון של שנת 2017 טסה למילנו על מנת להיחשף מקרוב לטרנדים לשנת 2018.

seperator

ראש עירית ירושלים, ניר ברקת, שמח לגלות כי ידידו קריסטיאן אסטרוזי, ראש עיריית ניס, אישר השתתפותו במקצה ה-10 ק"מ של מרתון ירושלים. אסטרוזי וברקת ירוצו יחד כהזדהות כנגד הטרור וינסו לעמוד בקצב של הרץ האגדי היילה גבריסילאסי שישתתף במקצה כמחווה לעיר ירושלים.

seperator

בנק הפועלים אירח בהיכל התרבות תל אביב מאות ילדי עמותות, מועדוניות וארגונים שונים מרחבי הארץ ל"קונצרט קרקס" של התזמורת הפילהרמונית הישראלית. מדובר בחלק משיתוף פעולה של "פועלים בקהילה" עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית, במטרה לקדם את התרבות ולהנגיש מוסיקה קלאסית לילדים ובני נוער משכבות מוחלשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully