וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוענק הרישיון לערוץ המוזיקה הישראלית

רוני קורן-דינר

26.11.2002 / 13:36

הערוץ ימומן מפרסומות וישדר 24 שעות ביממה, על טהרת המוזיקה הישראלית; יעלה לאוויר במהלך שנת 2003

בטקס שהתקיים היום באולפני מימד, הוענק רשיון השידורים ל"קבוצת המוזיקה הישראלית", זכיינית ערוץ המוזיקה הייעודי בכבלים ובלוויין. הערוץ ימומן מפרסומות וישדר 24 שעות ביממה, על טהרת המוזיקה הישראלית. יו"ר מועצת המנהלים של מימד, אייל קן, אמר כי ייעשה כל מאמץ להעלות את הערוץ מהר ככל האפשר, והוא צפוי לעלות לאוויר במהלך שנת 2003.

הקבוצה נבחרה ביוני השנה, לאחר מכרז שהתקיים בינה לבין קבוצה בבעלות חיים סלוצקי, גדי סוקניק ועזרא הראל. סלוצקי ערער על הפסד קבוצתו בביהמ"ש המחוזי בת"א, אך תביעתו נדחתה והוא החליט שלא לערער לביהמ"ש העליון.

הטקס התקיים במעמד שר התקשורת, ראובן ריבלין, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין דורית ענבר, ומנהל מינהלת הסדרת השידורים לציבור יורם מוקדי. ריבלין אמר בטקס כי הוא שמח על כך שהקמת הערוץ נעשתה בימי כהונתו, וכי הוא רואה חשיבות רבה בערוץ שייתן במה ליצירה הישראלית. יואב קוטנר, העורך הראשי של הערוץ, הודה לשר (וגם לסלוצקי, על כך שלא ערער לעליון) ואמר כי "הערוץ יוכיח לכל הספקנים שאפשר לעשות ערוץ מוזיקה על טהרת הישראליות, שיחולל שינוי לטובה במצבה של תעשיית המוזיקה הישראלית".

בעלי הערוץ הם אולפני מימד וזאב מוזס (כ-80%), יו"ר מועצת המנהלים של מימד אייל קן, וכן תמיר פאול ואלונה אבט, בעלי ערוץ הפעוטות "הופ". מנכ"ל הערוץ הוא גיא בהר, המשנה למנכ"ל הוא עמיר גולן, והעורך הראשי הוא יואב קוטנר. השלושה הקימו את אתר המוזיקה "מומה" במסגרת 'קשת אינטראקטיב', אתר שהיה אמור להיות פלטפורמה משלימה לערוץ, אולם האתר נקלע לקשיים כלכליים וקשת נאלצה לסגור אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully