וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי טרייד גלובל ניתקה את אתר המסחר של אי טרייד ישראל

אלי דניאל

26.11.2002 / 13:56

המחלוקות בין הצדדים קשורות לעניינים כספיים העולים מהסכם הזיכיון שנחתם בפברואר 1998

אתר המסחר של אי טרייד ישראל נותק באופן חד צדדי ע"י חברת אי טרייד גלובל (E*Trade Securities), כך מדווחת חברת קרדן טכנולוגיות המחזיקה בכ-59.4% מהון המניות של אי טרייד ישראל.

קרדן טכנולוגיות מציינת כי בין שני הצדדים נחתם במהלך פברואר 1998 הסכם זיכיון במסגרתו העניקה אי טרייד גלובל לחברה המקומית זיכיון למתן שירותי מסחר אלקטרוני בישראל. באי טרייד ישראל טוענים כי הניתוק החד צדדי נובע ממחלוקות כספיות שנתגלעו בין שני הצדדים בנוגע ליישומו של הסכם הזיכיון.

בחברה מוסיפים כי אי טרייד ישראל מקיימת מגעים אינטנסיוויים עם אי טרייד גלובל, על מנת להגיע עמה להסדר אשר יאפשר את העלאת האתר מחדש, כל זאת בכדי לצמצם את הנזק ללקוחותיה.

החל מחודש מאי 2001 הפעילה אי-טרייד ישראל ברוקר מקוון המאפשר למשקיעים ישראלים לבצע פעולות בניירות ערך בבורסות בוול סטריט. על פי נתונים אותם סיפקה החברה בעבר, צבר מאז האתר כמה אלפי לקוחות משלמים - החל מחברות בורסאיות דרך שחקני ארביטראז' ועד משקיעים קטנים מן הישוב.

אי טרייד ישראל סיימה את שנת 2001 עם גירעון של כ-12.5 מיליון שקל בהונה העצמי ועם הפסד של כ-16.4 מיליון שקל. רואי החשבון של אי טרייד ישראל אף ציינו אז כי המשך פעילותה מותנה בהזרמת הון מבעלי המניות או בגיוס הון זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully