וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיורלייט הישראלית זכתה במקום השני בתחרות החדשנות שערך ה"וול-סטריט ג'ורנל" באירופה

צורי דאר

26.11.2002 / 14:42

הפרס ניתן על פיתוח מערכת ה-ClearLight המיועדת לטיפול באקנה בשיטת הפוטותרפיה; החברה מצפה לרשום הכנסות של כ-4 מיליון דולר ב-2002



חברת קיורלייט (CureLight) הישראלית הודיעה היום על זכייתה במקום השני בתחרות של
החדשנות שערך עיתון ה"וול-סטריט ג'ורנל" באירופה (European Innovation Awards 2002), בשיתוף חברת הייעוץ העסקי והשירותים הטכנולוגיים הבינלאומית אקסנצ'ר (Accenture).



קיורלייט זכתה במקום השני בקטגוריות ביוטכנולוגיה ורפואה, על פיתוח מערכת ה-ClearLight המיועדת לטיפול באקנה בשיטת הפוטותרפיה (אנרגיית אור). לצד CureLight התמודדו בקטגוריות השונות מעל 200 חברות נוספות מ-20 מדינות.



פרסי התחרות מוענקים לאנשים פרטיים, ארגונים וחברות שפיתחו רעיונות חדשים, שיטות או טכנולוגיות המשפרים את איכות החיים או את הפרודוקטיוויות.



בין השופטים בתחרות, מנהלים בכירים בחברות טכנולוגיה מובילות כאינטל ו-IBM ומנהלי בנקי השקעות. החברות נוספות שזכו בתחרות היו אינפיניון הגרמנית, חטיבת המחקר של פיליפס ו-ABB השוויצרית.



החברה הפרס יינתן לד"ר יורם הרט נשיא קיורלייט וד"ר יהושע דגני מנכ"ל החברה, באירוע מיוחד שיתקיים בדצמבר בפריז, ערב הכנס האירופי השנתי, השני במספר, בנושא "יזמות ? אסטרטגיות להצלחה בזמנים מאתגרים". ד"ר דגני אף ישתתף באחד הפנלים בכנס.



קיורלייט, הממוקמת באור עקיבא, עוסקת בפיתוח טיפול פוטותרפי למחלות עור, על ידי גל אור ממוקד היוצר ריאקציה פוטוכימית ופוגע בחיידקים. הטכנולוגיה הנקראת ClearLight מיושמת כיום בטיפול בפצעי בגרות (אקנה), ובעתיד תיושם גם בטיפול בפסוריאזיס ואקזמה.



קיורלייט הוקמה ב-1999 על ידי הרט, המשמש כנשיא ומנהל רפואי בחברה, וע"י אבנר קורמן, סמנכ"ל הפיתוח. החברה, שיוצאת בימים אלה לגיוס של כ-3-4 מיליון, השלימה באפריל השנה גיוס של קרוב למיליון דולר. מרבית הסכום - כ-750 אלף דולר - ממשקיע פרטי חדש שסירב להיחשף. יתרת הסכום גויסה מקרן ההון סיכון אדמונד דה רוטשילד, בעלת מניות בחברה. שווי החברה לפיו נעשה הגיוס מוערך ב-20 מיליון דולר לפני הכסף.



קיורלייט, המשווקת את מוצריה דרך חברת לומניס רשמה הכנסות של כ-1.8 מיליון דולר ב-2001 ומצפה לסיים את 2002 עם מכירות של כ-4 מיליון דולר. החברה עוסקת בימים אלה בפיתוחה של מערכת MultiClear לטיפול במגוון רחב של בעיות עור. לדברי דגני, החברה צופה כי תקבל אישור FDA למערכת זו ברבעון הראשון של 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully