וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: ירידות למרות נתוני מקרו מעודדים

שירלי יום-טוב

26.11.2002 / 17:24

קומברס יורדת בכ-2% לקראת הדו"חות; צפויה לדווח היום על הפסד נקי של 28 מיליון דולר לפני הוצאות חד פעמיות

יום המסחר נפתח בירידות במדדים המובילים למרות נתונים מקרו כלכליים חיוביים שהצביעו על שיעור צמיחה גבוה מן הצפוי במשק האמריקאי לרבעון השלישי. המדדים נותרים בשעה זו בטריטוריה שלילית והנאסד"ק מאבד 1.2%. הדאו יורד אף הוא ב-1.2%.

נתוני התמ"ג המתוקנים לרבעון השלישי הצביעו היום על צמיחה שנתית של 4% - מעל לצפי לשיעור של 3.8% ושיפור משמעותי משיעור של 3.1% שנרשם בעת שפורסמו הנתונים הראשוניים.

נתון מקרו נוסף שיתפרסם היום הוא מדד בטחון הצרכנים לחודש נובמבר, שצפוי להצביע על עלייה לרמה של 85 נקודות מקריאה של 79.4 נקודות שנרשמה באוקטובר. אם אכן יתקן המדד כלפי מעלה, תהיה זו הוכחה כי הקניות לקראת עונת החגים, שתחל בסוף השבוע הקרוב בארה"ב, אינן בשפל כפי שרבים חוששים.

קומברס תנעל היום את עונת הדו"חות לרבעון השלישי, יחד עם ורינט ואולטיקום, החברות הבנות. שלושתן יפרסמו את תוצאותיהן לאחר תום המסחר.

מניית קומברס מאבדת כעת 1.8% למחיר של 11.1 דולר. החברה צפויה לדווח היום על הכנסות של 157-173 מיליון דולר והפסד של 15 סנט למניה, 28 מיליון דולר, לפני הוצאות חד פעמיות, כך לפי תחזית החברה מסיום הרבעון הקודם. התחזית הממוצעת בוול סטריט מדברת על הכנסות של 164 מיליון דולר והפסד של 15 סנט למניה. שווי השוק של קומברס מסתכם ב-2.1 מיליארד דולר. אמש איבדה המניה 5% למחיר של 11.3 דולר.

ורינט עולה כעת ב-10.5% למחיר של 15.6 דולר. החברה, העוסקת ב-Actionable Inteligence, צפויה להמשיך ולדווח על צמיחה בשורות העליונה והתחתונה. ההכנסות צפויות להסתכם ב-40 מיליון דולר והרווח הנקי ב-10 סנט למניה, 2.3 מיליון דולר. ורינט היתה אחראית ברבעון הקודם לכ-21% מהכנסות קומברס ושווי השוק שלה מסתכם ב-330 מיליון דולר לאחר שהחברה הונפקה במאי השנה בשווי שוק של 374 מיליון דולר - ירידה של 11%.

מניית אולטיקום יורדת כעת ב-0.7% למחיר של 7.5 דולר. החברה, שהכנסותיה מהוות כ-3% מכלל ההכנסות, צפויה לדווח על הכנסות של 6.3 מיליון דולר והפסד נקי של סנט אחד למניה, כ-400 אלף דולר.

מניית טבע מוסיפה 0.3% למחיר של 77.5 דולר. בדו"ח שהוציא בית ההשקעות מריל לינץ' על חברת טבע , ציין האנליסט פול וודהאוס כי "נוכח עודף הביקוש הברור לתרופת האוגמנטין, אנו לא רואים היגיון בכך שכניסתה של LEK הסלובנית לשוק צפויה לפגוע ברמת המחיר של התרופה". זאת בעקבות האישור שקיבלה החברה הסלובנית בשבוע שעבר לשיווק תרופת אוגמנטין גנרית המתחרה בתרופה של טבע. לפי נתוני המכירה עד כה של האוגמנטין הגנרית של טבע, מעריך וודהאוס כי החברה תעמוד בהכנסות של 60-70 מיליון דולר ממכירות תרופה זו ברבעון הרביעי של 2002, ובכך תציג מכירות אוגמנטין גבוהות מהערכת ההנהלה המקורית עם קבלת אישור ה-FDA. מניית טבע הוסיפה אמש 1% למחיר של 77.3 דולר, המשקף לחברה שווי שוק של 9.9 מיליארד דולר.

חברת נייס הודיעה היום כי זכתה בחוזה נוסף לאבטחת שדות תעופה בקנדה, לפיו היא תתקין בנמל התעופה הבינלאומי של אוטווה מערכת אבטחה מבוססת וידיאו דיגיטלי מדגם NiceVision Pro. בסוף אוקטובר הודיעה החברה כי זכתה בחוזה דומה בהיקף של כמיליון דולר עבור נמל התעופה הבינלאומי של טורונטו בקנדה. הערכות הן כי החוזה הנוכחי נמוך בהיקפו הכספי מהחוזה בטורונטו, ומוערך בכמה מאות אלפי דולרים. המניה מוסיפה כעת 2.8% למחיר של 9.6 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully