וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Mate CCTV תצא לגיוס 3-5 מיליון דולר; חתמה על הסכם הפצה עם בינת יישום מערכות

צורי דאר

26.11.2002 / 16:39

Mate-CCTV, העוסקת בפיתוח מערכות לזיהוי פנים ואבטחה אזורית טכנולוגית בזמן אמת, צופה הכנסות של מיליוני דולר ב-2003



חברת בינת יישום מערכות מקבוצת רד בינת, וחברת הסטארט אפ Mate-CCTV הודיעו היום כי חתמו על הסכם הפצה. במסגרת ההסכם תפיץ בינת יישום מערכות, מערכות לזיהוי פנים ואבטחה אזורית טכנולוגית בזמן אמת במרכזים הומי אדם, שפותחו על ידי Mate-CCTV.

המוצרים ישולבו באופן בלעדי בפתרונות האבטחה של חברת בינת יישום מערכות, ויסייעו בבקרת הכניסה ומעקב בזמן אמת על המתרחש בשדות תעופה, קניונים, מבנים ואזורים ציבוריים וכו'.



Mate-CCTV פיתחה 2 מערכות טלוויזיה במעגל סגור המצוידות בטכנולוגיות בינה מלאכותית ומיועדות לשוק ה- CCTV (טלוויזיה במעגל סגור).



האחת, נועדה לזיהוי פנים עבור בקרת כניסה בארגונים, זיהוי חשודים במעברי גבול וכדומה. השנייה, נועדה לאבטחה אזורית ומבצעת גילוי ועקיבה אוטומטיים אחרי עצמים על פי מערכת כללים שהוגדרה מראש, כגון זיהוי תיקים ללא בעליהם, תנועות פתאומיות, חציית קווים וכו'. במערכת זו ניתן להגדיר מראש תרחיש לכל מצלמה. במקרים של מצלמה ניידת ניתן אף להגדיר תרחיש לכל שדה עליו היא צופה.



Mate CCTV הוקמה ב-1997 על ידי ד"ר איציק וילף, שעסק בטכנולוגיות עיבוד תמונה כסמנכ"ל פיתוח באורעד וכמנהל פיתוח באלאופ ובאופטרוטק. החברה, המעסיקה כיום 17 עובדים במרכז פיתוח ביהוד, גייסה ביוני 2000 8.25 מיליון דולר לפי שווי של כ-20 מיליון דולר לפני הכסף.



וולף אמר ל-TheMarker כי החברה החלה למכור את מוצריה ב-2002 לאחר שבחברה להתמקד בשוק האבטחה הפיזית. החברה משווקת את מוצריה באמצעות נציגים/שותפים בכל העולם וחברות המתמחות בשילוב מערכות. מוצרי החברה מותקנים כיום בבתי קזינו בלאס וגאס ובמשטרת צ'כיה והיא מצפה לסיים את השנה עם הכנסות של כמה מאות אלפי דולרים.



לדבריו, בתחילת ב-2003 מתכוונת Mate CCTV לצאת לגיוס של 3-5 מיליון דולר ממשקיעים קיימים וחדשים ולהגדיל את מכירותיה לכמה מליוני דולרים. מעבר לאיזון, אמר וילף, אינו צפוי לפני סוף 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully