וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: אילו אנשי עסקים פתחו את שבוע האופנה בת"א

רונית מטיאס

11.3.2018 / 10:15

וגם: הנשים פתחו את המסחר בבורסה לכבוד יום האישה, פיקאסו מגיע לתל אביב, מי שחזר את הכותל לכבוד מרתון ירושלים ומה עשתה רוסלנה רודינה על דיונה ליד קיסריה

תיבת פנדורה

ציפי רפאלי עינת שרוף שרון כידון ואוולין הגואל. אבי ולדמן,
ציפי רפאלי, עינת שרוף, שרון כידון ואוולין הגואל/אבי ולדמן

שבוע האופנה הישראלי נפתח אמש במתחם התחנה בתל אביב בהפקת מוטי רייפ. ערב הגאלה נערך בחסות מותג התכשיטים הבינלאומי פנדורה, במקום נבנה אוהל מרשים שעוצב על ידי אלון חסון כלאונג' יוקרתי, ממנו המשיכו המוזמנים לאוהל בו נפתח הערב בהנחיית גלית גוטמן. אחרי דברי פתיחה וברכה, נערכה תצוגת אופנה להשקת קולקציית SHINE - תכשיטי כסף סטרלינג בציפוי זהב 18 קראט, כחלק מההשקה העולמית של הקולקציה. הידועניות שצעדו על המסלול, לבשו בגדים של מעצבי אופנה ישראליים שעיצבו שמלות ופריטי לבוש בצבעי זהב וכסף (קוד הלבוש הנשי לערב), בהשראת צבעי התכשיטים, ועוצבו בהשראת קווי הקולקציה.

אלי גיספאן ומוטי רייפ. שוקה כהן
אלי גיספאן ומוטי רייפ/שוקה כהן

הגיעו עם קוד לבוש: איש העסקים יגאל אהובי; מימי ודני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם: יפעת וריבי אירני, מבעלי פקטורי 54: ירון קליין, מנכ"ל אתרים; בת אל ומנור גינדי, מבעלי גינדי השקעות; הלנה קצן, מבעלי סיטי טיים, ורן קאירי, מנכ"ל הסיטי טיים; אלי גיספאן, מנכ"ל MAC ישראל שגם נתן חסות; עורכת הדין אורית מור סיניבר; אדיב ברוך, יו"ר מכון הייצור ורעייתו לימור; לאה וצחי שנירר; רון ויעל חולדאי; אסף זמיר ומאיה ורטהיימר שגם דגמנה על המסלול; גילה גמליאל, השרה לשוויון חברתי; אווה מדז'ייבוז', יו"ר הרשות לקידום מעמד האישה וחברת הכנסת לשעבר, זהבה גלאון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מיה מילצקי הלנה קצן. צילום  מקור רהב,
מיה מילצקי והלנה קצן/צילום מקור רהב
גילה גמליאל ואווה מדז'ייבוז' צילום. רונית מטיאס,
גילה גמליאל ואווה מדז'ייבוז'/רונית מטיאס
ברוך ולימור אדיב, אורית מור סיניבר. רונית מטיאס,
אדיב ולימור ברוך, אורית מור סיניבר/רונית מטיאס
אלון חסון וגילי גרייפמן צילום. רונית מטיאס,
אלון חסון וגילי גרייפמן/רונית מטיאס
seperator

הבורסה לנשיות ערך

לילך אשר טופילסקי, אמנון נויבך, אירית איזקסון. רונית מטיאס,
לילך אשר טופילסקי, אמנון נויבך, אירית איזקסון/רונית מטיאס

לציון יום האישה הבינלאומי, פתחו חדוה בר, המפקחת על הבנקים; ענת גואטה, יו"ר רשות ניירות ערך ומיכל הלפרין, הממונה על ההגבלים העסקיים את המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב לצד אורלי גרינפלד, סמנכ"לית בכירה ומנהלת מחלקת הסליקה בבורסה לניירות ערך.

סמדר ברבר צדיק, אילנית לנדסמן, חדוה בר. רונית מטיאס,
סמדר ברבר צדיק, אילנית לנדסמן, חדוה בר/רונית מטיאס

זו השנה הראשונה שבורסת תל אביב הצטרפה ליוזמה עולמית של למעלה מ-50 בורסות בעולם. היוזמה נערכה בשיתוף פעולה עם 6 ארגונים בינלאומיים בהם ארגון הנשים של האו"ם וארגון הפדרציות של הבורסות.

מיכל הלפרין ענת גואטה חדוה בר אורלי גרינפלד. רונית מטיאס,
מיכל הלפרין, ענת גואטה, חדוה בר, אורלי גרינפלד/רונית מטיאס

חדוה בר אמרה שלא מספיק להתמקד בנשים בראש הפירמידה ועל כולנו לפעול כדי להבטיח שנשים באשר הן יהיו עצמאיות כלכלית ושלא יהיו נשים שיחוו אלימות כלכלית. ענת גואטה ציינה, בהופעתה הפומבית הראשונה שהיא גאה להיות רגולטורית, יחד עם חברותיה ובכוונתן לקדם את כלכלת ישראל בשנים הקרובות. "בינתיים 2018 נראית מצוין מבחינת הנכונות של חברות לגייס הון וחוב בבורסה".

מיכל הלפרין, אמרה שכשהיא חושבת על יום האישה היא "נזכרת בנשים שניהלו לפנינו את הקרבות, שבזכותן למדנו להישיר מבט, לזקוף קומה ולפרוץ את תקרת הזכוכית. ברמה האישית אני חושבת על סבתא ואימא שלי". אורלי גרינפלד גילתה כי בבורסה לניירות ערך מועסקות 141 נשים, המהוות כ-60% מכלל העובדים בבורסה, 19 נשים בתפקידי ניהול בכיר המהוות כ-56% מכלל המנהלים הבכירים, ו-4 נשים, המהוות כ-40% מהנהלת הבורסה.

seperator

שוברים את הזכוכית

נעמה גלעדי, אודי דורי, שירי מימון ואופיר גוטמן. רמי זרנגר,
נעמה גלעדי, אודי דורי, שירי מימון ואופיר גוטמן/רמי זרנגר

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, ואודי דורי, מנהלת התוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית", השיקו עם שירי מימון את Like a Girl - פרויקט משותף למיצוי היכולות, הכישרונות והעלאת הביטחון העצמי של נערות בישראל. במהלך הפרויקט, פרוקטר אנד גמבל תתרום לתוכנית עבור כל מוצר של Always שיימכר ברשת השופרסל בחודש מרץ. גוטמן אמר כי מותג Always מזוהה עם המשימה החברתית של לחזק את הביטחון העצמי של נערות בישראל.

seperator

גברים למען נשים

קלרוי סולן רוני איילבויים דורית וידבסקי וקארין הולי. אסף לב,
קלרוי סולן רוני איילבויים דורית וידבסקי וקארין הולי/אסף לב

הגברים העובדים בלוריאל ישראל קיבלו ביום האישה הבינלאומי את הנשים בחברה עם ורדים ומתוקים. הנשים נהנו מארוחת בוקר והרצאה על הטרנדים באופנה ואיפור לקיץ 2018. אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, ששהה בפריז שלח ברכה: "לכל הנשים המופלאות בלוריאל ישראל, מאחל לכן שתמשיכו להצעיד את החברה קדימה בזכות החוכמה, היכולות, הרגישות והעוצמה הנשית שלכן. יום האישה שמח".

דורית וידבסקי, מנהלת התקשורת בלוריאל ישראל, אמרה כי ביום זה בלוריאל עוצרים כדי לומר תודה לכל הנשים שלאורך ההיסטוריה עשו והעזו להשמיע את קולן.

seperator

נשיות בממגורות

סמדר ברגר  , רונית אבישר, ליאורה שטרנפלד, הניה נור. רונית מטיאס,
סמדר ברגר, רונית אבישר, ליאורה שטרנפלד, הניה נור/רונית מטיאס

זהבי עצמון ו-Ellita living , חברו יחד להפנינג נשי במתחם הממגורות בבני ברק לרגל יום האישה הבינ"ל. הנשים נהנו ממזנוני אוכל, עמדות פינוק NAILS AT WORK למריחת לק, הרצאות עם רוית אסף, גדי אלימלך, שירלי גליק ושרית גל-כהן.

מירב דקל, יגאל סייג ליאורה שטרנפלד. רונית מטיאס,
מירב דקל, יגאל סייג, ליאורה שטרנפלד/רונית מטיאס

בנוכחות: סמדר ברגר, רונית אבישר, ליאורה שטרנפלד, הניה נור, מירב דקל, דורית וינברן, אתי ונדרמולר, ענת סודרי, מיכל נוף, אורלי דקטר

אתי ונדרמולר יגאל סייג  דורית וינברן. רונית מטיאס,
אתי ונדרמולר יגאל סייג דורית וינברן/רונית מטיאס
ענת סודרי, מיכל נוף, אורלי דקטר. רונית מטיאס,
ענת סודרי, מיכל נוף, אורלי דקטר/רונית מטיאס
גדי אלימלך ושרלי גליק. רונית מטיאס,
גדי אלימלך ושירלי גליק/רונית מטיאס
seperator

מועדון האדריכלים

אבי כץ נטע לי אייזנברג. רונית מטיאס,
אבי כץ נטע לי אייזנברג/רונית מטיאס

זאב בכר, מנכ"ל מטבחי רגבה, ודרורית קפלן, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי של החברה, השיקו בהאנגר 11 בתל אביב את מועדון האומנות "קונטור" המיועד לקהילת האדריכלים ומעצבי פנים העובדים עם רגבה. עיקר פעילות המועדון - לתת לקהל הזדמנות להעמיק את הקשר שלהם לאומנות עכשווית ולהתעדכן בכל הטרנדים העולמיים.

זאב בכר, דרורית קפלן וחגית רותם פלג. רונית מטיאס,
זאב בכר, דרורית קפלן וחגית רותם פלג/רונית מטיאס

המוזמנים שוטטו בין מיצגי אמנות בהתאם לנושאי המועדון, צפו בתצוגת אופנה "אמנות שאנו לובשים" של המעצבת דקל בר, ופיזזו עם הזמרת שפיטה שאירחה את רד בנד.

אייל  נטע לי אייזנברג , ערן בן בסט. רונית מטיאס,
אייל , נטע לי אייזנברג , ערן בן בסט/רונית מטיאס

במשיקים: אבי כץ, מייסד קופיקס וזוגתו נטע לי אייזנברג; דור כרמון; צבי גרש; רון רוזן; יולי וולמן; סטפן מטי; אירית אקסלרוד; צביקה דונסקי; יואב מסר וזאב בכר.

seperator

חגיגה למדינה

חנוך הגר דינה נבות גונן בן יצחק. אלירן אביטל,
חנוך הגר, דינה נבות, גונן בן יצחק/אלירן אביטל

בנק מזרחי טפחות השיק בסניף רמת אביב את פעילות "נפגשים - 70 שנה לישראל". גונן בן יצחק, סוכן השב"כ לשעבר, הרצה על ריגול יוצא דופן - מגיוס בן החמאס, "הנסיך הירוק' ועד החברות שנרקמה בין השניים. פעילות "נפגשים 70 שנה לישראל', תועבר ב-20 סניפים ברחבי הארץ ללא עלות לקהל הרחב.

דינה נבות, סמנכ"לית השיווק של הבנק, הבטיחה כי בסימן חגיגות 70 שנה למדינה, יורחבו תכני הפעילויות ויתווספו מרצים מרתקים המהווים חלק בלי נפרד ממארג החברה והתרבות בישראל, שסיפור חייהם המרתק, שזור בסיפורה של המדינה והם חלק בלתי נפרד ממנה.

seperator

פיקאסו בתל אביב

ייגור וקריסטינה אלטמן. ליה גלדמן,
ייגור וקריסטינה אלטמן/ליה גלדמן

ייגור וקריסטינה אלטמן, בעלי גלריית "אלטמן", השיקו את התערוכה, "המסתוריות של פיקאסו", המציגה ליטוגרפיות מקוריות של פיקאסו מאוספים פרטיים שלא היו נגישים לקהל, לצד יצירותיו של פיקאסו מסדרות כגון "קוקטו", "הסוויטה של וולאר", "ליזיסטרטה", "שוורים וטוריאדורים" ודיוקנה של ז'קלין רוק - אשתו האחרונה של פיקאסו.

גלריית אלטמן נוסדה במוסקבה ב-2015 על ידי בני הזוג אלטמן -אנשי אמנות החולקים את זמנם בין ישראל לרוסיה שלאור ההצלחה והביקוש הגובר בעולם, פתחו סניף בכניסה למגדל רוטשילד 1 בתל אביב. אלטמן גם עומד בראש משרד הפרסום ויחסי הציבור Alt Communication Group, אחת מ-5 החברות הגדולות ברוסיה והוא יו"ר ועדת ההיגוי של הקונגרס היהודי ברוסיה.

seperator

רצים רחוק

איציק קורנפיין  ויובל בראון. דייב שוורץ,
איציק קורנפיין ויובל בראון/דייב שוורץ

יובל בראון, מבעלי מותג נעלי הריצה סאקוני, ואיציק קורנפיין, מנהל רשות הספורט בירושלים, השיקו בארנה ירושלים ביתן פופ-אפ וקיר משאלות כהדמיה של הכותל, לקראת מרתון ווינר ירושלים הבינלאומי שיכלול אלפי משתתפים מרחבי העולם ורחבי הארץ.

seperator

זר של יופי

חני סובול , חיים זר. נמרוד ארונוב,
חני סובול, חיים זר/נמרוד ארונוב

משרד התיירות, התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות והתאחדות המלונות, ערכו לכבוד יום האישה הבינלאומי כנס במלון דיויד אינטרקונטיננטל. חיים זר, סמנכ"ל "GIGI מעבדות קוסמטיקה", העניק לנשים את מוצרי דגל של המותג בהם קומפלקס חומצה היאלורונית 3D.

במהלך הכנס התקיימה סדרת הרצאות נוסח TED, בהן סיפרו המשתתפות על דרכן ממשרות זוטרות להנהלה, על יוזמות לקידום נשים בתעשיית התיירות ועל יזמות טכנולוגית בתעשיית התיירות.

seperator

חושים פיניים

יונתן בורגר, אנו סרלה, נועם ברש. _איציק בירן,
יונתן בורגר, אנו סרלה, נועם ברש/_איציק בירן

יונתן בורגר ונועם ברש, מנכ"לי חברת אבידור , השיקו במלון שרתון תל אביב, מוצר את "אמרלד" - סורק אינטרה אוראלי מבית Planmeca הפינית - יצרנית הציוד הדנטלי הפרטית הגדולה בעולם. אנו סרלה, שגרירת פינלנד בישראל, בירכה על שיתוף הפעולה המתמשך בין החברות והמדינות. אמן החושים לאמיר לוסטיג, ריתק את האורחים במשחקי חושים.

seperator

אש באשדוד

שוש וקלוד נחמיאס. מקור וילדר אין שם צלם,
שוש וקלוד נחמיאס/מקור וילדר אין שם צלם

שוש וקלוד נחמיאס, יזמי נדל''ן, השיקו בפרויקט K-TOWERS באשדוד את בית הכנסת "אש יצחק" על שם אברהם-שלום ז''ל, אביו של נחמיאס ועל שם הרב יצחק אבוחצירה, בנו הבכור של בבא יעקב אבוחצירה ז''ל. בית הכנסת הוקם בהשקעה של כמיליון שקל והוא הוקם על-ידי ''רהיטי לביא'' מקיבוץ לביא המתמחה בהקמת בתי כנסת.

seperator

פגישה בדיונות

רוני אינסאז, רוסלנה רודינה, ופרדי אינסאז. שי יחזקאל,
רוני אינסאז, רוסלנה רודינה ופרדי אינסאז/שי יחזקאל

רוני ופרדי אינסאז, מבעלי רשת סקופ, רק נחתו מתערוכת הנעלים ואביזרי האופנה באיטליה ומיד התייצבו בדיונות של קיסריה, שם נערכו צילומי קמפיין אביב-קיץ 2018 של המותג. על הסט המתינה הפרזנטורית רוסלנה רודינה, שעדכנה אותם שהפרזנטור הגברי הרקדן גיא אמר, נפצע בתאונת אופנוע, נאלץ לוותר על הקמפיין והוחלף על ידי הדוגמן בר אוריון, שכן של רוני אינסאנז בסביון.

האחים אינסאז עדכנו את רוסלנה שאחרי פסח יטוסו יחד לסיציליה ליום צילומים נוסף לכבוד השקת קולקציית נעלים ראשונה שתגיע לישראל מאיטליה ותכלול כ-150 דגמים שונים. רודינה ביקשה שיצלמו בוויקאנד כדי שתבלה עם החבר איש העסקים איתי פז.

seperator

עושים חשבון

מריה דומרק, איילת עוז ונועם דובינצ'יק. גיל כהן,
מריה דומרק, איילת עוז ונועם דובינצ'יק/גיל כהן

מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO ואיילת עוז סמנכ"לית השיווק, השיקו את הקמפיין החדש של הרשת לאביב-קיץ 2018 יחד מריה דומרק המתהדרת במיליון עוקבים באינסטגרם והדוגמן נועם דובינצ'יק, אחיה של השחקנית לוסי דובינצ'יק, שיובילו לראשונה את צילומי הקמפיין של הרשת.

עוז סיפרה לשניים על הטרנדים, עידכנה אותם כי לרשת מעל 22 חנויות בכל הארץ, ושאלה את דומרק איך מתחזקים חשבון אינסטגרם כזה פעיל.

seperator

אמריקן וינטג'

ריי שגב, תמר קרוואן, תמר בנקר. רונית מטיאס,
ריי שגב, תמר קרוואן, תמר בנקר/רונית מטיאס

קרן בנקר כהן ובעלה תומר כהן השיקו בחנות מותג אמריקן וינטג' ב-TLV MALL את קולקציית הקיץ של המותג אמריקן וינטג' עם ארוחת בוקר של "דליקטסן", ותצוגת אופנה.

seperator

בחירת המובילים

יון תומרקין, מיטל בילמן  וגילת אנקורי. גיל כהן,
יון תומרקין, מיטל בילמן וגילת אנקורי/גיל כהן

מיטל בילמן, מנהלת פרסום ושיווק רשת "הום סנטר" גייסה עשרות מפורסמים ומובילי דעה, שעזרו לה להרכיב מארזי מתנה לפסח. המארזים, בהשראת המפורסמים, יישלחו לילדים נזקקים מעמותת עזרה למרפא של הרב א. פירר לילדים חולי סרטן. המארזים יוצגו וימכרו בסניפי הרשת לקראת החג.

seperator

מעצימות ואופנתיות

אילן גרבי, רן קוניק ורבקה שחף שימן. א.ס.י.פ ערוץ 3,
אילן גרבי, רן קוניק ורבקה שחף שימן/א.ס.י.פ ערוץ 3

קניון עזריאלי גבעתיים, בשיתוף ויצו, ערכו תצוגת אופנה כשאת הדוגמניות החליפו נשים מקומיות ששיתפו בסיפורן האישי. התצוגה התרכזה באופן בו האישה והאופנה מעצימות אחת את השניה. במתחם מיוחד נאספו בגדים תרומה לביגודית של ויצו.

seperator

מיני מי

יאנה לוי, אדריאנה לוי וגלית מלכין. אין שם צלם מקור דנה כחלון,
יאנה לוי, אדריאנה לוי וגלית מלכין/אין שם צלם מקור דנה כחלון

רשת האופנה GALITA השיקה את MINI GALITA קולקציית מיני חדשה הכוללת בגדים תואמים לאם ולבת. גלית מלכין, בעלת מותג GALITA הגיעה לסט הצילומים, שם פגשה את הדוגמנית יאנה לוי ובתה אדריאנה הפרזנטוריות של הקולקציה. בקולקציה, שנכנסה לחנויות בסוף השבוע, כ-20 דגמים מותאמים לאימהות ובנות בטווח גילאי 2-6.

seperator

גאון במלון

ליאור חיימוביץ יהורם גאון ורונן ניסנבאום. סיון פרג',
ליאור חיימוביץ יהורם גאון ורונן ניסנבאום/סיון פרג'

יהורם גאון בילה בסוף השבוע במלון דן פנורמה ולא כדי לתפוס צבע. גאון היה אורח סוף שבוע מוסיקה ותרבות של רשת מלונות דן שנערך בשיתוף אמריקן אקספרס. מי שנהנו משירתו היו חברי מועדון E-DAN , שנהנו גם מסיור בשכונת נוה צדק, סיור "תמונות יפואיות", הרצאה של בוקי נאה עם יורם לנדסברג "החתול המטפס", מפגש עם רון פוגל על "העיר הלבנה בראי הקולנוע", וארוחות גורמה. רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן סיפר לגאון שהוא מעריץ גדול שלו.

seperator

בקטנה

בריאן קרזניץ, מנכ"ל אינטל העולמית, הגיע להיכל מנורה מבטחים לערב הוקרה לעובדים, לרגל השקת מעבדי הדור ה-8 שפותחו בהובלת מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל, ואמר שכשהוא חושב על ישראל, הוא חושב על חדשנות. בתכנית הבידורית הופעה של עברי לידר ומוקי, וכוכבי "ארץ נהדרת" רועי בר-נתן ואסי כהן.

seperator

רשות הטבע והגנים אירחה לראשונה פורום עולמי בהשתתפות נציגים מלמעלה מ-12 מדינות בעולם, כחלק מהצטרפות ישראל כחברה מן המניין בארגון ה-IUCN - הארגון הגדול והחשוב בעולם בנושא שמירת טבע. רשות הטבע והגנים בחרה להתמקד השנה בנושאי שיקום טבע מפגיעת תשתיות, שיקום טבע לאחר אסון ושיקום והתמודדות מול מינים פולשים. המשלחת סיירה בשמורות טבע בישראל ביניהן אזור ים המלח ונחל אשלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully