וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייס תתקין מערכת אבטחה מבוססת וידיאו בנמל התעופה של אוטווה בקנדה; החוזה מוערך בכמה מאות אלפי דולרים

אמיר טייג

26.11.2002 / 11:26

בסוף אוקטובר הודיעה החברה על חוזה להתקנת מערכת דומה בנמל התעופה של טורונטו בהיקף של כמיליון דולר



חברת נייס מערכות הודיעה היום כי זכתה בחוזה נוסף לאבטחת שדות תעופה בקנדה. החברה תתקין בנמל התעופה הבינלאומי של אוטווה, מערכת אבטחה מבוססת וידיאו דיגיטלי מדגם NiceVision Pro.



בסוף אוקטובר הודיעה החברה כי זכתה בחוזה דומה בהיקף של כמיליון דולר עבור נמל התעופה הבינלאומי של טורונטו בקנדה. הערכות הן כי החוזה הנוכחי נמוך בהיקפו הכספי מהחוזה בטורונטו, ומוערך בכמה מאות אלפי דולרים.



עם פרסום תוצאות הרבעון השלישי אמר מנכ"ל החברה, חיים שני, כי "אנו מרגישים טוב עם המיצוב של נייס בתחום הווידיאו. צבר ההזמנות שלנו בתחום הוא הגבוה מעולם". על פי שני, הכנסות תחום הווידיאו הסתכמו בכ-6 מיליון דולר ברבעון השלישי ומשקפות צמיחה של כ-20% לעומת הרבעון הקודם.



שני אמר בתגובה לזכייה בחוזה כי "פרויקט זה הוא עדות נוספת לקשר ההדוק של נייס עם חברות העוסקות באינטגרציה של מערכות אבטחה מתוחכמות. שיתופי פעולה מסוג זה מחזקים את מעמדה של נייס בתחום אבטחת נמלי התעופה".



מערכת האבטחה של נייס תתעד ותעבד מידע אודיו ויזואלי ממספר רב של מצלמות וידיאו וחיישנים הפרושים בנמל התעופה של אוטווה. המערכת תעביר תמונות וידיאו באיכות גבוהה על גבי רשת המחשבים של נמל התעופה (Video Over IP).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully