וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגטמץ' מצטמצמת: הפסקת הפעילות באינטרנט הביאה להכנסות של 20 אלף שקל בלבד ברבעון

גולן פרידנפלד

26.11.2002 / 18:27

ההפסד הנקי ברבעון הסתכם 1.3 מ' ש' לעומת 3.2 מ' ש' ברבעון המקביל; ההפסד התפעולי - 1.3 מ' ש' אף הוא; לחברה מזומנים ושווי מזומנים ב-4.8 מ' ש'



חברת טרגטמץ' , שבשליטת ד"ר ענת לוי ומולי ליטבק, הולכת ומצטמצמת. היקף ההכנסות של החברה התכווצו לרמה של 20 אלף שקל בהשוואה להכנסות בהיקף של 1.9 מיליון שקל ברבעון המקביל. החברה קיבלה בסוף אוגוסט השנה החלטה לפיה היא תשנה את תחום פעילותה, כאשר במסגרת השינוי תבחן החברה כניסה לתחומי פעילות שונים מחוץ לאינטרנט ותחדל מלפתח אתרי אינטרנט קיימים.



אולם, לצד ההחלטה לחסל את פעילות האינטרנט שעיקרה שידוכים על גבי הרשת, ההוצאות של החברה ממשיכות להעיק עליה. ההפסד התפעולי של טרגטמץ' הסתכם ברבעון השלישי ב-1.3 מיליון שקל, לעומת 3 מיליון שקל ברבעון המקביל. ההפסד הנקי של החברה הסתכם ב-1.3 מיליון שקל, לעומת 3.2 מיליון שקל ברבעון המקביל.



טרגטמץ' סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם הפסד נקי של 3.5 מיליון שקל, לעומת הפסד של 11 מיליון שקל ברבעון המקביל. לטרגמץ' מזומנים ושווי מזומנים בהיקף כולל 4.8 מיליון שקל, אותם היא תצטרך לנתב אל הפעילויות האחרות אליהם בכוונתה להיכנס. החברה מעריכה בדו"חותיה כי עקב שינוי תחומי הפעילות והפסקת פיתוח אתרי האינטרנט לא יהיו לחברה הכנסות משמעותיות במהלך הרבעונים הקרובים. עוד ציינה החברה כי היא פועלת במקביל להקטנת הוצאותיה.



הונה עצמי של החברה עומד על 6 מיליון שקל והוא מהווה כ-81% ממאזן החברה. לחברה אין כיום כל התחייבויות מול הבנקים הן לזמן קצר והן לזמן ארוך, מלבד תשלום חלות שוטפת של החברה בגין חכירה מימונית שביצעה.



ענת לוי , יו"ר ובעלים של החברה, מסרה כי עדיין לא הוחלט לגבי תחוימי הפעילות אליהם תיכנס החברה אם כי נעשות בדיקות בנושא. אנחנו משתדלים כיום לחסוך בהוצאות של החברה - חיסכון שיבוא לידי ביטוי ברבעון הרביעי וביתר שאת ברבעון הראשון של 2003 מתוך מטרה לשמור על המזומנים שבידינו".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully