וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירים מצחיקים והנחות מפתות: האאוטלט בהרצליה שובר את החוקים

18.3.2018 / 8:01

שופינג זה כיף, במיוחד כשיש אפשרות לקנות בנוח, בזול ובעיקר במרחק נגיעה. כ-30 חנויות של מותגים מובילים מהארץ ומהעולם הופכים את אאוטלט הרצליה למקום משתלם במיוחד

קסידי אוברול. יחצ,
קסידי אוברול 99 שקלים במקום 299 שקלים/יחצ

פעם, כשהיינו מתכננים חופשה בחו"ל, היינו בודקים איפה נמצאים האאוטלטים הטובים ביותר ותמיד מקפידים לפנות לפחות יום אחד לשיטוט בחנויות ענק, שמציעות אינספור מותגים יוקרתיים בהנחות שנראו לנו לא הגיוניות.

אילוסטרציה של עזריאלי. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
סנדלי נימרוד ו-Elefanten – זוג שני ב-20% הנחה, זוג שלישי ב-30% הנחה! בכפוף לתקנון/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

מאז התקדמנו ולמדנו. התחלנו לקנות באתרים השונים בחו"ל, למדנו להשתמש בקודים וקופונים שמקנים לנו הנחות ורשמנו לעצמנו את כל התאריכים בהם האתרים השונים מציעים הנחות. אבל עם הקנייה המקוונת מחו"ל תמיד מגיע הצורך לבצע קניות במחירים שלא עולים על סכומים מסוימים ולחפש אתרים ששולחים לארץ.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אילוסטרציה של עזריאלי. מערכת וואלה! NEWS
הילדים של קסטרו אאוטלט: חולצת כפתורים 39.90 שקלים, שמלת פפלום לנשים בצבע ורוד בהיר 59.90 שקלים, שמלת פס תחרה בצבע ורוד 59.90 שקלים, שמלת טול תחרה שחורה 59.90 שקלים/מערכת וואלה! NEWS

לשמחתנו ישנה אפשרות שלישית - נוחה, זולה ובעיקר כזו שנמצאת במרחק נגיעה. באאוטלט עזריאלי הרצליה ישנן כ-30 חנויות של מותגים מובילים מהארץ ומהעולם שמציעות קולקציות מעונות קודמות ואפילו קולקציות המיוצרות במיוחד עבור האאוטלט במחירי סוף עונה במהלך כל השנה.

אילוסטרציה של עזריאלי. מערכת וואלה! NEWS
דזיגואל: שמלה ב-314 שקלים, חולצה צבעונית ב-384 שקלים, חולצה שחורה ב-419 שקלים/מערכת וואלה! NEWS

מעבר למותגים בינלאומיים כמו כמו ליוויס וטומי הילפינגר שמגיעים היישר מחנויות פקטורי 54 או פולו ראלף לורן, נאוטיקה וטימברלנד עם קולקציות שמגיעות מחנויות אימפוריום, ניתן למצוא קולקציית BEST SELLERS מיוחדת של המותג דזיגואל. מדי שנה בוחנים בדיזיגוואל את המוצרים הנמכרים והמצליחים ביותר של כל השנים ויוצרים קולקציות מיוחדות לאאוטלטים בכל רחבי העולם. זהו האאוטלט הראשון והיחיד של המותג דיזיגואל בישראל והוא נמצא בקניון עזריאלי בהרצליה.

נעלי אסיקס תינוקות. יחצ,
Original's Better Price - נעלי אסיקס תינוקות - נמכר ב-129 שקלים בחנות האאוטלט/יחצ

בנוסף, ישנו אאוטלט מולטי ברנד לגברים ונשים שמציע מותגים בינלאומיים דוגמת LEE WRANGLER ,napapijri ו-T-BONE וחנויות של מותגים ישראלים מובילים דוגמת קסטרו, מנגו, פוקס, רנואר,TWENTY FOUR SEVEN , קרייזי ליין, גולברי ואחרים שמציעות קולקציות לגברים, נשים וילדים בהנחות של עד 70%.

כל החנויות פתוחות גם בשבת ויוצרות חווית קנייה שמחה ונוחה לכל המשפחה, עם האפשרות להתחדש בפריטים אופנתיים, במחירים מצחיקים כבר בתחילת העונה.

עכשיו כל מה שנשאר הוא להחליט באיזה יום נוסעים להרצליה.

לאתר אאוטלט עזריאלי הרצליה

ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully