וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מקדונלד'ס תחל לכבד בקרוב כרטיסי אשראי בסניפיה בארה"ב

רן דוידוב

26.11.2002 / 18:56

הרשת פיתחה טכנולוגיה המאיצה את קצב עסקות כרטיסי האשראי, מדווח "וול סטריט ג'ורנל"; רשתות המזון המהיר נמנעו עד עתה מאימוץ עסקות בכרטיסי אשראי



ענקית המזון המהיר ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס (סימול MCD) תחל לכבד כרטיסי אשראי בסניפיה בארה"ב לאחר שפיתחה טכנולוגיה המאיצה את קצב עסקות כרטיסי האשראי, מדווח "וול סטריט ג'ורנל". מתחרותיה עורכות כעת ניסויים משל עצמן וילכו כל הנראה בעקבותיה בקרוב.



על פי חישובי הרשת, תוכל המערכת החדשה לסיים את הליך הרכישה בתוך 5 שניות בלבד, בהשוואה ל-8-10 שניות הנדרשות להשלמת ביצוע עסקה במזומן. המשמעות היא שמקדונלד'ס תוכל לקצר את התורים בסניפיה אם השימוש בכרטיסי אשראי ייהפך לרווחי.



מקדונלד'ס, המכבדת כבר עתה כרטיסי אשראי במספר מדינות, דוגמת צרפת ואוסטרליה, עמלה במשך שנים על פיתוח טכנולוגיה שלא תאט את תורי הלקוחות בסניפיה, מסר הג'ורנל. מערכת חיוב ניסיונית כבר החלה לפעול בסניפי הרשת בבריטניה.



לקוחות הרשת שהתראיינו ליומון הכלכלי הביעו שביעות רצון מן המדיניות החדשה של מקדונלד'ס. קלרה הררה, אם לשתיים בת 35 ממדינת ג'ורג'יה, תוכל עתה לדבריה לצבור זיכויים ברכישת כרטיסי טיסה, באמצעות שימוש בכרטיס אמריקן אקספרס בעת רכישת מזון ברשת.



רשתות המזון המהיר הן אחד המגזרים הקמעונאיים האחרונים שטרם החלו לכבד כרטיסי אשראי. הסיבה העיקרית לכך היא החשש מהאטת התורים בסניפים, לדברי הג'ורנל. טכנולוגיה משופרת וסטנדרטיזציה של קופות רשומות מאיצות כעת את תהליך עיבוד נתוני כרטיסי האשראי.



ומה באשר לעמלות שיאלצו הרשתות להפריש לחברות האשראי? אל דאגה, ניסויים מלמדים שלקוחות מזון מהיר נוטים להוציא סכומים גבוהים יותר כאשר הם רוכשים באמצעות כרטיסי אשראי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully