וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היו"ר המיועד של כייבל אנד וויירלס התפטר מתפקידו

רונן סרברניק

26.11.2002 / 19:05

נש יעזוב לחלוטין את דירקטוריון החברה בסוף השנה והיו"ר הנוכחי, ראלף רובינס, ידחה את פרישתו



דייויד נש, היו"ר המיועד של כייבל אנד וויירלס הבריטית התפטר היום, ובכך הפך לקורבן הראשון לשינוי האסטרטגיה של החברה שהוכרזה בתחילת החודש, כך דיווחה סוכנות הידיעות דאו ג'ונס. נש, שמחזיק כעת בתפקיד יו"ר ועדת הביקורת החשבונאית של חברות הטלקום בבריטניה, היה אמור לקבל את כיסא היו"ר בתחילת 2003.



החברה מסרה לאחר פגישה עם בעלי המניות, כי מר נש חשב ש"לא ראוי" שהוא ייקח את התפקיד המיועד לו. הוא יעזוב לחלוטין את דירקטוריון החברה בסוף השנה, והיו"ר הנוכחי, ראלף רובינס, ידחה את פרישתו.



כייבל אנד וויירלס סבלה מירידה של 40% במחיר המניה במהלך החודש לרמה הנמוכה ביותר מזה 20 שנה - לאחר שפירסמה את דו"חותיה הכספיים למחצית השנה שהסתיימה בספטמבר. החברה דיווחה על הפסד נקי של 7.2 מיליארד דולר. הכנסות החברה ירדו ב-29% ל-3.72 מיליארד דולר. עוד מסרה החברה כי תקצץ כ-3,500 משרות.



החברה מסרה כי הקיצוצים הם במסגרת צמצום החטיבה הגלובלית שורפת המזומנים שלה. עוד מסרה החברה כי במסגרת הצמצומים בכוונתה לסגת מהשוק הפרטי בארה"ב ובאירופה. החברה ציינה כי הליך זה של ארגון מחדש יעלה לחברה כ-1.27 מיליארד דולר, אך יוביל לחיסכון של כ-650 מיליון דולר בשנה.



עם סיום הליך הקיצוצים תעמוד מצבת עובדי החטיבה הגלובלית על 9,000 עובדים. החטיבה הגלובלית, המספקת שירותי נתונים לארגונים עסקיים בארה"ב, יפאן ואירופה, אחראית על כמחצית מהכנסות חברת הטלקום. משנת 2000 פיטרה חטיבה זו 11,500 עובדים (כולל הגל הנוכחי).



החברה דיווחה היום על רווח על בסיס EBITDA של 266 מיליון דולר - רווח גבוה מהתחזיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully