וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה שלונסקי, מנכ"ל חדשות ישראל: "הדירקטוריון ואני בוחנים יחדיו את המשך דרכנו המשותפת"

רוני קורן-דינר

26.11.2002 / 19:06

הערכות: שלונסקי יסיים בינואר את תפקידו כמנכ"ל ערוץ החדשות הייעודי; עמוס רגב, לשעבר סגן עורך "מעריב", ימונה למנכ"ל הקבוצה



משה שלונסקי, מנכ"ל "חדשות ישראל" - זכיינית ערוץ החדשות הייעודי, יסיים את תפקידו בינואר; כך מעריכים גורמים המקורבים לדירקטוריון החברה. ל-TheMarker נודע כי הדירקטוריון מינה צוות נציגים מצומצם לדיונים בשאלת המנכ"ל, בהם חנני רויכמן ויורם גלובוס, ולשלונסקי כבר נמסרה הודעה על סיום תפקידו.



בין השאר החליט הצוות למנות את עמוס רגב, לשעבר ראש מחלקת החדשות ב"מעריב" וסגן עורך העיתון, למנכ"ל הקבוצה. עוד נודע כי שלונסקי יישאר בתפקיד לפחות עד לסיום החוזה לאספקת מהדורות החדשות לערוץ 10, ב-28 בינואר.



בעלי מניות בחברה פועלים מזה כמה שבועות להחלפת שלונסקי ברגב. בעבר אף נשקלה האפשרות למנות מנכ"ל משותף לצדו של שלונסקי, שיהיה אמון על הצד העסקי, אולם ההצעה לא יושמה. בשלב זה רגב ושלונסקי יעבדו זה לצד זה.



שלונסקי הכחיש את הידיעה לפיה כבר קיבל את ההודעה על סיום תפקידו. "הדירקטוריון ואני בוחנים יחדיו את המשך דרכנו המשותפת", אמר שלונסקי ל-TheMarker. "שנינו צריכים להחליט האם אני ממשיך ללוות את הערוץ הזה עד לעלייתו לאוויר, או לא. אני יכול להבטיח שהערוץ הזה יעלה כך או אחרת". יו"ר דירקטוריון הערוץ, שמואל סלאבין, סירב להגיב על הדברים.



על פי תנאי הרישיון שניתן לקבוצה לפני חודשים ספורים, חדשות ישראל חויבה להציג הסכם חתום עם המנכ"ל ל-5 שנים. את המנכ"ל ניתן יהיה להדיח רק ברוב של 70% מחברי הדירקטוריון, ולאחר הודעה למועצה לשידורי כבלים ולוויין. הדרישה שהופיעה במכרז על הערוץ ולפיה המנכ"ל חייב לכהן בתפקיד לפחות שנה מיום הגשת המכרז, כבר אינה תקפה - זאת, מאחר שהמכרז הוגש בפברואר 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully