וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש העליון ביטל הוצאות בסך 20 אלף שקל שהטילה אלשייך על עו"ד יוסף מולאור

אמיר הלמר

26.11.2002 / 19:58

בפסק דין קצר שכתב שופט בית המשפט העליון, אשר גרוניס, נאמר כי "נראה לנו שבעניין זה החמיר ביהמ"ש יתר על המידה עם עורך דין מולאור"



ביהמ"ש העליון ביטל את החלטתה של השופטת המחוזית ורדה אלשייך להטיל הוצאות אישיות בסך 20 אלף שקל על עו"ד יוסף מולאור, במסגרת תיק מחצבות מוריה בו משמש מולאור ככונס נכסים.



אלשייך הטילה על מולאור את סכום ההוצאות ביולי השנה, לטובת שני עובדים בחברה שלהם התנגד מולאור לשלם סכומי כסף בדין קדימה. בהחלטה מתחה השופטת ביקורת חריפה על תפקודו. מולאור ערער על החלטת לחייבו בהוצאות לבית המשפט העליון, וטען בין השאר כי אמירותיה בפסק הדין פוגעות בשמו הטוב.



בפסק דין קצר ותמציתי שכתב שופט בית המשפט העליון, אשר גרוניס, נאמר כי "נראה לנו שבעניין זה החמיר ביהמ"ש יתר על המידה עם עורך דין מולאור. כך למשל, הובעה ביקורת על עורך דין מולאור על כך שלא הגיש דו"חות לבית המשפט שעל הכינוס בתקופה מאז מינויו. הסתבר כי בפועל הוגשו דו"חות במהלך השנים. אין צורך למנות נקודות נוספות שאף לגביהן לא היה צידוק לביקורת על עורך דין מולאור".



בעקבות זאת, קובע העליון כי לא היתה הצדקה בנסיבות העניין לחייב את עורך דין מולאור לשאת באופן אישי בהוצאות ובשכר טרחת עורך דין. ביהמ"ש, כאמור, קיבל את הערעור וביטל את ההוצאות.



יש לציין כי בעקבות החלטתה של השופטת אלשייך בעניין זה פנה מולאור לנשיא ביהמ"ש המחוזי אורי גורן וביקש שלא להופיע יותר בפני השופטת. לאחרונה יושבו ההדורים בין השופטת למולאור והוא שב להופיע בפניה.



מולאור אמר היום כי בכוונתו להגיש תביעה כנגד שני העובדים להשבת סכום ההוצאות ששילם להם מיד לאחר שניתנה החלטתה של אלשייך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully