וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי.או.אס: ההפסד הנקי צמח ל-2 מיליון דולר וההכנסות התכווצו ל-2.1 מיליון דולר

שירלי יום-טוב

26.11.2002 / 22:14

ההפסד מפעילות שוטפת ללא הכללת פסיפיק אינפורמיישן עמד על 350 אלף דולר או 3 סנט למניה; ההכנסות ירדו ב-19% מהרבעון הקודם אך עלו ב-50% מהרבעון המקביל



חברת בי.או.אס, העוסקת במכירת חומרה ותוכנה לתקשורת מחשבים, שבה לדווח היום על הפסד נקי מפעילות שוטפת ועל קיטון בהכנסות ביחס לרבעון הקודם. החברה דיווחה היום על הכנסות של 2.1 מיליון דולר לרבעון השלישי של השנה - ירידה של 19% מהרבעון הקודם אך עלייה של 50% מהכנסות הרבעון המקביל.



ההפסד הנקי מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון השלישי ב-351 אלף דולר או 3 סנט למניה בהשוואה לרווח נקי של 227 אלף דולר או 2 סנט למניה ברבעון השני, והפסד נקי של 279 אלף דולר או 2 סנט למניה ברבעון מקביל. בי.או.אס מבצעת הפרדה בין פעילות שוטפת לבין הפעילות הכללית של החברה בשל החלטה להפסיק את פעילותה של החברה הבת, פסיפיק אינפורמיישן, אותה רוצה החברה לנתק ממנה.



לכן, ההפסד הנקי שכולל את פעילותה של החברה המנודה עומד על כ-2 מיליון דולר או 16 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי קטן יותר של 89 אלף דולר או סנט אחד למניה ברבעון השני והפסד נקי של 1.2 מיליון דולר או 2 סנט למניה ברבעון המקביל.



בי.או.אס מעסיקה כ-65 עובדים בישראל וכ-30 עובדים נוספים בארה"ב, בריטניה וצרפת. הרוב המוחלט של הכנסות החברה, נרשמו ממכירת ציוד טלפוניה ל-IP ומוצרי קישוריות נוספים. החברה מדווחת על רווח הגולמי של 1.6 מיליון דולר - ירידה של 21% מהרבעון השני אך גידול של 51% על הרבעון המקביל.



פאסיפיק אינפורמיישן נרכשה על ידי בי.או.אס במטרה לשמש בעיקר כזרוע שיווקית של החברה בארה"ב אך איכזבה בהתנהלותה. ההחלטה לנתק את החברה היתה על רקע ההפסדים שהיא החלה להסב לבי.או.אס. פרשה נוספת היא חילוקי הדעות בדירקטוריון החברה כאשר בסופם פרשו חלק מהחברים בו, אבי ורטהיים, אהון דברת, אריאלה זביצקי ומוטי וייס שהיה מנכ"ל החברה. הוא הוחלף באיזי (ישראל) גל .



החברה סיימה את הרבעון השלישי עם 8.8 מיליון דולר במזומן ובהשקעות ארוכות טווח בניירות ערך. שווי השוק של בי.או.אס בנאסד"ק מסתכם ב-8.1 מיליון דולר ומניית החברה מאבדת כעת 7% למחיר של 65 סנט.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully