וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוט טאלנט נגב: כישרונות העתיד של ישראל כבר כאן

18.3.2018 / 7:06

עם כל הכבוד לבניינים הגבוהים ולמפעלים שנפתחים חדשות לבקרים, האנשים בנגב הם אלה שבמרכז. הכירו את "מצוינגב", תכנית ייחודית לפיתוח והטמעת ערכי המצוינות וההצטיינות בתחומים כמו מדעים, ספורט, תיאטרון, מנהיגות ומוסיקה. הכירו את הטאלנטים של המחר

צילום מסך

אם בן גוריון, ראש הממשלה הראשון והאדם שחלם "להפריח את השממה" היה מגיע לנגב ב-2018, כנראה שהוא היה מרגיש תחושת סיפוק. הצליח לו. הנגב פורח ומתפתח, ומי שייסע על כביש עוקף באר שבע יראה עיר גדולה ומתפתחת. אבל עם כל הכבוד לבניינים הגבוהים ולמפעלים שנפתחים חדשות לבקרים, האנשים בנגב הם אלה שמספרים את הסיפור. הם אלה שנותנים את הדחיפה. הם אלה שהפריחו ומפריחים את השממה. והדבר המשמעותי ביותר בחמש השנים האחרונות בהקשר הזה היא תכנית "מצוינגב" - תכנית חינוכית, שקמה במטרה ליצור ולקדם תשתיות חינוכיות חדשניות וחזקות בנגב.

"מצוינגב" נבנתה לאחר החלטת הממשלה 546, כחלק מתפיסה מערכתית של המשרד לפיתוח פריפריה, הנגב והגליל ומיושמת ב-5 השנים האחרונות על ידי הרשות לפיתוח הנגב. מדובר על תכנית ייחודית לפיתוח והטמעת ערכי המצוינות וההצטיינות בתחומי חינוך כמו מדעים, ספורט, תיאטרון, מנהיגות ומוסיקה ומעל ל-350 אלף תלמידים כבר לקחו בה חלק עד כה.

הכישרונות הצעירים מגיעים לתכנית בשלב מוקדם ו"מצוינגב" משקיעה בהם משאבים רבים כדי למצות את הפוטנציאל ולגדל את דור המחר. במסגרת התכנית פועלים כבר הישובים הבאים - אופקים, אילת, באר שבע, נתיבות, ירוחם, מרחבים, ערד, מצפה רמון, שדות נגב, שדרות, ואיילות, כמו גם יישובים בדואים כמו אל קסום, חורה, כסייפה, לקיה, נווה מדבר, שגב שלום, ערערה ותל שבע. וכך, במסגרת "מצוינגב" נוצרים גם חיבורים ושיתופי פעולה בין הישובים והמגזרים השונים. דברים טובים בנגב. דברים מצוינים.

וואלה! NEWS בשיתוף המשרד לפיתוח פריפריה, הנגב והגליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully