וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך עושים זאת נכון: המיזם הכלכלי-חברתי שמרים לעסקים בדרום

19.3.2018 / 8:28

בנגב יש חדשנות חקלאית, אתרי תיירות ומפעלי תעשייה חשובים, וכדי לשלב את העסקים הקטנים והבינוניים בתנופת העשייה, נוצר פורטל ייחודי שגורם לכך שהכסף נשאר בדרום, למען בעלי העסקים בדרום. הכירו את מיזם "ביזבנגב"

יח"צ - חד פעמי

מדינת ישראל משקיעה 50 מיליארד שקלים בפרויקטים הרבים אותם היא מקדמת בנגב, עדות למחויבות הבלתי מתפשרת שלה לאזור. בשטח המתפרש על כ-60% משטחה של מדינת ישראל וחיים בו 8% מתושבי המדינה יש חקלאות, תיירות ותעשייה, שהם חלק משמעותי בייצור הישראלי. במשך השנים הערים, עיירות הפיתוח, הקיבוצים והמושבים התקשו בשל המרחק מהמרכז ובעיות שונות לפרוץ, אולם בשנים האחרונות המגמה משתנה. מפעלים גדולים, אתרי תיירות ופיתוחים חקלאיים הזניקו את הנגב קדימה.

כדי להפוך את הכלכלה המקומית לחזקה יותר, הרשות לפיתוח הנגב, יחד עם תמיכה וליווי של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, יצרו את פורטל העסקים "ביזבנגב", שמטרתו לשפר את היכולות של העסקים הקטנים והבינוניים בנגב ולשלבם בתנופת הפיתוח. "המיזם פועל כשלוש שנים", אומרת פלורין גדלבסקי, מנהלת מיזם "ביזבנגב", "המטרה המרכזית שלו היא לייצר כלכלה מקומית מקיימת. זה אומר לחבר את העסקים הקטנים והבינוניים בנגב למוסדות הארגוניים, כלומר נגב קונה נגב. אנחנו משאירים כמה שיותר מהכסף שנכנס לנגב בתוך הנגב. המוסדות והארגונים שבנגב לא רוכשים בצורה מספקת את הטובין שמייצרים בנגב ואת זה באנו לשנות".

וואלה! NEWS בשיתוף המשרד לפיתוח פריפריה, הנגב והגליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully