וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה הפיננסית הכי חכמה ששי מיקה החליטה בחיים

22.3.2018 / 7:36

"החיים מלאים בהזדמנויות, ולי הייתה הזדמנות להיכנס לשיגעון של בית 'האח הגדול'. הייתה הזדמנות ולקחתי אותה בשתי ידיים". ההחלטה הגדולה הזאת הובילה את שי מיקה להחלטה גדולה אחרת. צפו

צילום מסך

באפריל 2016 שי מיקה יצאה מבית "האח הגדול" כמנצחת הגדולה, אבל היא ידעה שתכנית ריאליטי היא לא המציאות עצמה, אלא רק שבריר חולף ממנה. המציאות מורכבת ומשתנה כל העת, וכדי להתנהל בה נכון וגם ליהנות מהחיים, צריך לדעת להחליט את ההחלטות הנכונות ולזהות הזדמנויות כשהן בהישג יד.

החיים הם אוסף של החלטות ושינויים ולא משנה מה נעשה ואיפה נגור, הבית הוא המשפחה. והבית הוא המקום הבטוח שלנו, המקום שבו אנחנו פשוט אנחנו. עכשיו, כשהיא בת 26, שי מיקה פונה לשי מיקה הצעירה, שי של גיל 16, הרבה לפני שהשתתפה בהצגות וכיכבה בקמפיינים.

"הנה כמה דברים שהייתי אומרת לעצמי לפני עשור. החיים מלאים בהזדמנויות, ולי הייתה הזדמנות להיכנס לשיגעון של בית 'האח הגדול'. הייתה הזדמנות ולקחתי אותה בשתי ידיים. בגיל 26 תהיה לך דירה משלך, איזה טירוף. קחי עצה: תחסכי את הכסף של שכר הדירה בתל אביב ותגורי בה. זה ישפר פלאים את מצבך הכלכלי. תלמדי איך להתנהל כלכלית, איך להרוויח כסף בעצמך ולהיות עצמאית, כי בכל החלטה את צריכה לחשוב על עצמך". החליטה ועשתה.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully