וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמני הוניגמן מבקשים למכור חלקים מהרשת לבעלי רשת קיווי

21.3.2018 / 21:23

רשת אופנת שוהם של בצלאל בן שלום תשלם 8 מיליון שקל עבור סניפי הוניגמן קידס

הוניגמן. תמר מצפי (גלובס), מערכת וואלה!
הוניגמן/מערכת וואלה!, תמר מצפי (גלובס)

אופנת שוהם, שמחזיקה במותג הלבשת תינוקות וילדים קיווי, היא הרוכשת המיועדת של הוניגמן קידס ועוד מספר סניפים מרשת הוניגמן, שבהם יש גם מחלקות של אופנת ילדים. כך עולה מבקשת נאמני רשת האופנה הקורסת הוניגמן - רו"ח בועז גזית, עו"ד קרן רייכבך סגל ועו"ד פיני יניב, לקבלת אישור ביהמ"ש למכירת חלק מסניפי קבוצת קמעונאות האופנה שצברה חובות של כ-233 מיליון שקל שהיא אינה יכולה להשיב. על פי נוסח ההצעה שהוגשה הערב (ד') לבית המשפט המחוזי בתל אביב, חברת אופנת שוהם תרכוש את המותג הוניגמן קידס בתמורה לסכום של 8 מיליון שקל.

מפרטי הבקשה עולה כי המכירה תכלול את הנכסים הקשורים למותג הילדים של הרשת הקורסת, בהם זכויות השכירות בכ-58 חנויות, וזאת לצד המלאי של בגדי הילדים והתינוקות הנמכר ברשת. ההצעה כוללת התחייבות של הרוכשת להעסיק 70% מהעובדים בסניפים אשר נמכרים במסגרת הסכם המכר וכן את עובדי מטה המותג "הוניגמן קידס" (ללא עובדי יצור).

חברת אבני שוהם הינה חברה העוסקת בעיצוב, יבוא ושיווק בגדי ילדים ותינוקות תחת המותג Kiwi. נכון להיום מונה רשת אופנת שוהם 84 סניפים, ועד לסוף שנת 2018 היא מתעתדת לפתוח עוד כ-12 סניפים נוספים. החברה בבעלות מלאה ובניהול של בצלאל בן שלום. החברה הוקמה ב- 1993 והיא אחת מחברות בגדי הילדים המובילות בייצור ויבוא בגדי ילדים ותינוקות עבור סיטונאים וחנויות בוטיק. עד לשנת 2010 אופנת שוהם עסקה בייצור ויבוא בגדי ילדים ותינוקות עבור סיטונאים וחנויות בוטיק, אך לאחר שינוי מגמות בשוק הבגדים, הוחלט על שינוי אסטרטגי ופתיחת רשת חנויות בגדי ילדים בפריסה ארצית.

ההצעה של בן שלום היא אחת משלוש הצעות מגובות בערבות בנקאית שהוגשו לנאמני הוניגמן, כאשר במקביל גורמים נוספים המשיכו לנהל מגעים עם הנאמנים. שתי ההצעות המגובות האחרות שהתקבלו הינן הצעות לרכישת מיקומי החנויות בלבד, ללא מוניטין ופעילות. מדובר בהצעת קסטרו-הודיס, שעמדה על סכום של 4 מיליון שקל למיקומים של כ-36 סניפים, ושאינה כוללת התחייבות להעסיק את העובדים בחנויות אלה, ובהצעה נפרדת שהוגשה על ידי חברת גונג, בסכום של 600 אלף שקל לרכישת המיקומים של 4 סניפים.

  • עוד באותו נושא:
  • הוניגמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully