וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולאר תקשורת: הפסד תפעולי של 8.1 מ' ש' ברבעון; טלדור ומקסימדיה הקטינו ההכנסות מתחילת השנה ב-12%

ערן גבאי

27.11.2002 / 9:02

פולאר תקשורת עברה להפסד נקי ברבעון השלישי של 9.7 מיליון שקל; החברה ממשיכה לצמצם עלות המכר בעיקר בטלדור; העמידה ל-YES הלוואות בעלים ב-20 מ' ש' מתחילת השנה



פולאר תקשורת , החברה הבת פולאר השקעות (73%), רשמה ברבעון השלישי של השנה הכנסות של 98.5 מיליון שקל זהות לאלה שהשיגה החברה ברבעון השני, אז הן ירדו בכ-18% בהשוואה לרבעון המקביל ובכ-13.5% בהשוואה לרבעון הראשון של השנה.



החברה הסבירה ברבעון השני את הירידה בהכנסות בעיקר כתוצאה מירידה בהכנסות טלדור, כשמרבית הירידה היתה מכוונת בחברת הבת אלדור ממכירת ציוד מחשב.



בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו הכנסות פולאר תקשורת בכ-312.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-357.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הירידה מיוחסת לתוצאות טלדור ומקסימדיה.



החברה ממשיכה לצמצם את עלות המכר שלה וברבעון השלישי היא הסתכמה בכ-97.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-121.6 מיליון שקל ברבעון המקביל. עיקר הירידה מיוחסת לירידה בעלויות המכר בטלדור בעיקר בתחום מערכות תמיכה ואינטגרציה.



ההפסד התפעולי של החברה ברבעון השלישי של השנה הסתכם בכ-8.1 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי של כ-14 מיליון שקל ברבעון השני של השנה. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם הרווח התפעולי של החברה בכ-23.5 מיליון שקל.



פולאר תקשורת עברה להפסד נקי הרבעון של 9.7 מיליון שקל בהשוואה לרווח נקי של 15.3 מיליון שקל ברבעון השני של השנה, בעיקר הודות לרווח הון ממכירת מניות חברת פרטנר שהניבו לה רווח הון של 36.9 מיליון שקל. בתשעת החודשים הראשונים של השנה רשמה פולאר תקשורת רווח נקי של כ-15 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של כ-1.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה.



פולאר תקשורת העמידה ל-YES, בה היא מחזיקה בכ-10.4% מהמניות, הלוואות בעלים נוספות בהיקף של 20 מיליון שקל ויתרת ההשקעה ב-YES בספרי פולאר תקשורת הסתכמה בכ-117.3 מיליון שקל. פולאר תקשורת העמידה הלוואה נוספת ל-YES במהלך רבעון 4 של כ-2.1 מיליון שקל.



ההון העצמי של החברה מסתכם בכ-250 מיליון שקל כ-43.3% מסך הנכסים במאזן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully