וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפסדים בפולאר השקעות נמשכים: ההפסד הנקי ברבעון השלישי הסתכם ב-36 מיליון שקל

גולן פרידנפלד

27.11.2002 / 8:31

ברבעון הקודם רשמה החברה הפסד של 15 מיליון שקל, וברבעון המקביל 43.6 מיליון שקל; קונרס, המנוהלת על ידי רימון בן שאול, הפסידה 4.1 מיליון שקל



חברת פולאר השקעות מקבוצת שרם פודים קלנר ממשיכה במסורת ההפסדים שלה גם ברבעון השלישי של השנה. ברבעון זה הסתכמו הפסדיה של חברת ההשקעות בכ-36 מיליון שקל, וזאת לעומת הפסד של 15 מיליון שקל ברבעון השני של השנה והפסד של 43.6 מיליון שקל ברבעון המקביל. ההפסד בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם ב-44.6 מיליון שקל לעומת הפסד של 100.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.



החברה הבת קונרס טכנולוגיות המנוהלת על ידי רימון בן שאול, ממשיכה אף היא לתרום לשורת ההפסד של פולאר השקעות. ברבעון השלישי הפסידה קונרס כ-4.1 מיליון שקל, מתוכם מיוחסים 2.5 מיליון שקל למחיקות שביצעה החברה בגין אחזקותיה השונות. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו הפסדיה של קונרס ב-14.8 מיליון שקל, לעומת הפסד של 26.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה.



יתרת ההשקעות של קונרס הסתכמה ב-228.4 מיליון שקל והונה העצמי עומד נכון לסוף הרבעון השלישי על 152.2 מיליון שקל. השקעה נוספת של קונרס היא בחברת קונרס מערכות דפוס דיגיטלי אשר מחזיקה בשליטה בחברת ניפסון. ניפסון רכשה פעילות במסגרת הליך כינוס נכסים בצרפת של ייצור, מכירה ושיווק של מדפסות דיגיטליות להדפסות מסחריות בשחור לבן וזאת בתמורה לסך כולל של 9.4 מיליון יורו. הכנסותיה של ניפסון הסתכמו החל ממאי השנה ועד סוף ספטמבר ב-18.6 מיליון יורו מהם 12.6 מיליון יורו ברבעון השלישי. הרווח שהציגה ניפסון ברבעון השלישי הסתכם ב-400 אלף יורו.



החזקתה העיקרית של פולאר השקעות היא בפולאר תקשורת שמדווחת אף היא היום על תוצאותיה לרבעון השלישי. ההפסד של פולאר תקשורת ברבעון השלישי הסתכם ב- 9.7 מיליון שקל, לעומת הפסד של 15.1 מיליון שקל ברבעון המקביל. עיקר ההפסד של פולאר תקשורת מיוחס להפחתות שביצעה בגין השקעתה בנקסוס, אולם בסיכום תשעת החודשים רשמה פולאר תקשורת רווח של 15.1 מיליון שקל שנבע בעיקר ממימוש מניות פרטנר במחצית הראשונה של השנה.



זרוע הנדל"ן של פולאר השקעות, פולאר נדל"ן, סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 27.8 מיליון שקל בהשוואה להכנסות בהיקף של 26.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה. הגידול בהכנסות פולאר נדל"ן מיוחס בעיקר לאיחוד לראשונה של מלוא פעילות מכירות הדירות בארה"ב על ידי מנהטן גרופ, שקוזז בחלקו באי הכללת התוצאות הכספיות של חברת אפשטיין שנמכרה, וכן בשל עצירת פעילות TIME SHARING בקפריסין ברבעון השלישי.



היקף השקעות הקבע של פולאר השקעות הוא, על פי הספרים 27.5 מיליון שקל, בהשוואה לשווי שוק של 10.3 מיליון שקל בסוף ספטמבר ולשווי של 13.3 מיליון שקל סמוך למועד עריכת הדו"חות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully