וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל תעשיות מחקה 23 מיליון שקל בגין ההשקעה באי.סי.איי; ההפסד הנקי תפח לכ-219 מיליון שקל

אלי דניאל

27.11.2002 / 8:40

שווי השוק של ECI עדיין נמוך בכ-214 מ' ש' מערכה בספרים; ירידה של 51% ברווחי נשר לכ-18 מ' ש'; שחיקה של 2% בהכנסות לכ-651 מ' ש'; החברות הכלולות "תרמו" הפסד של כ-84 מ' ש'



חברתכלל תעשיות , הנמצאת בשליטת אי.די.בי פיתוח , מדווחת הבוקר על הפסד של כ-219 מיליון שקל ברבעון השלישי של השנה, עלייה של כ-40% לעומת ההפסד אותו הציגה החברה ברבעון המקביל.



הרבעון השלישי הוא הרבעון השני ברציפות בו מציגה החברה שורה תחתונה שלילית, וזאת לאחר שברבעון הראשון של השנה היא הצליחה לרשום רווח של 2 מיליון שקל. מתחילת השנה מסתכמים הפסדיה של כלל תעשיות בכ-276 מיליון שקל.



כלל תעשיות החליטה לבצע הפחתה בסך של 23 מיליון שקל בגין החזקותיה בחברת אי.סי.איי , וזאת בעקבות הערכת השווי אותה קיבלה החברה במהלך הימים האחרונים. יתרת ההשקעה של כלל תעשיות באי.סי.איי מסתכמת ליום ה-30 בספטמבר 2002 בכ-390 מיליון שקל, כ-214 מיליון שקל יותר משווי השוק של המניות שבידיה.



בשורת ההכנסות של החברה חלה ירידה בשעה שההכנסות הסתכמו בכ-651 מיליון שקל, כ-2% פחות מברבעון המקביל. מתחילת השנה מסתכמות הכנסותיה של החברה בכ-1.95 מיליארד שקל - 4% פחות מההכנסות בתקופה המקבילה. החברות הכלולות של כלל תעשיות "תרמו" לה ברבעון השלישי הפסד של כ-84 מיליון שקל.







חברת המלט נשר, המוחזקת ע"י כלל תעשיות בשיעור של 75% באמצעות משאב, הציגה ברבעון השלישי רווח של 18 מיליון שקל, ירידה של כ-51% לעומת רווחיה ברבעון המקביל. במהלך הרבעון חלה שחיקה בשיעור של כ-2% במכירות המלט, וזאת למרות עלייה של כ-8% בהיקף הכמויות שנמכרו על ידי נשר.



חברת הטקסטיל כיתן, הנמצאת בבעלות מלאה של כלל, תרמה אף היא רווח נמוך יותר בהשוואה לרבעון המקביל. כיתן השיגה ברבעון השלישי רווח תפעולי של 5 מיליון שקל, לעומת רווח של 6 מיליון שקל ברבעון המקביל. הירידה ברווח התפעולי של כיתן באה למרות שבשורה העליונה נרשם שיפור והמכירות גדלו ב-2% לכ-205 מיליון שקל.



- הרחבה תובא בהמשך -


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully