וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא לשכת סוכני הביטוח : "בעלי העסקים אינם יכולים לעמוד בדרישות המיגון המחמירות של חברות הביטוח"

TheMarker

27.11.2002 / 10:35

תובע רישוי מקצועי לסוקרים וקביעת תקן למיגון לעסקים



בעלי העסקים אינם מסוגלים לעמוד בדרישות המיגון המחמירות שתובעות כיום חברות הביטוח-כך אומר נשיא לשכת סוכני הביטוח יוסי מנור.



לדברי מנור, חלק מהסוקרים של חברות הביטוח מעלים דרישות מיגון בלתי הגיוניות ,בעלות יקרה ביותר, שבעלי העסקים הקטנים, אינם מסוגלים לעמוד בהם בגלל החריגות שלהם. " חלק מהסוקרים של חברות הביטוח אינם מקצועיים, מה גם שהמקצוע אינו בר רישוי ואין כל קריטריונים מקצועיים לעוסקים בענף זה ולכן אנו עדים לדרישות שונות ומשונות שאיש אינו יכול לבצע כתנאי לקבלת כיסוי ביטוחי" מציין נשיא לשכת סוכני הביטוח.



כדוגמא לאבסורד הקיים בענף מציין מנור כי יש חברות ביטוח שתובעות התקנת שלושה מטפי כיבוי לחנות בשטח של כ-60 ממ"ר המעסיקה עובד אחד בלבד. או ללחלופין דורשות " לנתק את הטוסטר במטבחון של משרד ,עם סיום העבודה בעסק המעסיק כ- 25 עובדים " , או התקנת מתזים (ספרינקלים ) במקומות בלתי סבירים. " עיקר נזקי האש נגרמו בישראל במרכזי מסחר גדולים או בבנייני משרדים גדולים, ואי אפשר להשליך את הדרישות המחמירות החלים על העסקים הגדולים על בעלי העסקים הקטנים" הוא מציין.



מנור הוסיף ואמר כי "הגיע הזמן לעשות סדר מקיף ביותר בענף. ראשית יש לקבוע קריטריונים מקצועיים לאלה המשמשים סוקרים. במקביל יש לקבוע תקן לציוד מיגון בבתי העסק הקטנים בישראל , כדי להפסיק את "החגיגה" של הדרישות המשונות והיקרות המוטלות על בעלי העסקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully