וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי שתה קמפרי במוזיאון תל אביב?

רונית מטיאס

28.3.2018 / 11:03

וגם: מי הגיע למדוד בגדים בחנות החדשה של אורבן אאוטפיטרס, מנכ"לית שילב היוצאת משיקה קולקצית קיץ, בפקטורי 54 מדברים על אושר ובאל על חוגגים 70 עם זמר עברי

חברת -IBBLS יבואנית קמפרי בישראל, ערכה אמש את אירוע Red Night במסעדת פאסטל בתל אביב. על ההפקה היתה אמונה חברת "דה-פלוס". המסעדה ורחבת מוזיאון תל אביב חופו בשטיח אדום וקושטו במאות ורדים אדומים. על במה בחוץ עלו לסירוגין עדי אולמנסקי עם שירה החדש snow, להקת המחול מריה קונג, ונערך מיצג אופנה. החוגגים נהנו מאוכל משובח וקוקטיילים שנרקחו מ"קמפרי טוניק" - המשקה הרשמי החדש של המותג.

יאניס סטראטוס, גילי דולברג דוידה פורנסיארו, ורוניקה פינטו, מתאו לווטצי, יאיר לוי, ארמנדו דה פאוליס אסף איוניר. אמיר יעקובי,
יאניס סטראטוס, גילי דולברג, דוידה פורנסיארו, ורוניקה פינטו, מתאו לוואטצי, יאיר לוי, ארמנדו דה פאוליס, אסף איוניר/אמיר יעקובי

בלוגמים: בכירי קבוצת "גרופו קמפרי" העולמית - יצרנית קמפרי בעולם, שהתרשמו מפעילות המותג בישראל, הנחשבת לאחת המדינות הגדולות בצריכת קמפרי בעולם; אסף איוניר, מנכ"ל IBBLS ; יאיר לוי, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה; יאניס סטראטוס, מנהל בכיר אזור אירופה; מתאו לווטצי, דירקטור שיווק אירופה; ארמנדו דה פאוליס, מנהל אזור אירופה; ורוניקה פינטו, מנהלת מותג קמפרי עולמי; סילביה גלביאטי, מנהלת חטיבת משקאות אפרטיף עולמי; יוסי שלו, סמנכ"ל שיווק וסחר טיב-טעם; ירון רגב ,סמנכ"ל רכש ישרוטל; אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי BBB; מארק און, מנכ"ל גט; דניאל לוי, מנהל שיווק מכבי תל אביב; יאיר דיקסטרו, מנכ"ל סולו איטליה; הניה נור, מבעלי שלטי נור; אירית פרלמן, מבעלי אנונימוס דנסרס; איש הנדל"ן אסי נקדאי; עמוס אפל , מבעלי רביבה וסליה; אנשי חיי הלילה אלעד גוזלן, עומר גרשון ורונן מיילים; ניר לוינגר, מנכ"ל חברת המכירות וההפצה בחברה המרכזית; ניר קניאס, סמנכ"ל שיווק מחלבת טרה; השף אבי ביטון.

אלינור וטלי אנג'ל. רונית מטיאס,
אלינור וטלי אנג'ל/רונית מטיאס
seperator

אורבניים באשדוד

דנה טרנר ומאיה בן נון. רונית מטיאס,
דנה טרנר ומאיה בן נון/רונית מטיאס

התרגשות גדולה נרשמה אתמול במתחם ביג פאשן אשדוד, שעה בה נפתחה החנות הראשונה בישראל של מותג האופנה הנחשק אורבן אאוטפיטרס. במהלך 2018 מתוכננות להיפתח 4 חנויות בהשקעה של כ-20 מיליון שקל, כשבחודשים הקרובים עתידה להיפתח חנות בשדרות ממילא בירושלים ובהמשך השנה 2 חנויות נוספות בקניון עיר ימים בנתניה וחנות דגל בדיזנגוף סנטר בתל אביב.

אסי ויזל, קרן קורץ זילבר הראל ויזל. רונית מטיאס,
אסי ויזל, קרן קורץ זילבר, הראל ויזל/רונית מטיאס

הראל ויזל, מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס אמר כי "אורבן אאוטפיטרס הוא מותג בינלאומי מוביל בתחום האופנה והלייף סטייל ואחת הרשתות הנחשקות בעולם. מדובר במותג פורץ דרך, בועט ובעל תפיסת עולם ייחודית, ואין לי ספק שחנויות אורבן אאוטפיטרס יהוו מוקד עליה לרגל לקהל הישראלי. סיגל אורון, מנכ"לית אורבן אאוטפיטרס ישראל, הבטיחה להעניק ללקוחות הישראלים חווית קניה מעוררת השראה וכי הקולקציות יתחלפו בתדירות גבוהה.

איתן בר-זאב, סיגל אורון, ארז מלכה , דובי שניידר. רונית מטיאס,
איתן בר-זאב, סיגל אורון, ארז מלכה , דובי שניידר/רונית מטיאס

סטפן לבן, יו"ר השיווק הבינלאומי של אורבן אאוטפיטרס הבטיח כי השותפות עם קבוצת פוקס היא הדוקה וקרובה והם נרגשים מפתיחת החנות הראשונה יחד. סטייסי בריט פיצג'רלד, מנהלת שיווק שוק אירופאי ופעילויות בינלאומיות בזיכיון של אורבן אאוטפיטרס אמרה שהמותג הוא ייחודי, החל מהשיווק במדיות החברתיות ועד נראות הקולקציות בחנויות, כך שלמעשה אין שתי חנויות זהות אחת לשנייה וכל חנות משקפת את התרבות המקומית העדכנית והצעירה. בריט פיצג'רלד הדגישה כי קבוצת פוקס נענתה לאתגר ועבדה בשיתוף פעולה עם הצוות שלהם על מנת להביא את הרשת לישראל.

בועז דריקס, גבי כנפו רונית אבישר. רונית מטיאס,
בועז דריקס, גבי כנפו, רונית אבישר/רונית מטיאס

עוד נכחו בהשקה: אסי ויזל, מבעלי קבוצת פוקס; מירב כהן ורויטל צוברי, מבעלות ללין וארז מלכה המנכ"ל; דנה טרנר, מנכ"לית רשת מנגו; טלי פורת, מנכ"לית פוקס הום; מיכל וחיים סקאל, מבעלי קבוצת סקאל שבאו לפרגן; קרן קורץ זילבר, סמנכ"לית שיווק קבוצת פוקס; איתן בר-זאב, מנכ"ל ביג מרכזי קניות; בועז דריקס, מנכ"ל ביג פאשן אשדוד.

מירב כהן ורויטל צוברי. רונית מטיאס,
מירב כהן ורויטל צוברי/רונית מטיאס
סטפן לבן, סיגל אורון, הראל ויזל. שוקה כהן
סטפן לבן, סיגל אורון, הראל ויזל/שוקה כהן
seperator

נועלים ומתרחבים

יעקב פרץ ועדי מולאיב. מקור זאביק דרור_3,
יעקב פרץ ועדי מולאיב/מקור זאביק דרור_3

מותג ההנעלה והלייף סטייל הבינלאומי סקצ'רס מבסס ומרחיב את פעילותו בישראל. כחלק מהמהלך הוקם בצומת כנות מרכז לוגיסטי על שטח של כ-3,800 מ"ר בהשקעה של כ-3 מיליון שקל, בנוסף לרשת חנויות אאוטלט.

קבעו את המזוזה: יעקב פרץ דירקטור סקצ'רס; עדי מוליוב, מנהלת פעילות סקצ'רס בישראל שסיפרה כי הקימו את השותפות בישראל לפני כשנתיים ומאז הם רואים צמיחה חזקה ומבוססת עם הקמת המרלו"ג החדש, רשת חנויות ריטייל ופעילות סיטונאית ענפה. לדבריה, השקעה זו מחזקת מאוד את המחויבות של המותג העולמי לשוק הישראלי ולצרכן המקומי והיא תשפר את היכולת של החברה לשרת את קהל הלקוחות ולהשפיע על השוק בצורה משמעותית מאי פעם.

seperator

חוצה עולם

חזי שייב ואסי שמלצר. אלירן אביטל,
חזי שייב ואסי שמלצר/אלירן אביטל

אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה, הגיע בשעת בוקר מוקדמת לאולם התצוגה של אופל בהרצליה, להשקת שני רכבי הפנאי שטח-גרנדלנד x וקרוסלנד x . חזי שייב, מנכ"ל אופל ישראל ציין שאופל נמצאת בשנת השקות, ולרגל השקת הרכבים מתוכנן קמפיין יוצא דופן בתחום עולם הרכב. יקי עיצב את האולם בגוני הלוגו של החברה עם שלל סידורי פרחים צהובים.

seperator

משתלבות באווירה

כרמית אלעד, יפעת רוזנברג וענת לוין. רונית מטיאס,
כרמית אלעד, יפעת רוזנברג וענת לוין/רונית מטיאס

ענת לוין, מנכ"לית שילב היוצאת, השיקה בחנות המותג בנמל תל אביב, את קולקציית קיץ 2018 של שילב - רשת מוצרי התינוקות והפעוטות הגדולה בישראל. את ההשקה ליוו כרמית אלעד, מבעליה החדשים של רשת שילב, ויפעת רוזנברג, סמנכ"לית השיווק.

הקולקציה הושקה באווירה אביבית עם ארוחת בוקר ברחבה החיצונית. לוין סיפרה כי קולקציית הקיץ החדשה של שילב מגשימה חלומות להורים ולילדים ומשלבת אופנה ונוחות בלתי מתפשרת, כשבקולקציה שמה שילב דגש על שימוש בטכנולוגיות חדשניות ושמירה על איכות המוצרים ומחירים אטרקטיביים ותחרותיים במיוחד.

seperator

הקאמבק של זארה

ניר ברקן, ג'ואי שוובל, אבי לוי, שמואל עטיה.. אסף לוי,
ניר ברקן, ג'ואי שוובל, אבי לוי, שמואל עטיה/אסף לוי

אבי לוי, מנכ"ל קבוצת מליסרון; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר ומשנה למנכ"ל קבוצת מליסרון; ניר ברקן, מנכ"ל עופר גרנד קניון חיפה; ג'ואי שוובל, זכיין זארה בישראל; ושמואל עטיה, מבעלי עטייה נכסים, נפגשו בפתיחה המחודשת של ענקית האופנה זארה בעופר גרנד קניון חיפה לאחר שיפוץ של 3 חודשים במהלכם נסגרה החנות.

seperator

חוגגים 70

טל קלדרון, ריטה ודגנית פלטי. סיון פרג,
טל קלדרון, ריטה ודגנית פלטי/סיון פרג

באווירת חגיגות ה-70 למדינה ואירועי 70 שנה לאל-על, הושק באל-על ברדיו בתל אביב פרויקט "טיסה אישית" - מיטב אמני ישראל הרכיבו פלייליסט ישראלי בו הם מביאים סיפורים מעניינים וחוויות אישיות מאחורי השירים שבחרו. החל מ-1 באפריל, יעלו לאוויר במערכות הבידור של מטוסי הדרימליינר ומשתמשי אפליקציית ה-dreamStream אל-על, פודקאסטים של האמנים שהוזמנו לפרויקט על ידי אל-על ורדיו תל אביב.

טל קלדרון שחר מרקוביץ עברי לידר מיקי שטרסבוגר מירה פיזיצקי. סיון פרג,
טל קלדרון, שחר מרקוביץ, עברי לידר, מיקי שטרסבוגר, מירה פיזיצקי/סיון פרג

אמיר רוגובסקי, סמנכ"ל שירות באל-על, אמר כי לכבוד אירועי 70 שנה לאל על הוחלט להציע ללקוחות חוויה שכולה תרבות ישראלית גם בדרכם לחו"ל.

seperator

עצמאיים בשטח

אלקנה צרפתי, עינת שרוף ורן אסא. שוקה כהן
אלקנה צרפתי, עינת שרוף ורן אסא/שוקה כהן

לרגל יום העצמאות ה-70 שנה למדינה, ערך ערוץ 24, בגנקי בתל אביב ערב ספיישל בשיתוף יקבי כרמל שחשפו במהלכו מהדורה מוגבלת של יינות בעיצוב מיוחד ברוח חגיגות 70 למדינה. עינת שרוף הקפיצה את יצחק (בוז'י) הרצוג, אוהד חיטמן, ורן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל.

seperator

הטוב ביותר

אסף שלו מנכ"ל רשת מלונות רימונים. אלעד גוטמן,
אסף שלו/אלעד גוטמן

אסף שלו, מנכ"ל רשת מלונות רימונים, התבשר כי מלון רימונים אילת נבחר ברשימת המלונות הטובים ביותר ב-hotels.com - אתר אמריקני מוביל להזמנת מלונות בעולם. באתר מופיעות חוות דעת וציונים על סמך רשמי אורחי המלונות.

שלו אמר שהם גאים בזכייה והודה לצוות העובדים על תרומתם לזכייה ולהערכה. שלו הוסיף כי העובדה שנכללו ברשימת הטובים ביותר של אתר hotels.com חשובה ביותר משום שהיא מסתמכת אך ורק על המלצות המבקרים במלון שהתארחו וחוו את חווית החופשה.

seperator

זמן האושר

שני פרידן, ריבי אירני ויפעת אירני. אביב חופי
שני פרידן, ריבי אירני ויפעת אירני/אביב חופי

יפעת אירני, מבעלי פקטורי 54 ויוזמת פרויקט FACTORY 54 LECTURE CLUB, ושני פרידן, ארחו ב"קלארו" שבמתחם שרונה בתל אביב את ההרצאה הרביעית בנושא אושר עם ד"ר שמעון אזולאי, דוקטור בפילוסופיה מהאוניברסיטה העברית העוסק בפיתוח תוכניות פדגוגיות וחינוכיות. אזולאי הרצה על מיתוס האושר והולדת המשמעות על הדברים החשובים. אזולאי אמר כי יש אין ספור דיונים סביב שאלת משמעות החיים על ידי טובי הפילוסופים והמדענים וגישתו מציעה כי על מנת להבין את משמעות החיים, על הפילוסופיה לחזור לאדם הפשוט ולחיי המעשה כפי שהיה בתקופת זוהרה.

יפעת אירני שמעון אזולאי. אביב חופי
יפעת אירני ושמעון אזולאי/אביב חופי

במאזינים: תומר אירני, מנכ"ל פקטורי 54; אביב גפן והבן דילן; ריבי אירני; דני מלניק ועוד. המוזמנים נהנו מקבלת פנים וההרצאה שהכנסותיה תרומה לעמותות לקידום החינוך בישראל.

seperator

חידושים במטבח

עזרא קדם אייל יקר  וחיים כהן. מורג ביטון,
עזרא קדם, אייל יקר וחיים כהן/מורג ביטון

באירוע KITCHEN SHOW 2018 שערכה חברת "קירוסקאי פלבם", הוצגו החידושים והטכנולוגיות בעולם ציוד המטבח למסעדות. השף חיים כהן אמר שחלק מהמסעדות הגדולות לא ישרדו כי ענף המסעדנות עובר לאוכל רחוב. יחד עם זאת, אמר כהן, יש פריחה עולמית של המטבח הישראלי ושפים ישראלים מובילים פותחים מסעדות בעולם, זאת לאור העובדה שהטעם הישראלי באוכל שונה מהקלאסיקות של המסעדנות הצרפתית או האיטלקית, שהוא מיוחד, לא שיגרתי ויש לו עתיד גדול בעולם.

אייל יקר, מנכ"ל "קירוסקאי פלבם" הכריז שלראשונה החברה תציע מסלול ליסינג תפעולי לציוד מסעדות בדומה לעולם הליסינג ברכב, מה שיאפשר למסעדנים צעירים לפתוח מסעדות מבלי להיכנס להשקעות כבדות.

seperator

מחוברים למזון

ניר ליאור ואודי בן שימול. יניב מילוא‎,
ניר ליאור ואודי בן שימול/יניב מילוא‎

חברת SODEXO ON SITE, מהמובילות בישראל לאספקת שירותים לעסקים, ערכה את כנס המנהלים השנתי במסעדה אותה מפעילה החברה במטה בפתח תקווה. האירוע נערך בסימן "מחוברות ומיזוג" לאחר שבינואר 2017, רכשה SODEXO את חברת ת.ד.ל.

המוזמנים נהנו מארוחת ערב, סטנד אפ עם קובי מימון, וקיבלו במתנה הגדת פסח שהיא פרי שיתוף פעולה בין השף מיקי שמו ועמותת "ילדים בסיכוי".

בחוגגים: אודי בן-שימול המנכ"ל; רינת לחנה, סמנכ"לית משאבי אנוש ותקשורת; ניר ליאור, מנהל חטיבת ת.ד.ל FM ; איתן מרכוס, סמנכ"ל רכש ולוגיסטיקה; מיכה רבאל, סמנכ"ל כספים ומערכות מידע; טל פיקלר וקובי סעדון, מנהלי חטיבת ההסעדה; טלי קוטלר, מנהלת QHSE (איכות, בריאות, בטיחות וסביבה) של החברה.

בין לקוחות החברה: מגדל, בית החולים אסותא אשדוד, אלביט מערכות, משרד הביטחון, חברת חשמל, פלאפון, בזק ונוקיה.

seperator

לרוץ רחוק

אסתר רוט שחמורוב, אנה ארונוב, יובל בראון, גלעד ווינגרטן. דייב שוורץ,
אסתר רוט שחמורוב, אנה ארונוב, יובל בראון, גלעד ווינגרטן/דייב שוורץ

יובל וחמדה בראון מבעלי סאוקוני ישראל השיקו בבית התרבות בסביון פאנל לרגל מרוץ סביון ה-10 ע"ש עומר (ניניו) חי . ד"ר גלעד ווינגרטן, הנחה פאנל בהשתתפות אנה ארונוב, האתלטית האולימפית אסתר רוט שחמורוב וסרן במילואים זיו שילון.

seperator

אוכלים ותורמים

שירי שניידר. יקי אמסלם. טל תפוחי. דני מריאן ויהודית פרוכט. מקור גל תקשורת,
שירי שניידר. יקי אמסלם. טל תפוחי. דני מריאן ויהודית פרוכט/מקור גל תקשורת

עו"ד אילן שרקון, שותף ומייסד משרד עו"ד "שרקון בן-עמי אשר ושות & נאמן קינן ושות", וערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה הישראלי, יזמו הפיקו ובישלו ארוחה שהכנסותיה תרומה לעמותת "בשובע" המספקת ארוחות לנזקקים ולעמותת "אפיקים".

בסועדים: שירי שניידר, מנהלת פיתוח עסקי במרכז הבנייה הישראלי; יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג; טל תפוחי, מנכ"ל גמלא השקעות; דני מריאן, יו"ר איגוד המהנדסים; יהודית פרוכט, מנהלת פיתוח עסקי נדל"ן מניב במרכז הבנייה הישראלי.

seperator

מעורר השראה

דנה רביד. גל חרמוני,
דנה רביד/גל חרמוני

כלמוביל מרצדס ערכה את המפגש החודשי לחוג לקוחות המותג תחת הקונספט MERCEDES INSPIRE. דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק, אירחה באולם התצוגה של מרצדס בהרצליה פיתוח לארוחת ערב במהלכה ציינה כי כחלק מהתוכנית השנתית של MERCEDES INSPIRE ומאסטרטגיית השירות של המותג, עומד הערך המוסף והעשרה ללקוחות בעולמות של השראה והעצמה.

seperator

ליל האוסקר

אבי חיימוף אורית בר שרון יקוטי. מקור נטע הר לב,
אבי חיימוף, אורית בר, שרון יקוטי/מקור נטע הר לב

בהשראת טקס האוסקר, חגגה קבוצת מעוף המשאב האנושי את "מעופסקאר" ב"וויט" בפרדס חנה. 300 עובדי החברה נהנו מארוחת ערב, ניר חיימוביץ' במופע על חושי, וחלוקת פסל זהב המעופף-סקאר לעובדים וותיקים.

seperator

מתלהבים ומשתעשעים

בועז תושב,יובל עיני, רני פלדמן, שי בוצר, זאביק גרינברג. רפי דלויה
בועז תושב, יובל עיני, רני פלדמן, שי בוצר, זאביק גרינברג/רפי דלויה

רני פלדמן, מנכ"ל כפר השעשועים, אירח בלופט מנדרין את זכייני ושותפי כפר השעשועים להרמת כוסית לחג. בתוכנית: ארוחת בוקר והרצאה של ערן שחר המכונה ד"ר התלהבות.

seperator

יד שנייה

שרון שסטוביץ, נטלי לוי וגיא אקרמן. אלירן אביטל,
שרון שסטוביץ, נטלי לוי וגיא אקרמן/אלירן אביטל

שרון שסטוביץ, ברק וגיא אקרמן, בעלי אתר האונליין MINE בחרו בנטלי לוי, נטלי דדון, ודנה זרמון להצטלם לסרטוני האתר שיעלו ברשתות החברתיות. האתר מציע פריטי יד שניה ממותגים במצב כחדש.

seperator

בקטנה

יניב חדד מבעלי רשת אופנת הלואו קוסט סלקשיין הרים כוסית בכל אחת מ-22 חנויות הרשת, בירך את העובדים וחילק שי לחג. המסע החל באילת והסתיים בבית שאן.

seperator

טדי שגיא מקבוצת "טדי שגיא" יתרום ערכות לנזקקים לחג הפסח ממוצרי הקוסמטיקה והמזון של פנינה רוזנבלום. הערכות יחולקו לנזקקים במספר עמותות.

seperator

שחקני מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ואוהדי הקבוצה גייסו כ-60 אלף שקלים לקניית סל מזון לחג עבור משפחות מעוטות יכולת. שחקני ואוהדי הקבוצה השלימו את מבצע "פסח כחול-צהוב" של קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב בשיתוף ארגון "אחים לסמל" ועמותת "פתחון לב", ויחד ארזו למעלה מ-250 אריזות מזון.

seperator

הקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין וארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) בשיתוף ארגון קרן לב"י והאגודה למען החייל - "יחד למען החייל", יעניקו את "תו הזהב" של רשת "שופרסל" בשווי 500 שקל לכ-10,000 חיילים בודדים וחיילים זכאי תשלומי משפחה. התווים מיועדים לרכישת מזון, הלבשה, הנעלה, ספורט ומוצרי חשמל בסניפי רשת "שופרסל" ברחבי הארץ ובכ-90 חנויות ורשתות מתחומים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully