וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנכ"לים בסאנגייט ממשיכים להתחלף: פטריק קורטין, שמונה לתפקידו המנכ"ל לפני פחות משנה, עזב את תפקידו

צורי דאר

27.11.2002 / 12:40

מדובר במנכ"ל השלישי של חברת הסטארט אפ שעוזב בתוך שנתיים; קורטין החליף את דורון קמפל, שתביעה מצד מעסיקתו הקודמת - EMC - מנעה ממנו להמשיך בתפקיד מנכ"ל סאנגייט



פטריק קורטין, שמונה בדצמבר 2001 למשרת יו"ר ומנכ"ל חברת הסטארט אפ הישראלי סאנגייט סיסטמס (SANgate Systems), עוזב את תפקידו. קורטין הוחלף לפי שעה על ידי ג'ורג' מקהורני, מנהל הכספים של סנגייט שהוזנק לכסא המנכ"ל באופן זמני.



החברה מסרה בתגובה כי קורטין עזב בעקבות מחלוקות בינו לבין המשקיעים בנוגע לכיוון העסקי בו צריכה החברה להתמקד.



קורטין, לשעבר יו"ר נשיא ומנכ"ל חברת פתרונות הרשת גנסין, הצטרף לסאנגייט בעקבות עזיבתו של דורון קמפל. קמפל הצטרף לסאנגייט בספטמבר 2001 לאחר שהתפטר מתפקידו כמנהל חטיבת ה-media solutions ב-EMC. האחרונה תבעה את קמפל בטענה כי הפר את סעיף אי התחרות בחוזה העבודה שלו, האוסר על בכירים בחברה למלא תפקידי ניהול בכירים בחברות מתחרות במשך שנה לאחר עזיבתם את EMC. EMC הצליחה להשיג צו מניעה האוסר על העסקתו של קמפל בחברה עד 31 באוגוסט 2002.



קמפל חזר ל-EMC וכמה חודשים מאוחר יותר מונה לתפקיד מנכ"ל ונשיא חברת הסטארט אפ דיליג'נט, אליו העבירה EMC את פעילותה בארץ לפני כשבועיים.



סאנגייט, שהוקמה ב-2000, עוסקת בפיתוח פתרונות קישור שנועדו להעברת נתונים באמצעות תת-מערכות אחסון נתונים של כל ספק. החברה, אותה הוביל אז המנכ"ל הראשון, אלן דיוויס, התמקדה בתחילת דרכה בפיתוח פתרונות העברת נתונים ממערכות מיינפריים למערכות אחסנה, תחום עיסוקה של של דיליג'נט כיום. עם הצטרפותו של קורטין החלה החברה בפיתוח פתרונות להעברת נתונים מערכות NT ויוניקס למערכות אחסנה.



החברה גייסה עד היום 25 מיליון דולר בשלשה סבבים מקרנות ההון סיכון JVP הישראלית ו-Battery האמריקאית. בסבב האחרון, ביולי 2001, השלימה החברה גיוס של 7 מיליון דולר. בסמוך לכך השיקה החברה את מוצר SANblaster S1000 הנועד להעברת מידע במערכות אחסון ומיושם בעיקר במקרים של התאוששות מאסונות. החברה צפויה להשלים סבב נוסף במהלך 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully