וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Regence הכניסה הקפסולה של גיוון אימג'ינג לכיסוי הביטוחי; לגיוון 38 מיליון מבוטחים פוטנציאליים בארה"ב

גתית פנקס

18.11.2002 / 16:17

ל-Regence נוכחות בוושינגטון, אורגון, יוטה ואיידהו ויש לה 3 מיליון מבוטחים; החברה תסבסד עבור מבוטחיה את עלויות האבחון בקפסולה של גיוון



עוד חברות ביטוח מתחייבות לסבסד עבור מבוטחיהן את עלויות הבדיקה בטכנולוגיה של גיוון אימג'ינג . החברה הישראלית מיוקנעם הודיעה היום כי Regence Group, שלה יותר מ-3 מיליון מבוטחים בארה"ב, תתחיל להכניס את הקפסולה של גיוון המאפשרת אבחון המעי הדק, אל הכיסוי הביטוחי שהיא מספקת (Reimbursement).



בכך מגיע מספר המבוטחים האמריקאים שיוכלו לקבל החזר על עלויות הבדיקה באמצעות הקפסולה ל-38 מיליון, כולל חברות ביטוח פרטיות וממשלתיות. יצוין, כי באוגוסט 2001, כאשר גיוון קיבלה את אישור ה-FDA לשיווק הקפסולה, לא היו כלל מבוטחים שהיו יכולים לזכות בהחזר.



ל-Regence סניפים באורגון, וושינגטון, יוטה ואיידהו. גיוון משווקת קפסולה (M2A) שמוחדרת לגוף בבליעה, ולאחריה הפציינט לובש מעין חגורה המתעדת ומקליטה את תנועת הקפסולה במשך היום. הערכה כוללת מצלמת וידיאו, סוללות ומשדר, השולח נתונים למערכת שמצויה אצל הרופא המטפל.



מכירות החברה בשוק האמריקאי היוו 60% ברבעון השלישי של השנה. החברה דיווחה לאחרונה על הכנסות של 7.5 מיליון דולר ברבעון השלישי ועל הפסד של 4 מיליון דולר או 16 סנט למניה. שווי השוק של גיוון אימג'ינג הוא כ-230 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully