וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובוס גרופ תשלב את מערכות C-nario לניהול פרסום ב"סינמה סיטי"

כתב וואלה! עסקים

27.11.2002 / 14:04

המערכות מבוססות על תוכנה המשמשת לניהול ושליטה בתצוגות וידאו ומולטימדיה מורכבות ומרובות מסכים

קבוצת דיסק-אין, המתמחה בתקשורת חזותית, הודיעה היום כי תתקין את מערכות C-nario החדישות לניהול פרסום במתחם בתי הקולנוע "סינמה סיטי" אשר ייפתח ביום שישי בצומת גלילות.

מערכות C-nario לניהול פרסום, אשר פיתוחן הסתיים השנה, מבוססות על תוכנה המשמשת לניהול ושליטה בתצוגות וידאו ומולטימדיה מורכבות ומרובות מסכים. מערכות אלו מיועדות לניהול פרסום בבתי קולנוע, קניונים ורשתות שיווק, לניהול תצוגות דיגיטליות במרכזי מבקרים ומוזיאונים ולהעברת מידע חזותי במוסדות וארגונים.

המערכות שתותקנה במתחם בתי הקולנוע "סינמה סיטי" מאפשרות שליטה על הקרנת פרסומות וקדימונים ב 21 האולמות שבמתחם - תוך סינכרון עם מכונות ההקרנה ותוך פילוח ממוקד של זמני ההקרנה ותכני הפרסומות המשודרות (לפי קהלי היעד). כמו כן מאפשרות המערכות שליטה על 70 מסכי "פלזמה" אשר יותקנו מחוץ לאולמות, וישדרו קדימונים לסרטים ולאירועים הקיימים במתחם.

בנוסף, תשלב גלובוס גרופ במתחם גם את מערכות C-nario לניהול מידע חזותי ממוחשב. המערכות ישמשו לתצוגה באיזור הקופות של לוח הקרנות הסרטים בפורמט גרפי רב שכבות, וישלבו שידור קדימונים, הודעות מקוונות על מצב מכירת הכרטיסים להצגות השונות, מבצעי הנחות בזמן אמת וידיעות מתפרצות.

קבוצת דיסק-אין הוקמה בשנת 1990 על ידי ארנון דיסקין, מייסד ומנכ"ל החברה. בעלי החברה הם ארנון דיסקין וחברת גרפוליט (בבעלותו של עודד מוזס). דיסק-אין ממוקמת בת"א ומעסיקה 40 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully