וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: הפרזנטור שהגיע לישראל היישר מקייפטאון

רונית מטיאס

3.4.2018 / 8:00

וגם: את מי ולמה הצחיקה אירינה נבזלין, רונן שמיר עושה את אשדוד, בורסת היהלומים בפריחה, איפה הייתה פתיחה מתוקה ומי הגבר שהדגים מריחת מייק-אפ על פניו?

גדולים מהחיים

מרינה גורביץ' נתן רוברטס. צילום: גיא זלצר,
מרינה גורוביץ' ונתן רוברסט, פרזנטורים של רשת האופנה ml/צילום: גיא זלצר

יפית פרץ, משנה למנכ"ל רשת האופנה ml לנשים וגברים, השיקה את קמפיין עונת אביב-קיץ 2018 באמצעות משרד הפרסום אופטימום, עם הפרזנטורים מרינה גורוביץ' ונתן רוברטס, שהגיע היישר מצילומים בקייפטאון, דרום אפריקה.

רוברטס, שמככב בקמפיינים בינלאומיים ביניהם ארמני, בוס ואספרי, יעשיר את חשבון הבנק שלו ב-80 אלף שקל לעונה. הצילומים נערכו בשואו-רום של גינדי תל-אביב.

seperator

ויהי צחוק

יולי אדלשטיין אליעזר שקדי אירינה נבזלין. צילום: אביב חופי,
יולי אדלשטיין, אליעזר שקדי ואירינה נבזלין/צילום: אביב חופי

אומרים שהצחוק טוב לבריאות: בבית התפוצות נפתחה התערוכה "ויהי צחוק - הומור יהודי מסביב לעולם", הסוקר את ההומור היהודי לאורך ההיסטוריה עם קטעי סרטים וסטנד-אפ, פריטי אספנות, כרזות, צילומים ועוד. הומור היה תמיד חלק בלתי נפרד מהחיים היהודיים והזהות היהודית, וזו הפעם הראשונה שכולם מכונסים תחת קורת גג אחת, חכמי חלם, ג'וחא והרשלה; דז'יגאן ושומאכר, האחים מרקס, וודי אלן וג'רי סיינפלד; מלני ברוס, שרה סילברמן, שייקה אופיר, הגשש החיוור, אסי דיין, הקופאית לובה ומירי פסקל.

בערב ההשקה סיפרה אירינה נבזלין, יו"ר דירקטוריון מוזיאון בית התפוצות ונשיאת קרן נדב, שאמרו לה כי מאחר שמדובר בתערוכה על הומור, עליה לספר בדיחה - אבל במקום זה היא בוחרת לתאר את ליל הסדר שלה, בו ישבו בין היתר סביב השולחן אמה החורגת וחברת הילדות שלה, ובעלה שמבוגר יותר מאבא שלה. נבזלין הוסיפה כי בית התפוצות הוא המוזיאון היחיד בעולם שמספר את סיפור העם היהודי; ומשמש מקום של זהות יהודית חיובית, אופטימית וצופה פני עתיד - ומכאן שהוא מהווה האכסניה המתאימה ביותר לקיום תערוכה בנושא הומור יהודי.

עדי אקוניס חנה פרי זן אופיר אקוניס. צילום: אביב חופי,
עדי ואופיר אקוניס וחנה פריזן/צילום: אביב חופי

בצוחקים: חנה פרי-זן, יו"ר אגודת הידידים; עדי אקוניס, מנכ"לית האגודה ובעלה השר אופיר אקוניס; השחקנית ליאת הר-לב; אתי וגד פרופר; דן להט; ואורנה ושייקה לוי.

אבי סלמן עדי אקוניס אופיר אקוניס חנה פרי זן. צילום: רונית מטיאס,
אבי סלמן, עדי ואופיר אקוניס וחנה פריזן/צילום: רונית מטיאס
שייקה לוי דן תדמור. צילום: אביב חופי,
שייקה לוי ודן תדמור/צילום: אביב חופי
seperator

חיבוק דב

אורלי עוז רונן שמיר רונית אבישר. צילום: רונית מטיאס,
אורלי עוז, רונן שמיר ורונית אבישר/צילום: רונית מטיאס

רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה המחזיקה בזיכיון מותג התכשיטים והאקססוריז הבינלאומי TOUS עם לוגו הדובי, השיק את החנות השביעית במתחם ביג אשדוד. שמיר סיפר כי השחקנית ההוליוודית ופרזנטורית המותג, גוונית פלטרו, ממשיכה להוביל זו העונה הרביעית.

באופנתיים: בועז דריקס, מנכ"ל ביג פאשן אשדוד; איתן בר-זאב, מנכ"ל קבוצת ביג; ערן אמציה, סמנכ"ל ניהול ותפעול קבוצת ביג; לירז רוזינסקי, מנהלת חטיבת הקמעונאות באלפא קוסמטיקה; אורלי עוז-שמואל, מנהלת ההדרכות באלפא קוסמטיקה; וסמדר יאנג, מנהלת שיווק TOUS.

דב סמדר יאנג רונן שמיר לירז רוזינסקי. צילום: רונית מטיאס,
סמדר יאנג, רונן שמיר ולירז רוזינסקי/צילום: רונית מטיאס
seperator

פריחת היהלומים

גד קרן יורם דבש הרב ישראל לאו פרופ' דרור עובדיה רונית לובצקי. צילום: אפי שמח,
גד קרן, יורם דבש, הרב ישראל לאו, פרופ' דרור עובדיה ורונית לובצקי/צילום: אפי שמח

יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים, ערך בלשכתו קבלת פנים להנהלת הבורסה, במהלכה אמר כי בחודשים האחרונים מורגש שינוי חיובי בעסקי היהלומים; וכי חברות בבורסה יוצאות מהמשבר הקשה ששרר בשנתיים האחרונות. דבש ציין פרויקטים שהגיעו להבשלה ומתחילים לקצור פירות, בהם חברות סטארט-אפ המחכות להיכנס לבורסה ולקיים שיתופי פעולה במסגרת החממה הטכנולוגית; מיזם המטבע הווירטואלי; פרויקט עלי-באבא; 2 מפעלים שהעבודות להקמתם נמצאות לקראת בנייה; וכן מרכז מכירות פומביות שהעבודה עליו מתחילה בימים אלו.

במוזמנים: הרב ישראל מאיר לאו, שסיפר כי כמו הבורסה הוא ציין 80 שנה להיוולדו - ובעוד שבבורסה 80 שנה זו חגיגה, אצל אנשים זו גבורה; פרופ' רונית לובצקי, מנהלת מערך המיון בבית חולים לילדים דנה, שהסבירה כי הקשר של בית החולים ובורסת היהלומים הוא רב שנים (ובית החולים נהנה מתרומות חברי בורסת היהלומים במהלך כל השנה ובמיוחד בחגים); פרופ' דרור עובדיה, מנהל מחלקת אורתופדיה בבית חולים דנה; פרופ' גד קרן, מנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים איכילוב; ראש העיר רמת גן, ישראל זינגר; בועז מולדבסקי, יו"ר מכון היהלומים; קובי קורן, נשיא התאחדות היהלומנים; חזי בלום, מ"מ מקום נשיא הבורסה; שלמה אשד, נשיא התאחדות אבני החן; ואמה ינובר, חברת הנהלת הבורסה.

seperator

מוסקבה-תל אביב

קורין ברוך אדוארדו פריירה. צילום: רונית מטיאס,
קורין ברוך ואדוארדו פריירה/צילום: רונית מטיאס

קורין ברוך, מנכ"לית חברת האיפור בובי בראון בישראל, ועדי קדם, מנהל השיווק של המותג, אירחו במרכז ההדרכה את אדוארדו פריירה, המאפר הבינלאומי של החברה - שהגיע לישראל לרגל השקת המייק-אפ החדש של המותג. פריירה ויתר על שירותי דוגמניות, והדגים את איכויות המייק-אפ על עצמו, כדי להוכיח שהוא מתאים לא רק לדוגמניות צעירות אלא לכל סוגי העור - וגם לעור בוגר כמו שלו.

פריירה שמח על מזג האוויר הנעים בישראל, וסיפר שהגיע אלינו היישר מביקור ברוסיה, שם נרשמה טמפרטורת שיא של מינוס 27, וביום החם ביותר נרשמה טמפרטורה של מינוס 11 מעלות. לכן, הוסיף כי הגיע לישראל - כדי להפשיר.

seperator

פתיחה מתוקה

אלי שקרצי דליה שקרצי גיא סברסקי שי נחשון מיכאל כרסנטי רן אלישע שאולי אלסברג. צילום: סימנים,
אלי שקרצי, דליה שקרצי, גיא סברסקי, שי נחשון, מיכאל כרסנטי, רן אלישע ושאולי אלסברג/צילום: סימנים

גיא סברסקי, סגן יו"ר קרן אדמונד דה-רוטשילד; מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה; ואלי שקרצי, מנכ"ל ובעלים אלמנדוס, חנכו את המרכז הלוגיסטי של החברה בפארק העסקים החכם של קיסריה. המרלו"ג המתקדם הוקם על די החברה לנכסי קיסריה בהשקעה של כ-7 מיליון שקל, והוא משתרע על פני שטח של 2,200 מ"ר וכולל אולם תצוגה, גלריה, משרדים, אזורי אחסנה, קליטה והפצה.

כרסנטי אמר כי פארק העסקים של קיסריה ממשיך להוביל בשיעורי תפוסה ברמה ארצית, ורשימת ההמתנה לפרויקטים שבבנייה הולכת ומתארכת. לאחר קביעת המזוזה ודברי הברכה, נהנו המוזמנים מכיבוד מתוק. טעמו: השפים מיקי שמו ואיתי רוגוזינסקי; שי נחשון, מנכ"ל שובל הנדסה; רן אלישע, סמנכ"ל החברה לנכסי קיסריה; ושאולי אלסברג, מנהל אגף ההנדסה.

seperator

אמנות תמידית

סרג'יו אדלשטיין דנה שבס ניקולה טראזי. צילום: יח"צ, דנה שבס,
סרג'יו אדלשטיין, דנה שבס וניקולה טראזי/צילום: יח"צ, דנה שבס

דנה שבס, יו"ר ועדת המיצוב והפיתוח של המרכז לאמנות עכשווית בתל-אביב (ה-CCA) ערכה בביתה שבשכונת צהלה בתל אביב קבלת פנים לרגל חגיגות ה-20 להיווסדו של המרכז; ופתיחת תערוכה בהשתתפות 44 אומנים המציגים 50 עבודות. במוזמנים: חברים, אמנים, שוחרי ותומכי הארגון.

seperator

דג שמח

גיא אלון אליעזר לויה ירון סיטון. צילום: ניר עצמון,
גיא אלון, אליעזר לויה וירון סיטון/צילום: ניר עצמון

חברת דג-און השיקה בסטודיו לבישול שלה בתל אביב את דג הברמונדי היוקרתי שגדל במעגן מיכאל. האורחים נהנו מארוחת שף ומופע בישול חוויתי עם השף לויה, כאשר כל הארוחה הייתה מבוססת על דג הברמונדי. עם המנות בתפריט ניתן למנות קבב ברמונדי על מצע סלט שעועית שחורה, חריימה ברמונדי, קרפצ'ו ברמונדי בוויניגרט חם וירקות שורש וסביצ'ה ברמונדי.

בטועמים: גיא אלון, מנכ"ל דג-און ומומחה בגידול דגים; משה עזרא, בעלים ושותף בקבוצת נטו; ירון סיטון, מנהל שיווק דג-און; חגי סגל, מנכ"ל מדגה ניר דוד; ודור אלדר, מנכ"לית אלדר תקשורת.

seperator

זריקת יופי

מימי ארנרייך סווטלנה מיכאליס אורית קאופמן דפנה וולפמן. צילום: יח"צ, מרסיק,
מימי ארנרייך, סווטלנה מיכאליס, אורית קאופמן ודפנה וולפמן/צילום: יח"צ, מרסיק

יאני ואן-לוגהאם, מומחה בינלאומי לרפואה אסתטית ויו"ר האגודה ההולנדית לרפואה אסתטית, היה אורח כנס שנערך בחסות חברת אלפאמדיקס בע"מ. הכנס כלל סבב סדנאות והרצאות מצפון ועד דרום בפני מאות רופאים מכל הארץ. ואן-לוגהאם הציג אינדיקציות הזרקה חדשות לאזור הצוואר עם רדיאס, המאפשר טיפול במרקם העור באזור ומעניק תוצאה שלא ניתן לקבל באמצעות חומצה היאלורונית או מכשור.

לדבריו, תוצאת הטיפול נשמרת כשנתיים ומעניקה כלי טיפולי חדש בארגז הכלים של רופאים העוסקים באסתטיקה. מדובר בין היתר בהזרקות להרמת גבות, לרקות שקועות, מילוי עדין למצח, לגב כף היד ולזרועות לשיפור המרקם. ואן-לוגהאם סיפר כי הרדיאס הוא חומר המבוסס על קלציום-מינרל הקיים באופן טבעי בגופנו ולכן הוא בטוח לשימוש, וכי המרפאה שלו באמסטרדם משמשת מרפאה לימודית לרופאים מכל העולם, המגיעים להתעדכן, ללמוד ולחדש את השיטות והטכניקות הטיפוליות.

seperator

בקטנה

היזמית מאיה שוורץ ואיש ההייטק שי מלצר יקימו ביוקנעם חלל עבודה משותף ראשון לחברות הייטק בלבד שייקרא PITCH. המתחם ייבנה באזור ההייטק והתעשייה בעיר, במבנה חדש הנמצא בשלבי הקמה ויכלול 2 קומות בנות 500 מ"ר כל אחת, בנוסף ל-500 מ"ר גג. סיום בניית הבניין מתוכנן ל-15 באפריל, ומסירת השטחים לחברות הייטק מתוכננת לחודש מאי השנה.

היזמים ישקיעו כ-3.5 מיליון שקל בעיצוב המתחם, שיכלול מעל 100 עמדות ישיבה ב-45 משרדים מרוהטים. עוד יכלול החלל אזור אופן ספייס, 4 חדרי ישיבות בגדלים שונים, כיתת לימוד, טרקלין עסקים ומתחמים להרצאות. על הגג יוקם אזור עסקי ובו אמפיתיאטרון קטן להרצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully