וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iNiru חתמה על מזכר הבנות עם מפעיל סלולרי אירופי להשקת שירות קופונים מבוסס מיקום

בעז בבאי

27.11.2002 / 19:12

שלמה רודב, מנכ"ל איניריו: מפעיל סלולרי במזרח הרחוק, בעל עשרות מיליוני מנויים, עורך כיום ניסוי רחב היקף בפתרון של החברה



חברת הסטארט אפ הישראלית איניריו (iNiru) חתמה על מזכר הבנות עם מפעיל סלולרי אירופי להשקה מסחרית בתחילת שנת 2003 של שירותי הפצת מידע וקופונים מבוססי מיקום. כך אמר היום ל-TheMarker, שלמה רודב, מנכ"ל החברה.



במקביל עורך מפעיל סלולרי במזרח הרחוק, המספק שירותי תקשורת סלולרית לעשרות מיליוני משתמשים, ניסוי רחב היקף בפלטפורמה מבוססת מיקום להפצת שירותי מידע וקופונים שפיתחה החברה.



המערכת של איניריו, המותקנת כיום ברשתות התקשורת הסלולריות של פרטנר ופלאפון, מפיצה כיום עשרות אלפי קופונים של מאות בתי עסק ל-100 אלף מנויים על השירות. לדברי רודב, השירות בישראל נחשב לשירות מבוסס המיקום הגדול בעולם, כאשר שיעור המימוש של הקופונים הינו הגבוה ביותר מכל קופון אחר המופץ באמצעות עיתונים, דיוור ישיר.



פלאפון השיקה את השירות החדש הנקרא, InirU Coupon, באוקטובר האחרון. השירות מאפשר קבלת הנחות ומבצעים המיועדים ללקוחות החברה, הנשלחים כהודעות SMS בהתאם לתחומי העניין שמגדיר הלקוח ועל פי מיקומו בזמן נתון.



פרטנר השיקה בשנה שעברה שלושה יישומים המבוססים על המערכת של איניריו. אלו מאפשרים למנויי פרטנר להגדיר רשימת חברים ולקבל הודעות SMS למכשיר הטלפון הסלולרי שלהם על הימצאות חבר בקרבתם, לקבל קופונים סלולריים ולהשתתף במשחק היכרויות באמצעות המכשיר הנייד.



איניריו השלימה באחרונה גיוס הון פנימי, שבו השתתפו החברה הישראלית לספנות והספק, המחזיקה 70% מהמניות של החברה, פרטנר ובאלדר אינווסט. פולאר תקשורת מקבוצת שרם פודים קלנר, שלא השתתפה בגיוס, רשמה ברבעון השלישי השנה הפרשה של 4.8 מיליון שקל לירידת ערך השקעתה בחברה.



איניריו מעסיקה כיום 30 עובדים, מרביתם במרכז המחקר והפיתוח בכפר סבא. המו"מ שניהלה באמצע השנה למיזוג עם חברות הסטארט אפ הישראליות ואליס (Valis) עלה על שרטון בספטמבר וחברת ואליס מתמזגת כיום עם חברת סלטרקס.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully