וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקייליין פיטרה כ-40% מ-16 עובדיה; המנכ"ל והמייסד המשותף, אריק יפעת, וסמנכ"ל הכספים, אמיר כהן, יפרשו

בעז בבאי

27.11.2002 / 20:10

קרן אאורה, המחזיקה 12% ממניות החברה, הפרישה 6.2 מיליון שקל לירידת ערך השקעתה בחברה; רועי מכנס, שמונה ליו"ר: ההחלטתה להתמקד בתחום הצבאי תאפשר לחברה לשרוד



חברת הסטארט אפ הישראלית סקייליין מערכות תוכנה (Skyline Software Systems) פיטרה כ-40% מ-16 עובדיה, רובם במרכז הפיתוח של החברה בארץ. זאת במסגרת תהליך רה-ארגון ומיקוד מחדש, שבמסגרתו יפרשו המנכ"ל והמייסד המשותף, אריק יפעת, וסמנכ"ל הכספים, אמיר כהן.



לאור הצמצום המשמעותי בפעילות החברה החליטה קרן אאורה , המחזיקה 12% ממניות סקייליין, להפריש ברבעון השלישי השנה סכום של 6.2 מיליון שקל לירידת ערך השקעתה בחברה.



רועי מכנס, שמונה ליו"ר החברה, העריך היום שהחלטת החברה להתמקד בשימוש בטכנולוגיה שפיתחה ליישומים בתחום הצבאי תאפשר לחברה לשרוד. לדבריו, החברה חתמה לאחרונה על מספר עסקות עם גורמים צבאיים בארה"ב והיא תסיים את השנה עם הכנסות של מעל מיליון דולר.



סקייליין פיתחה טכנולוגיה המאפשרת הפיכה של צילומי אוויר ותצלומי לוויין לתצוגת מחשב תלת ממדית, שניתן לנווט בתוכה תוך בחירת האזור או האתר שבו רוצים לצפות, ובחירת זוויות הראייה המועדפות על המשתמש. כלי התוכנה שפיתחה החברה על בסיס טכנולוגיה יועדו ליישומי משחק ובידור, אינטרנט מסחר אלקטרוני, אבל בשנה האחרונה מוכרת החברה את כלי התוכנה לשוק הבטחוני.



בסוף שנת 2000 ביטלה החברה את תוכנית גיוס ההון של כ-30 מיליון דולר לפי שווי חברה של כ-130 מיליון דולר, זאת כתוצאה מהמשבר בתחום האינטרנט, תחום הפעילות העיקרי של החברה באותה תקופה. גיוס ההון האחרון של סקייליין נערך באוגוסט 1999, לפי שווי חברה של 19 מיליון דולר לפני הכסף.



סקייליין הוקמה על ידי ישראל גיא, אריק יפעת ויצחק שטולץ, שהיו בעליו של בית התוכנה קומפרו, אותו מכרו לקבוצת נס טכנולוגיות. בשיאה העסיקה החברה כ-30 עובדים. בעלי המניות הבולטים של החברה מלבד אאורה הם: טכנורוב, שדות, ורטקס, שרם-פודים-קלנר, טכנופלסט ונצ'רס ופועלים שוקי הון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully