וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: איפה חגגו אנשי העסקים את המימונה?

רונית מטיאס

8.4.2018 / 13:28

בסביון, בנמל תל אביב וביפו: אנשי העסקים התכבדו במופלטות לרוב. וגם: מי השיק חנות פופ אפ חדשה בקניון ראשונים ואיפה נחנכה אנדרטה לזכרו של מוטי זיסר

מימונה בפרץ

איתמר ומאיה פרץ. רונית מטיאס,
איתמר ומאיה פרץ/רונית מטיאס

מאיה גולדהירש, בעלת פרץ-נדל"ן ובנקאות להשקעות, ובעלה איתמר פרץ, בעל קייטרינג "איתמר פרץ מטבח שף", ערכו אמש בגינת ביתם שבסביון את המימונה המסורתית, זו השנה ה-11, כפי שרק הם יודעים. שולחן אוכל עצום שכלל סלטים, שווארמה ופלאפל ושולחן מתוקים שלא היה מבייש את מלך מרוקו.

ישראל ועופרה רייף. רונית מטיאס,
ישראל ועופרה רייף/רונית מטיאס

בשיאו של הערב הזוג פרץ הפתיע את המעצב אלון חסון, חבר אישי שלהם, שהיה ממונה גם השנה על העיצוב המושקע, ואת בן זוגו גילי גרייפמן, וערכו לשניים שיינשאו בחודש הבא, טקס חינה מסורתי. המסיבה נמשכה עד שעות הבוקר המוקדמות עם ריקודים, רקדניות ואפקטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ציפי ויגאל לנדאו. רונית מטיאס,
ציפי ויגאל לנדאו/רונית מטיאס

בחוגגים: אילנית ואבי לוי, מנכ"ל מליסרון; ציפי ויגאל לנדאו, מבעלי בנק איגוד; סמדר נמרודי, יו"ר מלונות הכשרת הישוב; עופרה וישראל רייף, יעל ועמית ברגר, קרין ועידו קרוננברג, רנדי פלד, מיכל ורוני וייסברג, ליאת ושלום מוליוב, מבעלי אדידס ישראל וג'יאני קנטי, סמנכ"ל כספים אזורי באדידס; איילה ובועז מולדבסקי; רונית וחזי אביר; אירמה ואבי מיכאלי.

רוני ועזיתה אינסאז. רונית מטיאס,
רוני ועזיתה אינסאז/רונית מטיאס
ליאת ושלום מוליוב ג'יאני קונטו. רונית מטיאס,
ליאת ושלום מוליוב, ג'יאני קונטי/רונית מטיאס
אלון חסון וגילי גרייפמן. רונית מטיאס,
אלון חסון וגילי גרייפמן/רונית מטיאס
אורן ומגי הלפרין. רונית מטיאס,
אורן ומגי הלפרין/רונית מטיאס
seperator

מימונה בנמל

משה פטרבורג ותומס שקד. אלירן אביטל,
משה פטרבורג ותומס שקד/אלירן אביטל

גם איש הנדל"ן תומס שקד לא שובר מסורת וערך זו השנה ה-11 מסיבת מימונה מתוקה בחסות מכוורת יד-מרדכי לחברים ולמקורבים ברידינג 3 בנמל תל אביב.

בחוגגים: צחי ארבוב, משה פטרבורג, צחי חג'ג'.

seperator

סולחה במימונה

זהר וחני בלום. אביב חופי
זהר וחני בלום/אביב חופי

כ-2,000 אורחים התייצבו אמש במימונה שערכו זו השנה ה-13, חני וזוהר בלום, סגן ראש עיריית רחובות, שהודיע שהמימונה תקודם בכנסת כחג לאומי על ידי חברי הכנסת מאיר כהן ואורן חזן כשהכנסת תחזור מפגרת הפסח. במימונה נרשמה סולחה בין חברי הכנסת קארין אלהרר ואורן חזן שמסוכסכים מזה כשנתיים. המוזמנים נהנו ממופלטות ומ-130 סוגי ריבה שזוהר רקח במו ידיו ביניהן ריבת תירוש וריבת ג'ינג'ר.

seperator

פרש של מימונה

יצחק אלדן ורונית קלפון. מקור אלדן,
יצחק אלדן ורונית קלפון/מקור אלדן

אלינור ושלומי אמיר, מבעלי רשת הסופרמרקטים "פרשמרקט", ערכו מימונה בביתם שבסביון אליו עברו לאחרונה מרמת השרון.

התקבצו סביב הבריכה: הניה ומשה נור, מבעלי קבוצת נור; יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי; יצחק אלדן, נשיא מועדון השגרירים; עו"ד ציון אמיר; מירי בוהדנה, שלמה וישינסקי, נועם סמל; עזיתה ורוני אינסאז, בעלי רשת נעלי סקופ.

seperator

מימונה במגדל

קלייר חזן, שלוה הסל וגילה לפידות. רונית מטיאס,
קלייר חזן, שלוה הסל וגילה לפידות/רונית מטיאס

אנשי העסקים חיים וקלייר חזן, ערכו מימונה בדירתם שבמגדל נאם בשכונת פארק צמרת. חזן אפתה מגוון עוגות ולא פסחה על מופלטות ועוגיות מרוקאיות מסורתיות. במהלך הערב הפתיעה קלייר את חברתה גילה לפידות עם עוגת יום הולדת גבוהת קומה.

בחוגגים: שלווה ויורם הסל; גילה ועמי לפידות, סילבן שלום, פועה גורדון, משה טרי.

קלייר חזן, שלוה הסל, חיים חזן. רונית מטיאס,
קלייר חזן, שלוה הסל, חיים חזן/רונית מטיאס

מימונה יפואית

עו"ד רחל תורג'מן, יו"ר מנהלת "נס גויים" לתכנון קידום ופיתוח שכונת מגורים, ערכה בביתה ביפו מימונה מסורתית עם מתוקים וחברים.

באורחים: יצחק (בוז'י) הרצוג, יפית גרינברג וד"ר בני ארד, ראש עירית תל אביב רון חולדאי, האדריכל אייל טרסר, אוולין הגואל, הח"כיות נאווה בוקר ומירב מיכאלי.

seperator

זוכרים את זיסר

תומר גלאם,  ברכה זיסר ואלי אלעזרא. מקור בלזר,
תומר גלאם, ברכה זיסר ואלי אלעזרא/מקור בלזר

באשקלון הוצבה אנדרטה אמנותית לזכרו של מוטי זיסר שהיה בין יוזמי המרינה באשקלון ונפטר לפני כשנתיים בגיל 60. האנדרטה היא יוזמה של שותפו לעבר של זיסר, אלי אלעזרא, שביקש להנציח את זיכרו בדרך ייחודית. האנדרטה עוצבה על ידי האמנים האשקלונים נירה פורטוגלי ואלכסיי דאינזון, עשוי מדולוס - אבן בטון שמרכיבה את שוברי הגלים.

אלי אלעזרא, יו"ר קבוצת אלעזרא המחזיקה במתחם המרינה מול באשקלון, אמר כי מוטי היה אחד היזמים הענקים שהצמיח עם ישראל בעת החדשה, ואבן הדולוס משקפת את גודלו של זיסר. "בדולוס יש הרבה נשמה, לא רק בטון. וגם למוטי הייתה נשמה ענקית", אמר אלעזרא.

בחונכים: האלמנה ברכה זיסר, ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון לשעבר וסגן שר החוץ לשעבר אלי דיין, חברת הכנסת לשעבר, לאה נס, ובעלה רו"ח שלמה נס, וראש עיריית רחובות לשעבר, שוקי פורר.

seperator

תמונות במוזיאון

בני וחנה פרי-זן, דורון רבינא. רונית מטיאס,
בני וחנה פרי-זן, דורון רבינא/רונית מטיאס

במוזיאון תל אביב לאמנות נערכה קבלת פנים לתורמים מחו"ל. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר בגן הפסלים וסיור פרטי בתערוכת רטרוספקטיבה מקיפה של פמלה לוי (1949- 2004). בנוסף, סיירו הנוכחים גם בתערוכה "מוזיקה אסורה" המציגה תקליטי רנטגן שיוצרו ונוגנו במחתרת בברית המועצות בשנים 1960?1940.

באמנותיים: סוזן לנדאו, מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות; עירית רפפורט, יו"ר חוג ידידי המוזיאון; דורון רבינא, האוצר הראשי; מאיר ורותי שטרית; בני וחנה פרי-זן, יו"ר פעילים; איש העסקים פויו זבלדוביץ'.

seperator

מצפינים ומרימים

לירון שניידר ועידו מגל. מקור דנה כחלון,
לירון שניידר ועידו מגל/מקור דנה כחלון

עידו מגל, מבעלי חברת Lavido, ערך בחול המועד הרמת כוסית לחג בחנות הדגל ומרכז המבקרים של המותג במושב נהלל. מגל סיפר לעובדים שהגיעו מכל הארץ כי נחת באותו בוקר מסבב פגישות בארה"ב שעסקו בהרחבת הפצת המותג והרחבת שיתוף הפעולה עם אתר הלייף סטייל המצליח GOO שבבעלות השחקנית גוונית' פלטרו.

seperator

פופ-אפ אביבי

רותם בן מלך ורביב ארבץ. אורית פניני,
רותם בן מלך ורביב ארבץ/אורית פניני

רביב ארבץ, מנכ"ל מותג התיקים הבלגי kipling בישראל, ורותם בן-מלך, מנהלת השיווק של המותג, השיקו בקניון ראשונים בראשון לציון, חנות פופ אפ שתפעל עד סוף החודש. השניים השיקו במקום את קולקציית האביב.

seperator

יופי איטלקי

שולי ואורי רודריג. מקור רונן קוחלי,
שולי ואורי רודריג/מקור רונן קוחלי

בעלי חברת COSMETICS SR, אורי ושולי רודריג (שולי משמשת גם כמפתחת ופורמולטורית בחברה), חזרו מתערוכת Cosmoprof Bologna 2018 באיטליה הנחשבת כחשובה ומשפיעה ביותר באירופה בתחום הקוסמטיקה, טואלטיקה ומכשור הרפואי. השניים הציגו את מוצרי SR הידועים כמוצרים פעילים ברמת נראות רפואית, והציגו את סדרת ה-DMAE COLLECTION המועשרת בשמן זרעי הקנאביס. השניים ספרו למתעניינים כי כל המוצרים כחול-לבן, משווקים לקליניקות מקצועיות ומרכזים מורשים, ובעלי תקנים בינלאומיים מחמירים. אלון כהן, מנכ"ל החברה סיפר כי חזר לאחרונה מאוקראינה, שם חתם על חוזה בלעדי לשיווק מוצרי החברה.

seperator

הרעים

בני גנץ ובועז דקל. מקור וילדר,
בני גנץ ובועז דקל/מקור וילדר

בני גנץ הגיע לאירוע אזכרה 70 שנה לנופלים בקרבות נבי יושע בסמוך למוזיאון הרעות שנבנה בעזרת סטף ורטהיימר ובועז דקל - בנו של לוחם הפלמ"ח יהודה דקל. המוזיאון מנציח ומתעד את גבורת הלוחמים בשלושת הקרבות על כיבוש משטרת נבי יושע ב-1948 . גנץ סיפר שגדל על מורשת הקרב עליו כתב המשורר חיים גורי את ''שיר הרעות'' וחיים חפר כתב את השיר ''דודו'' על שמו של דוד צ'רקסקי מפקד יחידת הפריצה.

seperator

רואים עולם

רונן ואורנית שמחון. רונית מטיאס,
רונן ואורנית שמחון/רונית מטיאס

רונן ואורנית שמחון, יבואני משקפי REVO, השיקו את קולקציית המשקפיים של המותג האמריקני, וסיפרו בגאווה על הקשר של הזמר בונו שמרכיב רק את משקפי השמש של REVO המפורסמים בטכנולוגיה מתקדמת. השניים סיפרו כי החברה שמה לה למטרה למגר את מחלות העיניים באזורים מוכי גורל.

seperator

לונדון כן מחכה לו

טוביה דרור קוצ'ר, טוביה קלוגהופט,  ופיראס אל נאימי. מקור מרסיק,
טוביה דרור קוצ'ר, טוביה קלוגהופט ופיראס אל נאימי/מקור מרסיק

חברת "סינרון קנדלה" אירחה במלון דן תל אביב, את ד"ר פיראס אל נאימי, מומחה בינלאומי בתחום הדרמטולוגיה מלונדון שהשתתף בסדנא לדרמטולוגים ופלסטיקאים בכירים. בכנס הוצגו טיפולי לייזר מובילים לפתרון בעיות עור ואסתטיקה. אל נאימי פרסם כ-40 מחקרים בתחום העור ויש לו קליניקה מצליחה בלונדון. אורחים נוספים בכנס היו ד"ר ג'רד גאוגליץ מגרמניה, ופרופ' גרג גודמן מאוסטרליה, שהציגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully