וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטיקנה תחלק 5,000 משקפי שמש לחיילים

10.4.2018 / 9:24

חיילים וחיילות בשירות חובה יוכלו להירשם באתר רשת אופטיקנה ולקבל זוג משקפי שמש במתנה לכבוד יום העצמאות. ניידת של הרשת תנוע בין בסיסי צה"ל ותסביר על המבצע

משקפי שמש של אופטיקנה לחיילים. יח"צ,
משקפי שמש של אופטיקנה/יח"צ

לכבוד יום העצמאות הודיעה רשת אופטיקנה כי תחלק 5,000 זוגות משקפי שמש לחיילי צה"ל. לדברי החברה עלות המהלך עומדת על כ-2 מיליון שקל. את המשקפיים יכולים לקבל חיילים וחיילות בשירות חובה שיירשמו באתר האינטרנט של החברה. במהלך יום העצמאות תסתובב ניידת אופטיקנה בין בסיסי צה"ל ותסביר לחיילים על המבצע.

מנכ"ל רשת אופטיקנה, אלרועי תורג'מן, אמר כי "לכבוד יום העצמאות ה-70 לישראל החלטנו לנצל את ההזדמנות לתת את ההגנה הטובה ביותר לעיניים לקראת הקיץ למי שמגינים עלינו כל השנה. תחום משקפי השמש הוא תחום פרוץ ויש חשיבות יתרה לאיכות משקפי השמש, שיתנו הגנה אמתית של 100% מקרינת השמש עם הגנה מקסימלית שלUVA 400. לצערנו בשוק המשקפיים נמכרים הרבה מאוד זוגות משקפי שמש אופנתיים בקניונים ובשווקים שלא נותנים הגנה טובה וגורמים נזק. חשוב לנו כרשת האופטיקה המובילה והמקצועית להעביר את המסר החשוב הזה".

לדברי יובל טוכשניידר אופטומטריסט בכיר ברשת אופטיקנה "השימוש במשקפיים שאינן מספקות הגנה יכולה לגרום לנזק גדול מאד. עדשות שאינן חוסמת את קרני ה-UVA יוצרות נזק כפול. העדשה הכהה 'מרמה' את העין וכתוצאה מכך האישון גדול מאשר באופן טבעי. אבל ללא הגנה. מה שגורם ליותר קרניUVA לחדור לעין פנימה עד הרשתית וקרניUVB נבלמות על רקמות הקרנית ולא חודרות פנימה אבל גורמות לנזק אדיר. נזק שעלול להסתיים בקטרקט או פתירגיום (גוש שגדל על העין ופוגע בראיה) ועד אפילו מלנומה בעין. ההמלצה היא להעדיף ללכת בלי משקפי שמש כלל מאשר משקפיים שאינן מספקות את ההגנה ההכרחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully