וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השינוי שאתם לא רואים כשבונים בניין מול העיניים שלכם

2.5.2018 / 7:00

בשנים האחרונות תעשיית הבנייה נהנית מחידושים טכנולוגיים שונים שמכניסים לתוכה חברות ההייטק. איך זה קורה ומהם היתרונות שמהם נהנה כולנו? ארבעה מומחים בתחום סיפקו לנו את התשובה

ShutterStock

הטכנולוגיה משנה תחומים ותעשיות, ונוגעת כמובן בתחומים יותר מסורתיים. בשנים האחרונות הגיע תורה של תעשיית הבנייה והתשתיות ליהנות מחידושים טכנולוגיים שונים, ואנחנו מתחילים לראות יותר ויותר סטארט-אפים בתחום. תהליך זה מסקרן מאוד את קרנות ההון סיכון, שתורמות את שלהן להתפתחות.

"החלטנו לפתוח את השערים לסטארט-אפים וליזמים, לאפשר להם להתנסות יחד איתנו בטכנולוגיות שלהם ולראות איך זה עובד בשטח", אומר אורי בן-פורת, סמנכ"ל קיימות, חדשנות ושיווק בשיכון ובינוי. "המטרה שלנו היא לבנות יותר טוב, יותר מהר ויותר בזול. אנחנו משתמשים בכלים דיגיטליים בכל מה שאנחנו עושים, אנחנו יוצרים כיום מעבדה שתעסוק בתשתיות אנרגיה ומבנים".

דוגמה לכך אפשר למצוא במה שפיתחה חברת INTSITE. "אנחנו מפתחים מוצר שעוזר למפעילי מנופים באתרי הבנייה לשפר ביצועים - הן במישור הבטיחותי והן במישור התפעולי", אומר צח רם און מנכ"ל ומייסד INTSITE. "האתגרים של המיזמים בשלבים הראשונים הם בנושא זיקוק הבעיה והבנת הצרכים, וברגע שיש תשובה לשאלות הדרך יותר ברורה ויש הצלחה לגייס כסף. מדובר בפריצה לשוק חדש".

כדי לבחון את העניין בתחום החדש הזה, לחזות את העתיד הטכנולוגי בתחום הבניה והתשתיות ולנסות להבין מה מושך אל התחום חברות בינלאומיות, הזמנו לאולפן וואלה! NEWS את אורי בן-פורת, סמנכ"ל קיימות, חדשנות ושיווק בשיכון ובינוי, לוטן לבקוביץ, שותף בקרן GROVE, אבי פלדמן, מנכ"ל קרן הון סיכון Capital Nature וצח רם און מנכ"ל ומייסד INTSITE. צפו.

וואלה! NEWS בשיתוף שיכון ובינוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully