וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: איפה התארחו השגרירים של מנו ספנות

רונית מטיאס

11.4.2018 / 11:09

וגם: האדריכלית אורלי רובינזון משיקה ספר חדש, מירי בוהדנה עושה קאמבק לסטודיו C, זמרי האירוויזיון נחתו בישראל ורון חולדאי מפרגן לחנות פופ אפ חדשה ביפו

ספינת האהבה

סרגיי קופרנין ,איריס ומשה מנו, נתניאל אימפריאל. גיל חשמונאי.,
סרגיי קופרנין ,איריס ומשה מנו, נתניאל אימפריאל/גיל חשמונאי.

איריס ומשה מנו, מייסדי ובעלי מנו ספנות, אירחו את שגרירי המדינות השותפות של מנו ספנות לארוחת צהריים על סיפונה של ה"גולדן איריס" - אניית הדגל של הקבוצה. מנו, קונסול כבוד של רוסיה בישראל, אמר כי השנה החולפת עמדה בסימן הרחבת שיתופי הפעולה של מנו ספנות בתחום התיירות ובתחום הובלת המכולות שהובילה לחיזוק קשרי המסחר ושיתופי הפעולה עם המדינות השותפות לפעילות הקבוצה.

בחוגגים: אלכסנדר שיין, שגריר רוסיה בישראל; אדוארד ורטיאנוב, ראש המשלחת המסחרית כלכלית בשגרירות רוסיה; לואיזה וארקלאס, ראש לשכת התיירות של קפריסין בישראל; רבקה ויונה יהב, ראש עיריית חיפה; בניהם של משה ואיריס מורן מנו ורעייתו אלינה ולירן מנו המכהנים בתפקידי ניהול בכירים בקבוצה.

seperator

בפנים ובחוץ

אורלי רובינזון ושוקי שוורץ. רונית מטיאס,
אורלי רובינזון ושוקי שוורץ/רונית מטיאס

אורלי רובינזון, שספרי האדריכלות שלה הפכו לקלאסיקה ישראלית, השיקה באולם התצוגה של טולמנ'ס בהרצליה את ספרה החדש Indoor- Outdoor העוסק בקשר גינה-בית-חיים. המוזמנים נהנו מקייטרינג משובח של השפים אסא ועראן מקייטרינג - AB2 ו-DJ שהנעים את הזמן. ממש כמו בספר, החגיגה נערכה באולם התצוגה בפנים וברחבה שבחוץ שהוסבה לגינה.

אלי ברק , רונית יודקביץ ושוקי שוורץ. רפי דלויה
אלי ברק , רונית יודקביץ ושוקי שוורץ/רפי דלויה

זהו ספרה ה-31 של רובינזון והוא עוסק בתרבות החוץ בבית הישראלי. הספר ממחיש את חוויית הגינה בשלל צורותיה תוך הצצה לעשרות בתים מכל חלקי הארץ, שבהם סביבת החוץ היא חלק מהותי ובלתי נפרד מהבית.

לירון שוורץ- גילת, ערן בינדרמן, שוקי שוורץ ושירלי שוורץ- קאופמן. רפי דלויה
לירון שוורץ-גילת, ערן בינדרמן, שוקי שוורץ ושירלי שוורץ-קאופמן/רפי דלויה
אורלי רובינזון ומיכי סתר. רונית מטיאס,
אורלי רובינזון ומיכי סתר/רונית מטיאס
נאורה גולדברג, ,איתן גליקמן, אבי שילת. רונית מטיאס,
נאורה גולדברג, איתן גליקמן, אבי שילת/רונית מטיאס

במשיקים: שוקי שוורץ, מבעלי טולמנ'ס; בני כהנר; חנה אטינגר; ערן רולס, מנכ"ל מרכז הבניה הישראלי ואחיה של רובינזון. בנוסף נכחו באירוע אדריכלים ומעצבים מהסצנה הארץ ישראלית וביניהם: רמה דותן, סרג בן-דויד, קארן גור, פיצו קדם, עדי סמט, ערן בינדרמן, טל פיש, מיכי סתר, גיא וליקסון, שירלי דן, ליה גיל.

טל תמיר טל גולדשמיט ערן בינדרמן. רונית מטיאס,
טל תמיר, טל גולדשמיט, ערן בינדרמן/רונית מטיאס
שירלי דן וליה גיל. רונית מטיאס,
שירלי דן וליה גיל/רונית מטיאס
שירי שניידר הילה ישראלביץ, אורלי רובינזון. רונית מטיאס,
שירי שניידר, הילה ישראלביץ, אורלי רובינזון/רונית מטיאס
דובי וויט לימור זומר נירית פרנקל. רונית מטיאס,
דובי וויט, לימור זומר, נירית פרנקל/רונית מטיאס
seperator

כספת פולנית

דביר אינדיג. מורג ביטון,
דביר אינדיג/מורג ביטון

עו"ד דביר אינדיג, מנכ"ל בריקסטון, חתם על מו"מ לשכירת מתחם כספות בבנק ING בקטוביץ' שבפולין. מתחם הכספות ישתרע על שטח של כ-1,500 מ"ר ויכלול כ-10,000 כספות בבניין מ-1930 ששימש בזמן מלחמת העולם ה-2 כמטה של הצבא הגרמני. דמי השכירות עומדים על כ-25 אלף דולר לחודש, וההסכם נחתם לתקופה של 5 שנים.

seperator

הלו ישראל

נטלי ואריק מימון. רונית מטיאס,
נטלי ואריק מימון/רונית מטיאס

שטיח אדום נמתח במרינה בהרצליה לכבוד ביקור של 25 נציגי מדינות שונות שינסו להצטרף להיכל התהילה ולזכות בתחרות הזמר של האירוויזיון 2018 שתתקיים בליסבון. האירוע, בחסות החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה, הוא אחד מסדרת אירועים שנקבעו לזמרים שהגיעו במיוחד לישראל כדי להשתתף במופע קידום התחרות ISrael calling 2018 -. המוזמנים נהנו מקוקטייל, הופעה מיוחדת של דנה אינטרנשיונל, זוכת האירוויזיון 1998 עם השיר "דיווה". (הזכייה השלישית בתולדות ישראל בתחרות).

בנוצצים: משה פדלון, ראש עיריית הרצליה; איש העסקים אריק מימון ואישתו נטלי, קונסולית כבוד של צרפת בישראל; טלי אשכול, מפיקת האירוע, שאמרה שהיא מתרגשת להביא לישראל ביחד עם משרדי הממשלה, זו השנה השלישית, קרוב ל-30 משלחות, וצוותי תקשורת מהגדולים והחשובים באירופה להנות מישראל.

seperator

עובדים במרחבים

נעמי גרינברג לוי איילת מאמו שי ושחר מטורין. מקור טל רבינא,
נעמי גרינברג לוי, איילת מאמו שי ושחר מטורין/מקור טל רבינא

נעמי גרינברג לוי, מנהלת Spaces - המותג ההולנדי להשכרת מרחבי עבודה בהרצליה, אירחה במתחם אירוע נטוורקינג עסקי. בין הנוכחות היתה סמנתה סקרמנטו, השרה לשוויון מגדרי של גיברלטר, שהגיעה בראש משלחת נשים לביקור בישראל ונחשפה לסביבה העסקית, ליוזמות ולהשקעות הון סיכון בישראל שכולה על טהרת המין הנשי.

בפאנלסטיות: נעה מץ פסיכולוגית סטארטאפים מייסדת TeamDiligent; קרן תמרי, מנטורית לסטארט אפים; ענת כהן שפכט, יזמית נדל"ן; אירית יניב, שותפה בקרן השקעות אקסלמד; הדר אביאל, יזמית ומומחית לחדשות טכנולוגית; איילת מאמו שי, יו"ר לשכת המסחר ישראל גיברלטר.

seperator

תעסוקה שווה

אורן הלמן, שמואל גולדברג, אדוארד יעקובוב, ליאת בלבן. מקור אורן הלמ(1)ן,
אורן הלמן, שמואל גולדברג, אדוארד יעקובוב, ליאת בלבן/מקור אורן הלמ(1)ן

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT מכון טכנולוגי חולון, העניק לאורן הלמן, סמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל ומייסד "סיכוי שווה", תעודת הוקרה על פעילות חברתית בשילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה. התעודה ניתנה במהלך יריד תעסוקה של היחידה להכוון תעסוקתי ב-HIT מכון טכנולוגי חולון, שעמד בסימן הזדמנות שווה לכולם אותו הובילה ליאת בלבן, ראש היחידה להכוון תעסוקתי, במסגרת דקאנט סטודנטים, בהשתתפות למעלה מ-50 חברות מהתעשייה.

הלמן ייסד את דפי הפייסבוק והלינקדאין "סיכוי שווה" לשילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה בהתנדבות מלאה. בחטיבה שבניהולו בחברת החשמל, מועסקים 7 עובדים עם מוגבלות מתוך 50, המהווים כ-14% מכלל החטיבה.

seperator

מה רואים

לאי דקה,  לונה מנסור,  נביל גרה. מקור יפה אפרתי,
לואי דקה, לונה מנסור, נביל גרה/מקור יפה אפרתי

לואי דקה, מנכ"ל רשת "אופטינייס"; נסר מואסי, מנהל השיווק; ונביל גרה, מנהל סניף יפו-תל אביב, אירחו בסניף "אופטינייס" ביפו, את לונה מנסור, כוכבת הסדרה "פאודה". הם הציגו לה מבחר דגמים והיא מדדה, ערכה משאל באינסטגרם, ובעזרת החברים בחרה משקפיים של CHOPARD.

seperator

הולכים על בטוח

ג’וני אלבז ומטאוס ג?ראטה. מקור אורת סלעי (1),
ג’וני אלבז ומטאוס ג?ראטה/מקור אורת סלעי (1)

ג'וני אלבז, מנכ"ל ובעלים של חברת קפלה - יבואנית מותגי כפכפי איפנמה, ריידר וגרנדה, ארח את מטאוס ג'ראטה, מנהל מכירות באסיה של חברת גרנדנה ברזיל, בפתיחת חנות המותג ברחוב שנקין בתל אביב. השניים בחנו את קולקציית קיץ 2018 של המותגים שבחנות גרנדנה ברזיל.

seperator

קרן שמש

מיכל אבן חן ואושרה פרידמן. קרן שמש,
מיכל אבן חן ואושרה פרידמן/קרן שמש

מיכל אבן-חן, מנכ"לית קרן-שמש, ערכה מפגש קהילה למנטורים במרכז עמותת "דעת" בתל אביב. אושרה פרידמן, מנחת התכנית "מחוץ לבועה" ויזמית ופעילה חברתית, הרצתה על כלי חדשני של מנגנון שיתופי כלכלי בשם קובה - CUVE, שמקורו באתיופיה.

מדובר בשיטה פשוטה - כל חודש משלמים החברים סכום קבוע, ובכל פעם אחד אחר לוקח את כל הקופה. במקום להפקיד מדי חודש כסף לחיסכון למטרות כמו שיפוץ הבית או חופשה משפחתית, בני העדה האתיופית מנהלים מנגנון של חיסכון קהילתי סגור, שמבוסס על ערבות הדדית ומגלם בתוכו ערך מוסף יקר מפז: המשפחתיות. הקובה הפך מכלי כלכלי למשפחות בעדה האתיופית לכלי שגם עסקים חדשים ויזמים צעירים משתמשים בו כאופציה לאיסוף וחסכון של סכום מסוים שהם צריכים על מנת להקים או לקדם את העסק שלהם.

קרן-שמש הוא ארגון ללא כוונת רווח המעודד בעלי עסקים מוכשרים להקים עסקים חדשים ומפרנסים בישראל, הארגון קולט לשורותיה מידי שנה מעל ל-300 עסקים חדשים המלווים על-ידי למעלה מ-450 מתנדבים כולם אנשי עסקים מנוסים.

seperator

חלב ודבש

קרן לייבוביץ, תומר גורן, רוני סומק, אלי מזרחי, אביבית פריאל, ארז קומורובסקי. ירדן סטפנסקי,
קרן לייבוביץ, תומר גורן, רוני סומק, אלי מזרחי, אביבית פריאל, ארז קומורובסקי/ירדן סטפנסקי

דנה ברן, סמנכ"לית שיווק מזקקת מילק אנד האני - מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, השיקה לרגל יובל ה-70 למדינת ישראל את רוטס - ליקר עשבים ותבלינים ארצישראליים מתקתק שיוצר במהדורה מוגבלת. על מנת לבטא את הישראליות והשורשיות של המשקה החדש, נבחרו 7 אנשים המבטאים את הישראליות ממגוון תחומי עשייה, כשכל אחד מהם בחר את התבלין או הצמח המסמל בעיניו את ישראל ושיקבע את טעמו הסופי של המשקה. ארז קומורובסקי בחר בציטרה; רוני סומק ביסמין, קרן לייבוביץ' בשקד, אלי מזרחי בכוסברה, ד"ר אלישיב דרורי בטימין, אביבית פריאל בטרגון ותומר גורן בהל.

seperator

פופ-אפ משולב

ברק נחמני ורון חולדאי. מקור עליזה וניצן,
ברק נחמני ורון חולדאינ/מקור עליזה וניצן

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, קפץ למתחם נור ביפו כדי לפרגן לברק נחמני, יזם הפופ-אפ "ריזורט" - מותג המשלב פריטי אופנה והום דקור מרוקאים. לאירוע הגיע גם מנואל וולמר, אמן ומעצב שעבד עבור מלך מרוקו.

seperator

הקאמבק

שירי אבן זהב, מירי בוהדנה וסמדר אשכנזי ריוויט. רפי דלויה
שירי אבן זהב, מירי בוהדנה וסמדר אשכנזי ריוויט/רפי דלויה

סמדר אשכנזי ריוויט, מנכ"לית רשת סטודיו C, הגיעה לסניף קריית עתידים כדי לפגוש את מירי בוהדנה ואחייניתה נועם בוהדנה שעשו קאמבק לאחר 9 שנים ונבחרו שוב לככב כפרזנטוריות של רשת מכוני החיטוב והעיצוב לנשים סטודיו C. הקמפיין יעלה בכל הפלטפורמות בהיקף של 2.5 מיליון שקל והמסר הוא שלא הכל עובר בגנים, וחשוב לעסוק בספורט ולשמור על אורח חיים בריא.

seperator

הזכייה הגדולה

חוה פנדל, אלדן לידור, מיכל חכימיאן. מקור דניאלה רייבנבך,
חוה פנדל, אלדן לידור, מיכל חכימיאן/מקור דניאלה רייבנבך

השופינג בקניוני עופר השתלם לרז לידור. אמש היא התייצבה עם אביה במשרדי הנהלת עופר בקניותר נס ציונה, שם קיבלו ממיכל חכימיאן, מנכ"לית הקניון ומחווה פנדל, מנהלת השיווק, המחאה על-סך 30 אלף שקל בהם זכתה בעקבות השתתפות במבצע "שופינג כפי יכולתך" שערכה קבוצת קניוני עופר באפליקציה של הקניונים-MY OFER.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully