וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WeWork של אדם נוימן רכשה את מתחרתה הסינית Naked Hub

אושרית גן-אל

12.4.2018 / 10:23

החברה אישרה את העסקה בפוסט בבלוג שלה שכתב נוימן. פרטי העסקה לא צוינו, אך לפי בלומברג שווי העסקה הוא כ-400 מיליון דולר

WeWork ברחוב דובנוב בתל אביב. צילום: איל יצהר, גלובס
משרדי Wework/גלובס, צילום: איל יצהר

WeWork של הישראלי אדם נוימן רוכשת את אחת המתחרות הגדולות שלה בסין - Naked Hub. החברה אישרה את העסקה בפוסט בבלוג שלה שכתב נוימן, לאחר שסוקרה בהרחבה בתקשורת הסינית. פרטי העסקה לא צוינו, אך לפי בלומברג שווי העסקה הוא כ-400 מיליון דולר.

Naked Hub היא ענף של חברת הנופש היוקרתית הסינית Naked Group, שהוקם ב-2015. רוב המשרדים שהיא מציעה נמצאים בבייג'ין ושנגחאי, אבל היא התרחבה גם לאוסטרליה, הונג-קונג וויאטנם. בסך-הכול, לדבריה, יש לה 10,000 חברים שמשתמשים בשירותיה ב-24 משרדים. עוד לא ידוע בשלב זה איך יתבצע המיזוג בין שתי החברות.

נוימן כתב בפוסט כי "מצאנו חברה שחולקת איתנו את דרך החשיבה על חשיבותם של מרחב, קהילה, עיצוב, תרבות וטכנולוגיה. אני מאמין שלכולנו יש השפעה עמוקה, ואנחנו עוזרים לעסקים ברחבי סין לצמוח, לגדול ולהצליח".

WeWork הושקה בסין ב-2016, והמשרד הראשון שהקימה היה בשנגחאי. היום יש לה 13 משרדים בסין, והיא מתכננת להגיע למעל 40 עד סוף השנה, צעד שלדבריה יכפיל את מספר החברים בה בסין מ-10,000 אלף ל-40,000.

מתחרה נוספת מרכזית ל-WeWork בסין היא Unicorn Ucommune, שנקראה בעבר URwork ושינתה את שמה בעקבות תביעה של WeWork. בשנה שעברה החברה רכשה מתחרה נוספת שלה באסיה - את SpaceMob הסינגפורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully