וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים זכה בתואר הבנק הטוב ישראל לשנת 2018

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

15.4.2018 / 14:09

הפרס הוענק לבנק, זו השנה השביעית ברציפות, על ידי המגזין Global Finance לאחר התייעצויות עם אנליסטים וסקר בקרב קוראיו. "הכרה של גוף מקצועי מוביל בעולם בכך שלקוחות בנק הפועלים נהנים מרמת השירות הגבוהה ביותר במערכת הישראלית"

בנק הפועלים, פברואר 2012. שי אוקנין
בנק הפועלים/שי אוקנין

המגזין היוקרתי Global Finance העניק לבנק הפועלים את תואר "הבנק הטוב ביותר בישראל לשנת 2018". זו השנה השביעית ברציפות שהמגזין מעניק את התואר הזה לבנק הפועלים.

ההכרזה על בחירת בנק הפועלים נעשתה במסגרת בחירת המגזין בבנקים הטובים ביותר מ-150 מדינות ברחבי העולם. הבחירה נעשתה על ידי צוות עורכי המגזין, בהסתמך על בדיקות מקיפות והתייעצויות עם אנליסטים וממלאי תפקידים שונים במערכות הבנקאות והפיננסים. בין הקריטריונים שנלקחו בחשבון בבחירה - גידול בהיקף הנכסים, רווחיות, התפשטות גיאוגרפית, קשרים אסטרטגיים, פיתוחים עסקיים חדשים וחדשנות במוצרים. לכך נוסף סקר שערך Global Finance בקרב קוראיו - שרובם בנקאים ומומחי פיננסים בכירים - במטרה להגביר את מהימנות התוצאות ובמטרה לחזק את תהליך בחירת הבנקים הטובים ביותר.

"אנו גאים מאוד על הזכייה בתואר 'הבנק הטוב בישראל' זו השנה השביעית ברציפות, מטעם המגזין רב היוקרה .Global Finance", אמר מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו. "הפרס מהווה הכרה של גוף מקצועי מוביל בעולם בכך שלקוחות בנק הפועלים נהנים מרמת השירות הגבוהה ביותר במערכת הבנקאות הישראלית, וכי בנק הפועלים הוא המצטיין בישראל מבחינת הצלחתו להתאים את מוצריו ושירותיו לצרכי לקוחותיו, לצד מאמץ מתמשך לקדם חדשנות טכנולוגית המוסיפה ערך ללקוחותינו. אני מבקש להודות ל- Global Financeובעיקר לעובדים והמנהלים המוכשרים והמסורים של בנק הפועלים, שההישג נזקף לזכותם".

פרס "הבנק הטוב ביותר בישראל" יוענק בטקס חגיגי במסגרת הכנס השנתי של קרן המטבע הבינלאומית, המתוכנן להיערך בוושינגטון בחודש אוקטובר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully