וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי, הם משלנו: המותגים הישראלים שמצליחים בעולם - ובגדול

18.4.2018 / 8:19

כולנו אוהבים קצת גאווה ישראלית - בין אם זו שחקנית שכובשת את הוליווד, או רשת חנויות שמצליחה איפה שכל האחרים רק חולמים. אספנו כמה מותגים שגרמו לנו להצביע לעבר החנות שלהם בטיול ולצעוק בקול "היי! הם ישראלים!"

חגיגות ה-70 כבר כאן ולכל אחד ואחת הן מסמלות משהו אחר. יש כאלו שמתמוגגים מ-70 שנים של מוזיקה ישראלית, אחרים אומרים שהדבר הכי ישראלי כאן הוא האוכל, ויש את אלו שרוצים לדבר דווקא על האופי המיוחד של האנשים. לתמהיל העצום הזה מצטרפת התעשייה הישראלית והחברות הגדולות שמייצגות אותנו בחו"ל. בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר רשתות ישראליות שעושות חיל מעבר לים, מתרחבות ופותחות חנויות במרכזי הקניות הגדולים ביותר וברחובות היוקרתיים בעולם. הרי כולנו אוהבים קצת גאווה ישראלית - בין אם זו שחקנית שכובשת את הוליווד, דוגמנית שמכירה מקרוב את המסלולים של מילאנו או רשת חנויות שמצליחה איפה שכל האחרים רק חולמים. ואחרי שבילינו בחו"ל בחגים, אספנו כמה מותגים שגרמו לנו להצביע לעבר החנות שלהם בטיול ולצעוק בקול "היי! הם ישראלים!".

קולקציה של סבון לכבוד יום העצמאות ה-70. דן לב,
המוצרים המפנקים ביותר בחדר האמבטיה שלנו. קולקציה של סבון לכבוד יום העצמאות ה-70/דן לב

ללין וסבון: אנחנו לא יודעים מה הגיע קודם - החיבה שלנו למוצרי אמבט ריחניים ויפיפיים או רשתות סבון וללין שגרמו לנו להבין שקרם גוף, קצף אמבט וסבון ידיים יכולים להיות המוצרים המפנקים ביותר בחדר האמבטיה שלנו. אבל זה לא באמת משנה, כי מסתבר שגם בעולם אנשים נהנים להסתובב שעות ארוכות בחנויות הריחניות, להתנסות בשמנים, למרוח קרמים ונסות להחליט בין ניחוח לבנדר לווניל. את הסניפים של שתי הרשתות אפשר למצוא ברחבי יפן וארה"ב ואת אלו של סבון תוכלו לראות גם בבירות האירופאיות ואפילו בקאריביים!

מארז של ללין. יחצ,
בכל העולם נהנים להיכנס לחנות, להריח ולרכוש. מארז של ללין/יחצ

לחמים: אנחנו אולי מתלוננים על התורים הארוכים בכניסה למאפיות הנפלאות האלו, אבל נגלה לכם שבניו יורק התורים ארוכים יותר. לחמים פתחו את המאפיה הראשונה בתפוח הגדול ב-2013 ומאז הספיקו לפתוח שני סניפים נוספים של BREADS ברחבי העיר. עכשיו רק נשאר לנסות לגרום לאמריקאים להגיד "לחמים" במבטא ישראלי.

אורי שפט מאפיית לחמים. צילום:  דיויד רוי דוניאס,
פתחו את המאפיה הראשונה בתפוח הגדול ב-2013 ומאז הספיקו לפתוח שני סניפים נוספים בניו יורק. לחמים/צילום: דיויד רוי דוניאס

ארומה: מסתבר שאחת מרשתות בתי הקפה שנמצאת כמעט בכל מקום בעולם, עם מעל ל-40 סניפים בקנדה, יותר מעשרה בארצות הברית ועוד סניפים באוקראינה וקזחסטן לא מגיעה מאיטליה אלא דווקא מישראל. ואין כמו לגלות את הלוגו האדום מתנוסס בגאווה בזמן שאנחנו מבלים בחו"ל, משום מה זה תמיד גורם לנו לרצות סנדוויץ' חלומי וכוס קפה הפוך.

סניף ארומה בקניון מלחה, ירושלים. נועם מושקוביץ', מערכת וואלה! NEWS
עשרות סניפים ברחבי העולם. ארומה/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ'

אהבה: AHAVA הפכה מזמן לאחת החברות האהובות בעולם וכמעט ואין תייר שלא מנצל את החופשה בישראל כדי להצטייד בכמה מוצרים טבעיים מים המלח, אבל אם פתאום תגיעו לגרמניה, הונגריה, פיליפינים או סינגפור תוכלו להיכנס לאחת החנויות היפיפיות של המותג ולהגיד לעצמכם - כמה נוח שאצלנו אפשר לקנות את המוצרים האיכותיים בכל אחת מרשתות הפארם.

קרם של AHAVA.
אם פתאום תגיעו לגרמניה, הונגריה, פיליפינים או סינגפור תוכלו להיכנס לאחת החנויות היפיפיות של המותג. AHAVA

סופר-פארם: כמו שרימל הפך לשם נרדף לכל המסקרות, כך בעיניהם של ישראלים רבים הפכה רשת סופר פארם לכינוי של כל בתי המרקחת והפארמים. בתחילת שנות ה-2000 סופר-פארם התחילה בפעילות בינלאומית וכיום היא מפעילה למעלה מ-30 סניפים בעולם, כדי שנדע בדיוק איפה להצטייד בקרמים, חיתולים או שמפו, גם כשאנחנו בחו"ל.

סניף סופר-פארם. אלעד גונן,
בעיניהם של ישראלים רבים הפכה רשת סופר פארם לכינוי של כל בתי המרקחת והפארמים/אלעד גונן

טבע נאות: החברה, שמאמינה בנעליים נוחות שמיוצרות מחומרים משובחים פועלת כבר יותר מ-70 שנה ונותנת פייט לכל אלו שאומרים שנעליים לא יכולות לשלב בין נוחות ליופי. ונראה שהעולם מסכים עם החזון של החברה, כי את הנעליים המיוחדות שלהם תוכלו למצוא בלמעלה מ-6,000 נקודות מכירה מסביב לעולם.

את כל הרשתות המצליחות האלה אפשר למצוא גם בקניוני עזריאלי שברחבי הארץ, וליהנות מכל מה שיש להם להציע קרוב לביתכם.

נעלי טבע נאות בחנות בעיר נארה, יפן. אדר ריכטר, מערכת וואלה! NEWS
נעלי טבע נאות בחנות ביפן/מערכת וואלה! NEWS, אדר ריכטר
וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully