וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון מקדמי בהליך הפלילי נגד זאבי וצ'רנוי בנוגע לרכישת מניות בזק

אסף ברגרפרוינד

28.11.2002 / 8:13

בישיבה נקבע כי הפרקליטות תעביר לידי הסנגורים את עיקרי החקירה בתוך 4 חודשים כדי לאפשר להם להכין את הטיעונים להליך שימוע בפני היועמ"ש לממשלה



בית המשפט המחוזי בירושלים קיים אתמול דיון מקדמי בהליך הפלילי שמתקיים נגד גד זאבי, מיכאל צ'רנוי, זאב רום ועו"ד מיכאל קומיסר בנוגע לעסקת רכישת מניות בזק . הדיון התקיים בפני השופט יעקב צבן שמונה בכדי לנסות להגיע להסכמות שיאפשרו את ייעול ההליך המשפטי. בדיון שהתקיים בלשכתו של השופט נכחו רק עורכי דינם של הנאשמים ונציגת פרקליטות המדינה עו"ד מיכל סיבל. בישיבה נקבע כי הפרקליטות תעביר לידי הסנגורים את עיקרי חומר החקירה בתיק בתוך 4 חודשים כדי לאפשר להם להכין את הטיעונים להליך שימוע שאמור להתקיים בפני היועץ המשפטי לממשלה. אם ידחה היועץ את הטיעונים ינוהל המשפט בפני השופטת יהודית צור.



בכתב האישום, שהוגש על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה בכפוף להליך של שימוע בפני היועץ המשפטי לממשלה, נטען כי רכישת 20% ממניות בזק על ידי זאבי נעשתה שלא כדין. כתב האישום מייחס לצ'רנוי שמיוצג על ידי עו"ד יעקב וינרוט, ולזאבי שמיוצג על ידי עו"ד דן שיינמן, עבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות על חוק איסור הלבנת הון.



כתב האישום הוגש גם נגד עו"ד מיכאל קומיסר שייצג את זאבי בהליכי הרכישה של בזק ויוצג בדיון על ידי עו"ד יעקב עציוני, השותף במשרדו, ונגד זאב רום שניהל את עסקיו של צ'רנוי בישראל ומיוצג על ידי עו"ד נבות תל-צור. בכתב האישום נטען כי זאבי קיבל את האישורים לרכישת מניות בזק תוך שהוא מסתיר מהרשויות בישראל את העובדה שאת ההון העצמי לרכישת המניות, בסך 160 מיליון דולר, קיבל מצ'רנוי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully