וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשובה מזרים כסף לקומיוטק: מבצעת הנפקת זכויות בהיקף של כ-41 מיליון שקל

אלי דניאל

28.11.2002 / 14:14

דלק השקעות הודיעה שתממש זכויות בהיקף של כ-15 מיליון שקל; תמורת ההנפקה מיועדת, בין היתר, לפירעון הלוואות מדלק ולאומי ושות' בסך של כ-9.8 מיליון שקל; גרין לא צפויה לממש הזכויות שיוקצו לה



חברת קומיוטק , הנמצאת בשליטה של איש העסקים יצחק תשובה באמצעות דלק השקעות וקרן ההון סיכון גרין , מבקשת לגייס מבעלי המניות הקיימים שלה סך של כ-41 מיליון שקל (ברוטו) במסגרת הנפקת זכויות שתתבצע בחודש הבא.



דלק השקעות כבר הודיעה לקומיוטק על כוונתה לממש את כל הזכויות שיוענקו לה בהנפקה, כך שהיא תרכוש כ-5.75 מיליון מניות של קומיוטק לפי מחיר של 2.61 שקלים למניה, ובתמורה כוללת של כ-15 מיליון שקל. בשונה מדלק השקעות, גרין איננה מתכוונת ליטול חלק בהנפקת הזכויות.



ראוי לציין כי המחיר אותו תשלם דלק השקעות גבוה בכ-36% ממחיר מניית קומיוטק בשוק, כך שייתכן שבסופו של דבר היא תהיה בעלת המניות היחידה אשר תממש את הזכויות, ובמקרה שכזה היא תחזיק בכ-70% ממניות קומיוטק. תמורת ההנפקה מיועדת, בין היתר, לפירעון הלוואות אותן קיבלה החברה מדלק השקעות ומבית ההשקעות לאומי ושות'.



כך, קומיוטק אמורה לשלם לדלק השקעות סך של כ-8.5 מיליון שקל כהחזר הלוואת בעלים, ותשלום בסך של כ-1.3 מיליון שקל עתיד להיות מועבר ללאומי ושות'. ליתרת התמורה לא נקבע ייעוד ספציפי, והיא תשמש את החברה לשם מימון פעילותה העסקית.



קומיוטק אשר במהלך חודש מארס השנה החלה לפעול גם בתחום הסלולר, לאחר שעד אז היא השקיעה בחברות טכנולוגיות, סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של כ-16.8 מיליון שקל ועם הפסד של 179 אלף שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully