וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי השליטה ברוזבאד גוזרים קופון מעסקת אלון קפיטל: החברה מחלקת דיווידנד בסך 30 מ' ש'

אלי דניאל

28.11.2002 / 14:42

חלקם של ויסמן, בירן ובן סירא בדיווידנד - 22 מיליון שקל; עסקת אלון קפיטל הניבה הכנסות רבעוניות של כ-95.7 מיליון שקל ו-40 מיליון שקל נוספים יתקבלו בשנתיים הקרובות; הרווח הנקי - 68.6 מיליון שקל



דודי וייסמן, שרגא בירן ואבי בן סירא, בעלי השליטה בחברת ההשקעות רוזבאד מדיקל , עתידים לגזור קופון מעסקת "אלון קפיטל", עסקה אשר הניבה לחברה הכנסה של כ-95.7 מיליון שקל. וזאת, לאחר שהחברה הודיעה היום על כוונתה לחלק לבעלי מניותיה דיווידנד בהיקף של 30 מיליון שקל, מזה חלקם של שלושת בעלי השליטה מסתכם בכ-22 מיליון שקל.



היום הקובע לחלוקת הדיווידנד יהיה ב-8 בדצמבר 2002, "יום האקס" יהיה למחרת ?ב-9 בדצמבר, והדיווידנד עצמו יחולק לבעלי המניות ב-22 בדצמבר.



ובתוך כך, החברה פירסמה היום את דו"חותיה לרבעון השלישי, דו"חות אשר הראו רווח נקי של כ-68.6 מיליון שקל, רווח הנובע רובו ככולו מעסקת "אלון קפיטל". רווח זה, גדול פי כמה מהרווח שהושג ברבעון המקביל ואשר הסתכם בכ-7.9 מיליון שקל. מתחילת השנה מסתכם הרווח של החברה בכ-68.2 מיליון שקל.



במהלך הרבעון החולף ביצעה החברה הפחתה לירידת ערך בסך של כ-1.3 מיליון שקל, ובנוסף נרשם הפסד של 1.7 מיליון שקל מני"ע סחירים. מתחילת השנה מחקה החברה השקעות בהיקף של כ-3.1 מיליון שקל וההפסד מפעילות בני"ע סחירים הגיע ל-2.1 מיליון שקל.



היתרות הנזילות של החברה הסתכמו בתום הרבעון השלישי בכ-60 מיליון שקל. בנוסף, רוזבאד עתידה לקבל מאלון ארה"ב במהלך השנתיים הקרובות את יתרת התמורה בגין עסקת "אלון קפיטל" בסך של כ-40 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully