וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 מיליון דולר לא סייעו לפון אור: מפטרת 20 מ-35 עובדיה

עינב בן יהודה

28.11.2002 / 14:37

בשיאה העסיקה החברה כ-70 עובדים; החברה גייסה מאז 1995 40 מיליון דולר בשלושה סבבים

חברת הסטארט אפ הישראלית פון אור, המפתחת פתרונות שמע חסיני רעשים, פיטרה בימים האחרונים 20 מ-35 עובדיה, כך נודע ל-TheMarker. סמנכ"לית הכספים של החברה, ציפי קגן, ציינה היום כי החברה החליטה לצמצם פעילותה על מנת להתאים עצמה למצב השוק. "לפון אור קופת מזומנים מכובדת", אמרה קגן, "החברה תתמקד מעתה בשווקים מצומצמים וקטנים יותר".

פון אור, שזכתה לפני כשנה בקטגוריית התקשורת בתחרות חברות הסטארט אפ שנערכה במסגרת ועידת ההיי-טק, בחסות חברת רואי החשבון והייעוץ דלויט טוש ברייטמן אלמגור, גייסה עד היום כ-40 מיליון דולר בשלושה סבבים.

כשבוע לפני הקיצוצים, פירסמה קרן ההון סיכון אינוונטק, המחזיקה ב-14.2% ממניות החברה, את דו"חותיה, מהם עלה כי דירקטוריון פון אור הנחה את הנהלתה לצמצם הוצאותיה למינימום הנדרש.

החברה שהוקמה ב-1995 ע"י ד"ר אלכס פריצקי יצאה מהחממה הטכנולוגית באשקלון, לאחר השקעת סיד של אינוונטק וקונצרן קנווד היפאני. כמו כן, נמנים על המשקיעים בחברה אינטל קפיטל, קרן סטאר, תמר טכנולוגיות, סייפרטק, קרן ג'אפקו, חברת מיצובישי, בנק ההשקעות DRW וקרן RHO מארה"ב.

פון אור מאור-יהודה, עוסקת בפיתוח, שיווק וייצור של מיקרופון אופטי המשקיט רעשי רקע, פיתוח המבוסס על חיישנים אופטיים חדשניים ומדויקים. גרסאות מתקדמות של המוצר, נבחנות אצל מספר יצרני רכב מובילים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully