וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן קוריאה-ישראל תדון באישור מענקים ל-8 פרויקטים משותפים בעלות של כ-7 מיליון דולר

בעז בבאי

28.11.2002 / 15:05

מאז הקמתה ב-2001 אושרו ע"י הקרן מענקים של מיליון דולר לשלושה פרויקטים משותפים לחברות ישראליות ודרום קוריאניות



מועצת המנהלים של הקרן הדו לאומית קוריאה-ישראל (KORIL-RDF) תדון בתחילת דצמבר באישור מענקים ל-8 פרויקטים משותפים לחברות ישראליות וקוריאניות בעלות כוללת של כ-7 מיליון דולר.



מנכ"ל משרד המסחר, התעשייה והאנרגיה הקוריאני, ביונג הו לי, העומד בראש הצד הקוריאני, יגיע לישראל לצורך המפגש של מועצת המנהלים של הקרן. בראש הצד הישראלי עומדים מנכ"ל התמ"ס, אמיר חייק והמדען הראשי בתמ"ס, ד"ר אלי אופר.



מאז הקמתה ב-2001 אושרו ע"י קרן קוריאה-ישראל מענקים בסך של מיליון דולר לשלושה פרויקטים משותפים לחברות ישראליות ודרום קוריאניות. הפרויקטים שאושרו הם של ראנקום (Runcom) הישראלית עם החברה הקוריאנית APST לפיתוח מערכת וידיאו אלחוטית דיגיטלית לשידור וקליטה אינטראקטיוויים - לצורך אספקת שירותי וידיאו על פי דרישה, הצבעה, אינטרנט באמצעות טלוויזיה ומסחר אלקטרוני.



פרויקט נוסף של החברה הישראלית ויזקום (Wizcom) עם היראט (Hirat) מדרום קוריאה, להתאמת הקורא האופטי והמתרגם של ויזקום לשפה הקוריאנית. ופרויקט נוסף של לוקיישנט הישראלית עם ניאו טלקום (Neo Telecom) בתחום של מערכת בקרת רכב, מבוססת על תקשורת קצרת טווח ייעודית, שתאפשר איתור כלי רכב, מעקב אחריהם, מיפוי בתי חולים, תחנות שירות וכדומה.



הקרן תומכת ב-50% מהוצאות הפרויקט המשותף עד לסכום של 500 אלף דולר לפרויקט. בנוסף לתמיכה הכספית שמטרתה להקטין את הסיכון הכספי והעלויות הכרוכות בשיתוף הפעולה, מסייעת הקרן לחברות ישראליות לאתר בדרום קוריאה שותפים למחקר ופיתוח של מוצרי תעשייה המבוססים על חדשנות טכנולוגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully